Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Žehličky? Jak se k tomuto názvu dospělo? Protože co já vim tak "žehlička" je taky Fiat 500[/quote]
Priznám, celkom presne neviem prečo...ale s najväčšou pravdepodobnosťou kvôli tvaru zadných svetiel...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.7.06, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Chladič oleje je pro Favo zbytečný. Pokud máš motor upravený, stačí olej API SJ, případně SAE 50...
_________________ J.
|
16.7.06, 18:36 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Díky všem za rady a tipy, především pak Romanovi. Byly tu nějaký dotazy jak mám upravenej motor-klasika:odlehčenej setrvák, vačka ze 136B, přítlačák z 1,6 Feldy, Alu tyčky k sacím ventilům. Mám to v eMkový stodváce, kde si myslím není chlazeního nikdy dost a v nízkejch otáčkách já moc často nejezdim Navíc plánuju další úpravy a ještě bokem děláme s kámošem takovýho lehkýho "hobbíka", takže veškerý poznatky zase zůročím.Škodě zdar!
|
20.7.06, 17:09 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Thobiash píše: Díky všem za rady a tipy, především pak Romanovi. Byly tu nějaký dotazy jak mám upravenej motor-klasika:odlehčenej setrvák, vačka ze 136B, přítlačák z 1,6 Feldy, Alu tyčky k sacím ventilům. Mám to v eMkový stodváce, kde si myslím není chlazeního nikdy dost a v nízkejch otáčkách já moc často nejezdim Navíc plánuju další úpravy a ještě bokem děláme s kámošem takovýho lehkýho "hobbíka", takže veškerý poznatky zase zůročím.Škodě zdar!
O koľko si odľahčil zotrvačník? Aký máš karburátor? Ako si kompenzoval sklon sacieho potrubia? Aké máš celkovo pocity? Dával si po odľahčení zotrvačníka vyvážiť kľuku so zotrvačníkom?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.7.06, 19:40 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Setrvák mám stočenej na 6,5kg, karbec origo Favorit i s předehřevem, sklon karburátoru jsem nijak neřešil a nikdy mi to nezdechlo ani když za to řádně "vezmu" do levotočivý zatáčky.Jezdim s tim každej den do práce a to i v zimě, proto jsem nechal původní karbec s automat. sytičem.Na toho hobbíka máme s kámošem převařený sání na škodováckej karbec (myslím SEDR).Pocity?Vačka,rozvody,setrvák,přítlačák-to všechno jsem udělal najednou a bylo to fakt dost znát, prostě jsem měl radost-čekal jsem od toho míň.
|
23.7.06, 09:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Thobiash píše: Setrvák mám stočenej na 6,5kg, karbec origo Favorit i s předehřevem, sklon karburátoru jsem nijak neřešil a nikdy mi to nezdechlo ani když za to řádně "vezmu" do levotočivý zatáčky.Jezdim s tim každej den do práce a to i v zimě, proto jsem nechal původní karbec s automat. sytičem.Na toho hobbíka máme s kámošem převařený sání na škodováckej karbec (myslím SEDR).Pocity?Vačka,rozvody,setrvák,přítlačák-to všechno jsem udělal najednou a bylo to fakt dost znát, prostě jsem měl radost-čekal jsem od toho míň.
Vďaka, dosť si ma potešil. Ozaj, čo spotreba? a aj si menil hladinu v karburátore?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.7.06, 20:50 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Re: Olejový chladič
romanheller píše: Thobiash píše: Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar! Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz. Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.
Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil.
|
19.10.06, 22:25 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Re: Olejový chladič
Thobiash píše: romanheller píše: Thobiash píše: Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar! Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz. Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem. Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil.
čau.prosím tě omlouvám se ale neměl jsem net protože sme se stěhovali a do teď sem byl mimo takže mám vše zdokumentovaný a tak mi napiš mejlovou adresu a pošlu ti to.....
|
20.10.06, 13:56 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Re: Olejový chladič
roman heller píše: Thobiash píše: romanheller píše: Thobiash píše: Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar! Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz. Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem. Tak se mi dodneška Roman neozval na opakovaný "mejl"- sem se holt s těma díkama unáhlil. čau.prosím tě omlouvám se ale neměl jsem net protože sme se stěhovali a do teď sem byl mimo takže mám vše zdokumentovaný a tak mi napiš mejlovou adresu a pošlu ti to.....
Romane mohl bys mi prosímtě taky tu dokumentaci poslat na DjAutogen@seznam.cz? Díky
|
21.10.06, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|