Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Kde si nechat seřídit motor (jak seřídit motor)? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 23
Příspěvek Kde si nechat seřídit motor (jak seřídit motor)?
Nevíte někdo o nějakém servisu nebo osobě, která mi seřídí karbec a předstih na mé 120 slušně a taky za slušné prachy? V okolí Zlína? Díky za tipy.


Naposledy upravil stinker dne 30.7.06, 20:15, celkově upraveno 1



23.7.06, 21:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
U nás v Novém Veselí to dělají za 100 Kč. Moc jsem ti asi nepomohl, ale pro cenovou představu to stačí.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


24.7.06, 06:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Vidím správně, že z Nového Veselí?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


Naposledy upravil Martin dne 24.7.06, 07:02, celkově upraveno 1



24.7.06, 06:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 23
Příspěvek 
No jo, já slyšel, že tady to někdo dělá za litr :shock:


24.7.06, 07:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Martin píše:
Vidím správně, že z Nového Veselí?


No přímo ne odtud, ale je to u Křižanova. Jinam nejezdím!!!

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


25.7.06, 08:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Aha, já jen že sem zaslechl svoji rodnou vesnici

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.7.06, 09:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Jo mimochodem...kde se šteluje ten předstih? Když jedu z kopce tak mi to střílí do výfuku a desně mě to štve...zkusím s tím trochu pokroutit (zatím)...


25.7.06, 17:14
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nevim jesi je tvuj problem v predstihu, kazdopadne nejdriv se zkontroluje mezera mezi kontakty prerusovace (v maximu ma mit asi 0,4 mm), povoli se upevneni rozdelovace (sroub na ty trubce v ktery drzi rozdelovac), klikovku natocis tak aby zarez na remenici klikovky ukazoval na 5° (stupnice je na viku rozvodu), vytahnes z vicka rozdelovace ten VN kabel co vede z civky a drzis ho tak 4mm od nejakeho ukostreneho plechu (alternatoru), pootocis rozdelovacem kus doprava a pomalu pootacis zpet doleva a v okamziku kdy skoci jiskra z konce VN kabelu na ten ukostreny plech, mas nastaven predstih, utahnes rozdelovac a poskladas kabel, vicko ... zpet.

Toto se dela pri zapnutym zapalovani !

PS: klikovkou se nesmi otacet v protismeru - vule v rozvodech a prevodech co vedou k rozdelovaci by rozhodily nastavovani.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


Naposledy upravil Matthes dne 3.8.06, 14:59, celkově upraveno 1



25.7.06, 19:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Nevim jesi je tvuj problem v predstihu, kazdopadne nejdriv se zkontroluje mezera mezi kontakty prerusovace (v maximu ma mit asi 0,4 mm), povoli se upevneni rozdelovace (sroub na ty trubce v ktery drzi rozdelovac), klikovku natocis tak aby zarez na remenici klikovky ukazoval na 5° (stupnice je na viku rozvodu), vytahnes z vicka rozdelovace ten VN kabel co vede z civky a drzis ho tak 4mm od nejakeho ukostreneho plechu (alternatoru), pootocis rozdelovacem kus doleva a pomalu pootacis zpet doprava a v okamziku kdy skoci jiskra z konce VN kabelu na ten ukostreny plech, mas nastaven predstih, utahnes rozdelovac a poskladas kabel, vicko ... zpet.

Toto se dela pri zapnutym zapalovani !


Kdyby se ti zdálo že ten motor nejde dobře, tak ten předstih ještě o něco málo zvěč (otoč rozdělovač kousek proti směru hodinových ručiček). Těch 5 stupňů jak píše Matthes je správná tabulková hodnota, ale každej motor je jinak citlivej. Já musim mít na rapidovi asi 12 stupňů (předepsáno je tušim asi 7), jinak škube jak kráva.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.7.06, 07:03
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jiste. Taky predpokladem spravneho predstihu (v ruznych otackach) je funkcni podtlakova regulace :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.7.06, 08:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Jiste. Taky predpokladem spravneho predstihu (v ruznych otackach) je funkcni podtlakova regulace :)


Taky správné a neunavené pružinky v odstředivé regulaci

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.7.06, 08:48
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Jojo, tak jsem si něco četl o seřizováni motoru a zkoušel jsem na nějakě doporučení zkontrolovat podlakovou regulaci. Vytáhl jsem tu hadičku z rozdělovače, nakopl motor a zkoušel jestli saje. A nesaje, nebo saje tak málo, že to nejde poznat. Strčil jsem si ji i do ucha :D abych se ujistil a syčelo to. Ale říkám, prstem jsem nepoznal nic :( Má to tak být správně? Ten "díravý" šroub na karburátoru jsem dotáhl... Nevím...celé to auto vydává nějaké divné zvuky...


27.7.06, 16:07
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Btw. na co je ten červík na té "trubce" na které ja naražený rozdělovač? (jde vidět ned shora, předpokládám M6)


27.7.06, 16:36
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
stinker píše:
Jojo, tak jsem si něco četl o seřizováni motoru a zkoušel jsem na nějakě doporučení zkontrolovat podlakovou regulaci. Vytáhl jsem tu hadičku z rozdělovače, nakopl motor a zkoušel jestli saje. A nesaje, nebo saje tak málo, že to nejde poznat. Strčil jsem si ji i do ucha :D abych se ujistil a syčelo to. Ale říkám, prstem jsem nepoznal nic :( Má to tak být správně? Ten "díravý" šroub na karburátoru jsem dotáhl... Nevím...celé to auto vydává nějaké divné zvuky...


Když jsi to zkoušel při motoru na volnoběh tak to je OK. Pořádně to přes tu hadičku cucá to jen když je přidanej plyn

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.7.06, 07:47
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
stinker píše:
Btw. na co je ten červík na té "trubce" na které ja naražený rozdělovač? (jde vidět ned shora, předpokládám M6)


Červík na trubce? Já si vybavuji v tomto místě jediný červík a to ten v "noze" rozdělovače přes kterou prochází jeho osa. Je tam proto, že po jeho vyšroubování se přes jeho závit olejem ručně namaže osa rozdělovače

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.7.06, 07:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz