Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 04:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Akumulátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Akumulátor
Zdar autaři chtěl bych se zeptat když měřím napětí na baterce bez čehokoliv zapnutého tak tam je 12,61V, když zapnu zapalování je tam 12,09V je to ještě v pohodě a nebo to už mele z posledního? Baterka je tam asi 4roky bezúdržbová BOSCH.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 11:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Spis zmer napeti kdyz se startuje.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.12.07, 12:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Spis zmer napeti kdyz se startuje.


Ale ne digitalnim multimetrem, klasickým anologovým ručičkovým :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.12.07, 12:07
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Matthes píše:
Spis zmer napeti kdyz se startuje.


když se startuje tak to spadne asi na 11,69V.
Se startérem to zatočí docela dobře chytne taky v pohodě, ale když se zahřeje a vypne sytič tak ty otáčky spadnou. Na emisích mě nastavily otáčky 650 a teď padají na 500 ale nechcípne to jen se zapne kontrolka mazání a trochu pohasnou žárovky (když třeba stojím na křižovatce). Když už motor běží tak by to mělo být v pohodě.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 12:10
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě :wink: Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.12.07, 12:17
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě :wink: Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď :?:


ne digitálním :) analogový bohužel nemám
A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu).

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 12:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
p20k píše:
Šemik píše:
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě :wink: Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď :?:


ne digitálním :) analogový bohužel nemám
A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu).


No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem.

A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral :oops:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.12.07, 12:30
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem.

A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral :oops:[/quote]

To máš pravdu, že ten Vmetr měří po skocích a nestačí zareagovat na rychlý změny to mě nenapadlo :oops:
Myslel jsem to tak, že když to nastartuju a jedu třeba 15km a všechno se to zahřeje a vypne sytič, tak chvilku vydrží na 600ot a po nějaké době, když dlouho jsem na křižovatce tak kontrolky a světla začnou pohasínat a drží 500ot a postupně se začne rozsvěcet kontrolka mazání ale dobíjení ne a vůbec nechcípne. Tak jestli na ty otáčky má vliv baterka, protože po nestartování teoreticky tolik asi ne, nebo se pletu?
Mám to seřízený na analyzátoru.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 12:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zvedni si ty otáčky trochu...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


20.12.07, 13:01
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Nepér píše:
Zvedni si ty otáčky trochu...


A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 13:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já teda taky měřím při startu digitálním a ten to docela stihá páč to většinou ukazuje 8-10voltů a pokud náhodou by ten start byl opravdu jen na cvrknutí tak stačí vytáhnout kabel od svíčky a startovat a taky se to dovíš, těch 5 vteřin uplně na to stačí.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.12.07, 16:20
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
p20k píše:
Nepér píše:
Zvedni si ty otáčky trochu...


A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky?


nie

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.12.07, 16:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
p20k píše:
Nepér píše:
Zvedni si ty otáčky trochu...


A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky?


nie


a seš si tím opravdu jistý? já to vidím jinak...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.12.07, 16:40
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Víš co se stane když zvedneš o tolik otáčky šroubem dorazu klapky? Ochudíš tím volnoběžnou směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili musíš šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.12.07, 16:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
p20k píše:
Šemik píše:
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě :wink: Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď :?:


ne digitálním :) analogový bohužel nemám
A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu).


No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem.

A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral :oops:
a co takhle ten atík odpojit? :idea:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


20.12.07, 19:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz