Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Olejový chladič 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Žehličky? Jak se k tomuto názvu dospělo? Protože co já vim tak "žehlička" je taky Fiat 500[/quote]

Priznám, celkom presne neviem prečo...ale s najväčšou pravdepodobnosťou kvôli tvaru zadných svetiel...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.7.06, 12:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Chladič oleje je pro Favo zbytečný. Pokud máš motor upravený, stačí olej API SJ, případně SAE 50...

_________________
J.


16.7.06, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Díky všem za rady a tipy, především pak Romanovi. Byly tu nějaký dotazy jak mám upravenej motor-klasika:odlehčenej setrvák, vačka ze 136B, přítlačák z 1,6 Feldy, Alu tyčky k sacím ventilům. Mám to v eMkový stodváce, kde si myslím není chlazeního nikdy dost a v nízkejch otáčkách já moc často nejezdim :wink: Navíc plánuju další úpravy a ještě bokem děláme s kámošem takovýho lehkýho "hobbíka", takže veškerý poznatky zase zůročím.Škodě zdar!


20.7.06, 17:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Thobiash píše:
Díky všem za rady a tipy, především pak Romanovi. Byly tu nějaký dotazy jak mám upravenej motor-klasika:odlehčenej setrvák, vačka ze 136B, přítlačák z 1,6 Feldy, Alu tyčky k sacím ventilům. Mám to v eMkový stodváce, kde si myslím není chlazeního nikdy dost a v nízkejch otáčkách já moc často nejezdim :wink: Navíc plánuju další úpravy a ještě bokem děláme s kámošem takovýho lehkýho "hobbíka", takže veškerý poznatky zase zůročím.Škodě zdar!


O koľko si odľahčil zotrvačník? Aký máš karburátor? Ako si kompenzoval sklon sacieho potrubia? Aké máš celkovo pocity? Dával si po odľahčení zotrvačníka vyvážiť kľuku so zotrvačníkom?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.7.06, 19:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Setrvák mám stočenej na 6,5kg, karbec origo Favorit i s předehřevem, sklon karburátoru jsem nijak neřešil a nikdy mi to nezdechlo ani když za to řádně "vezmu" do levotočivý zatáčky.Jezdim s tim každej den do práce a to i v zimě, proto jsem nechal původní karbec s automat. sytičem.Na toho hobbíka máme s kámošem převařený sání na škodováckej karbec (myslím SEDR).Pocity?Vačka,rozvody,setrvák,přítlačák-to všechno jsem udělal najednou a bylo to fakt dost znát, prostě jsem měl radost-čekal jsem od toho míň.


23.7.06, 09:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Thobiash píše:
Setrvák mám stočenej na 6,5kg, karbec origo Favorit i s předehřevem, sklon karburátoru jsem nijak neřešil a nikdy mi to nezdechlo ani když za to řádně "vezmu" do levotočivý zatáčky.Jezdim s tim každej den do práce a to i v zimě, proto jsem nechal původní karbec s automat. sytičem.Na toho hobbíka máme s kámošem převařený sání na škodováckej karbec (myslím SEDR).Pocity?Vačka,rozvody,setrvák,přítlačák-to všechno jsem udělal najednou a bylo to fakt dost znát, prostě jsem měl radost-čekal jsem od toho míň.


Vďaka, dosť si ma potešil. Ozaj, čo spotreba? a aj si menil hladinu v karburátore?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.7.06, 20:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Re: Olejový chladič
romanheller píše:
Thobiash píše:
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz.
Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.


Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil. :cry:


19.10.06, 22:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek Re: Olejový chladič
Thobiash píše:
romanheller píše:
Thobiash píše:
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz.
Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.


Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil. :cry:




čau.prosím tě omlouvám se ale neměl jsem net protože sme se stěhovali a do teď sem byl mimo takže mám vše zdokumentovaný a tak mi napiš mejlovou adresu a pošlu ti to.....
:shock:


20.10.06, 13:56
Profil ICQ

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek Re: Olejový chladič
roman heller píše:
Thobiash píše:
romanheller píše:
Thobiash píše:
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz.
Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.


Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil. :cry:




čau.prosím tě omlouvám se ale neměl jsem net protože sme se stěhovali a do teď sem byl mimo takže mám vše zdokumentovaný a tak mi napiš mejlovou adresu a pošlu ti to.....
:shock:


Romane mohl bys mi prosímtě taky tu dokumentaci poslat na DjAutogen@seznam.cz? Díky


21.10.06, 16:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz