Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 škoda 105 nebo favorit 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a favorit je tezkej na predek a bomba na zadek mu jen pomuze :twisted:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.12.07, 12:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jinak 160 km je fakt palka..takze jednznacne motor favorit.. nicit 105ku je skoda.. s lpg se jezdi pekne, motor plynule tahne odspodu az k maximu, zadny prechody,cukani... jen pozor na studenej motor... sice jede od studenyho startu jako z praku, ale je to zhouba.. nenechat se zlakat honit to studeny..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.12.07, 12:36
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Porovnávat favorita a stopětěčku nelze. Proto bacha, aby z toho tady nebyl trochu flame :wink: ...Každý auto je z jiné éry, kdy byly na auta kladený rozdílný nároky, byl jinej provoz a jezdilo se jinačím způsobem...to, že favorit se narodil později znamená, že je blíž téhle době a provozu, a tím pádem v něm těch 160km přetrpíš asi líp. Stopětečka se už do dnešního provozu moc nehodí, pokud máš jezdit někam dál třeba po státovce, tak tě předjíždí občas i kamiony (jeden čas jsem takhle jezdil R35 od Moravské Třebové do Litomyšle, a to byl prosím porod i ve 120 s 5q) a to jenom trneš kterej tě namáčkne na svodidla...proto fávo na plyn, pokud bude v ok stavu, představuje poměrně hospodárný vozidlo, ve kterým i takovouhle každodenní štreku vcelku jde přetrpět...jen bacha na zanedbanou údržbu, ale to je u každýho takhle staýho auta stejný...ale kdybys měl jezdit kratší trasy po silnicích 2. a 3. třídy, u mě by to byla stopětěčka, která by vyhrála... :wink: ...tak ěťastnou volbu...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.12.07, 12:47
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co nějakýho nafťáka ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.12.07, 15:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Vít Široký: Tak to se těžce pleteš - žádný velký rozdíl mezi Favoritem a 105kou ve svícení jsem neviděl, pokud nemáš vyrezlé paraboly a připálené kontakty v paticích tak že ti do žárovky jde 8V :) navíc já měl na 120ce 4okou masku kterou sice seřídit je maturita ale poté co jsem přesedl do Formana tak pořád nadávám že v noci nic nevidím a kámoš konstatoval že 4oká 120ka svítí líp než Octávka.

Šemik: K tomu motoru - 105ka je opravdu tak na venkov, auto s takhle slabým motorem nemá v dnešním provozu co dělat jenom vytváří havarijní situace protože pokud není hodně dobrý tak mu s plným obsazením dělá problémy jet po rovině 90, ale u 120ky bych s tebou nesouhlasil.....dobře zajetá a hlavně seřízená 120 a Favority se nechytají, dej na 4q 130ku nebo 136X tak sice ohluchneš ale auto trhá asfalt, obzvlášť stím 136X - Felda MPi nemá šanci, ta škodárna hlavně v kopcích nezná bratra :twisted:


27.12.07, 17:08
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
1. Tak to se těžce pleteš - žádný velký rozdíl mezi Favoritem a 105kou ve svícení jsem neviděl, pokud nemáš vyrezlé paraboly a připálené kontakty v paticích tak že ti do žárovky jde 8V :) navíc já měl na 120ce 4okou masku kterou sice seřídit je maturita ale poté co jsem přesedl do Formana tak pořád nadávám že v noci nic nevidím a kámoš konstatoval že 4oká 120ka svítí líp než Octávka.

2. K tomu motoru - 105ka je opravdu tak na venkov, auto s takhle slabým motorem nemá v dnešním provozu co dělat jenom vytváří havarijní situace protože pokud není hodně dobrý tak mu s plným obsazením dělá problémy jet po rovině 90, ale u 120ky bych s tebou nesouhlasil.....dobře zajetá a hlavně seřízená 120 a Favority se nechytají, dej na 4q 130ku nebo 136X tak sice ohluchneš ale auto trhá asfalt, obzvlášť stím 136X - Felda MPi nemá šanci, ta škodárna hlavně v kopcích nezná bratra :twisted:




1. S tim svícenim musim souhlasit..taky mi připadá že Rapid svíti líp než Oktávka nebo Focus...

2. Jo to známe taky...Simir může vyprávět...má origo Fávo 136 a 4q ve 120ce úžárně, kola 165/80 R13...do 140 km/h se udrží za Fobií 1.9 TDi...měřeno dle tacho Fobie...fakt sem tomu nevěřil, ale vono už to jede...

A utvrdil mě v tom i fakt, když sem si taky dopřál 136 POWER...sice dlouhej 5q a salámy kola 185/70 R13 ale od 130 je to znát jako kráva :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


27.12.07, 17:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
cyz píše:
Vít Široký: Tak to se těžce pleteš - žádný velký rozdíl mezi Favoritem a 105kou ve svícení jsem neviděl, pokud nemáš vyrezlé paraboly a připálené kontakty v paticích tak že ti do žárovky jde 8V :) navíc já měl na 120ce 4okou masku kterou sice seřídit je maturita ale poté co jsem přesedl do Formana tak pořád nadávám že v noci nic nevidím a kámoš konstatoval že 4oká 120ka svítí líp než Octávka.

Šemik: K tomu motoru - 105ka je opravdu tak na venkov, auto s takhle slabým motorem nemá v dnešním provozu co dělat jenom vytváří havarijní situace protože pokud není hodně dobrý tak mu s plným obsazením dělá problémy jet po rovině 90, ale u 120ky bych s tebou nesouhlasil.....dobře zajetá a hlavně seřízená 120 a Favority se nechytají, dej na 4q 130ku nebo 136X tak sice ohluchneš ale auto trhá asfalt, obzvlášť stím 136X - Felda MPi nemá šanci, ta škodárna hlavně v kopcích nezná bratra :twisted:


pravděpodobně si nerozumíme, psal jsem, žea favorit krásně svítí, nepsal jsem nic o tom, že by 105 nesvítila... pokud to vyznělo z té poznámky o fuj sedanu, pak je to nedorozumnění, ta už patřila k tomu šemíkem zmíněnému sedanu z favorita

cokoliv, co znám, svítí líp než octávka generace dnes označované jako tour, to auto stojí za ho**o jako celek, není důvod, proč by svítilo dobře, když ani dobře nejede, tak udělali i světla mizerný, no, to je jednoduchý, ta dvojka už ujde


27.12.07, 17:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Vít Široký: Tak to sorry, já to pochopil tak že říkáš no fuj na to jak svítí 105ka :D

Ale jinak se připojuju k tomu že pro denní ježdění na takové vzdálenosti bych vzal radši toho Favorita, ideálně BMM, pokud auto nemá půl milionu km tak prakticky nemusíš otevírat přední kapotu a jenom jezdíš. Se 105kama a karb. favoritama jsou neustále drobné problémy, pořád nějaké ucpané trysky, u 105tky občas odejde cívka (mě se to stalo 2x + jednou přepálený kabel od cívky k rozdělovači) navíc 105ky jsou už hodně staré takže neustálé problémy s netěsností všeho, které ti nepřijdou pokud s autem jedeš 1x za týden ale když s ním jedeš 160km denně tak to docela poznáš. To nepočítám problémy s neustálým upadáváním něčeho kvůli hodně špatné kvalitě plastů (to mají společné první Favority i 105ky), prostě pořád něco musíš řešit. Jezdil jsem se 105kou 2 roky, najel jsem cca 40 000km a nikdy se mi nestalo že bych nedojel, ale s výše vyjmenovanýma věcma jsem problémy měl. Proto jsme koupil toho Formana a o tom autě prakticky nevím, občas se mi tam něco nelíbí ale vesměs to nejsou vady na funkčnosti, spíš na kráse :) takže fávo 93/94 můžu jenom doporučit. Ať už si vybereš cokoliv tak rozhodně vybírej dobře, radši přebírat než vybrat špatně, i ty fáva mají hodně za sebou a na trhu jsou převážně šroty. Pokud si sám nejsi jistý tak s sebou vezmi kamaráda který se v tom vyzná, nemusí být ani automechanik ale aspoň někdo kdo má s těma autama velké zkušenosti z provozu a aspoň částečně jim rozumí. Já jsem toho Formana vybral jako jednoho asi z 30 které jsem projížděl.


Naposledy upravil cyz dne 27.12.07, 18:22, celkově upraveno 1



27.12.07, 18:13
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: škoda 105 nebo favorit
mašek zdeněk píše:
najedu denně 160km.uvažuji nad koupí favorita v plynu,nebo škodou105.najeto skutečných 30000km a nechat do ní namontovat lpg. zajímají mne vaše názory.


Favorit.


27.12.07, 18:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
cyz píše:
dobře zajetá a hlavně seřízená 120 a Favority se nechytají, dej na 4q 130ku nebo 136X tak sice ohluchneš ale auto trhá asfalt, obzvlášť stím 136X - Felda MPi nemá šanci, ta škodárna hlavně v kopcích nezná bratra :twisted:


porovnáváš neporovnatelné... sériová 120 proti Favoritu 135 nemá šanci a to ani rapid 130 ...obojí vyzkoušeno :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 27.12.07, 18:24, celkově upraveno 1



27.12.07, 18:17
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
cyz píše:
dobře zajetá a hlavně seřízená 120 a Favority se nechytají, dej na 4q 130ku nebo 136X tak sice ohluchneš ale auto trhá asfalt, obzvlášť stím 136X - Felda MPi nemá šanci, ta škodárna hlavně v kopcích nezná bratra :twisted:


porovnáváš neporovnatelné... sériová 120 proti Favoritu 135 nemá šanci a to ani rapid 130 ...obojí vyzkoušeno :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


27.12.07, 18:18
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
omluva za zdvojení příspěvku ale nechtělo se mi to odeslat...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


27.12.07, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
120ka jde hůř do otáček, tudíž po rovině je na tom hůř ale v kopcích jede stejně a s tím 130kovým motorem (beru srovnávám to s dobře jedoucí Felicií 50kW MPi) je v těch kopcích nastejno, beru podle rychlosti jakou do toho kopce jede. V kopci kde jsem s žádným Favoritem nikdy nejel víc jak 100 (už jsem s pár Favoritama jel a s ještě víc jako spolujezdec) tak ta 130ka jela 120 ale to byl motor který měl 60tkm a repasovanou hlavu.

Edit: Já mám pro srovnávání aut 2 místa a to jsou Chřiby (takové malé hory tady kousek od nás a kopec od Slavkova u Brna nahoru na dálnici)


27.12.07, 18:30
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
bratr měl š125.. kousek za obcí máme dlouhý a táhlý kopec kde se s jeho 125 jsem jel max 90 km/h se svým Fav135 to bylo 110 km/h... známý měl rapida 130 a zkoušely jsme to stejné... rapid v kopci něco kolem 98 km/h.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


27.12.07, 18:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
já bych to tak kategoricky neodděloval, snad neexistují dvě fava, která by jela stejně, a zrovna tak je to se 120 i zbytkem řady 742..., věřím že může být na stejný trati lepší 120 i favorit


27.12.07, 18:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz