Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 05:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Vyroba zapalovani do favorita 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek Vyroba zapalovani do favorita
Hoj, uz docela dlouho mi vrta hlavou takovej blbej napad, ze bych si do favorita udelal pocitac na rizeni predstihu, protoze klasickej rozdelovac nema uplne vhodnej prubeh na LPG
Tak me tak napadlo, ze bych asi v rozdelovaci vyradil odstredivou regulaci a vrazil tam vlastni zapalovani, kde by se predstih nastavoval procesorem
Jak moc je to podle vas spatnej napad?
Podle me to ma v podstate jenom vyhody, zlepsi se startovani i prubeh tocivyho momentu a muze to mit i jinej predstih na benzin

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


2.1.08, 21:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
To už je lepší koupit rovnou hotové než se s tím drbat ne? viz... http://imfsoft.cz/hardware/produkty.asp

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


2.1.08, 21:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Prostuduj články od J. Čecha tady na techwebu a zkus to.
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=391 a podobný

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.1.08, 21:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No ja prave zvazuju, jestli koupit neco hotovyho, nebo udelat valstni (to je rozhodne vetsi zabava)
A kdyz uz se pustit do neceho vlastniho, tak co vsechno tam udelat, abych pak neskoncil u toho, ze z toho vznikne SPI i se vsema vecma okolo :roll:

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


2.1.08, 22:22
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to jako chceš starý karburátorový motor s jednoduchým zapalováním (podle mě dobře fungujícícm) křížit s něčím elektrickým? To už se zkoušelo, tenkrát sice řídili karbec, ale vznikl ecotronic... a jak to dopadlo, dneska to nikdo necche a kdo to má, neví co by s tím udělal, aby to jezdilo.. Já bych se na to vykašlal, akorát budeš pořád štelovat a zkoumat co tomu je


2.1.08, 22:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Taky jsem nad něčím takovým uvažoval, ale kde chceš vzít čidlo podtlaku? Jak zjistíš optimální předstih pro různé otáčky a zatížení motoru? Samotná realizace je hračka, ale kde vzít tyto hodnoty? Dál potom není vůbec snadné vyrobit zařízení, které má bezchybně a 100% fungovat v autě, to není jako si postavit teploměr, ale musí se použít součástky s vyšším teplotním rozsahem, všechno předimenzovat, dokonale ochránit před vlhkem a stejně se ti stane, že se ti z určité příčiny sekne mikroprocesor a jseš namydlenej. Zrovna spěcháš, venku leje jak z konve, 2°C a ty máš jít vyměňovat rozdělovač a zapalování. Navíc nárůst výkonu dle mne téměř žádný.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.1.08, 09:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Martin píše:
Taky jsem nad něčím takovým uvažoval, ale kde chceš vzít čidlo podtlaku? Jak zjistíš optimální předstih pro různé otáčky a zatížení motoru? Samotná realizace je hračka, ale kde vzít tyto hodnoty? Dál potom není vůbec snadné vyrobit zařízení, které má bezchybně a 100% fungovat v autě, to není jako si postavit teploměr, ale musí se použít součástky s vyšším teplotním rozsahem, všechno předimenzovat, dokonale ochránit před vlhkem a stejně se ti stane, že se ti z určité příčiny sekne mikroprocesor a jseš namydlenej. Zrovna spěcháš, venku leje jak z konve, 2°C a ty máš jít vyměňovat rozdělovač a zapalování. Navíc nárůst výkonu dle mne téměř žádný.


Plne s tebou souhlasim ze neco takoveho vyrabet je nesmysl ...

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


3.1.08, 12:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
DRYVER píše:
Martin píše:
Taky jsem nad něčím takovým uvažoval, ale kde chceš vzít čidlo podtlaku? Jak zjistíš optimální předstih pro různé otáčky a zatížení motoru? Samotná realizace je hračka, ale kde vzít tyto hodnoty? Dál potom není vůbec snadné vyrobit zařízení, které má bezchybně a 100% fungovat v autě, to není jako si postavit teploměr, ale musí se použít součástky s vyšším teplotním rozsahem, všechno předimenzovat, dokonale ochránit před vlhkem a stejně se ti stane, že se ti z určité příčiny sekne mikroprocesor a jseš namydlenej. Zrovna spěcháš, venku leje jak z konve, 2°C a ty máš jít vyměňovat rozdělovač a zapalování. Navíc nárůst výkonu dle mne téměř žádný.


Plne s tebou souhlasim ze neco takoveho vyrabet je nesmysl ...

Tady de ale hlavne o ten dobrej pocit z toho :)
BTW čidlo podtlaku se dá použít třeba z BMM nebo se dá taky použít podtlakovej regulátor v rozdělovači
a optimální předstih se zjistí experimentálně

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


3.1.08, 13:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Dr Meduza píše:
... a optimální předstih se zjistí experimentálně


Pokud máš volný přístup k motorové brzdě a hodně času, tak možná ano. Nepočítej s tím, že to vyladíš v běžném provozu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.1.08, 14:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Je to velmi zajímavé. :wink: .....Mít čistý předstih to je super věc...Na předstih jsou grafy,stačí je obtáhnout myší do softwaru a máte klid v autě...pružiny se opotřebovávají....pokud tomu šlapete na krk,každých půl roku je to už jinde....Drnčení,volnoběh,samozápaly při plnym plynu hlavně v létě atd.....A pak kolaps.....Je zajímavé o tom popřemýšlet.....Je to všestrané....hlavně pro ty,kdo pořád něco v motoru hledají,výkon,spotřebu,tichý běh....zajímavé :wink:


3.1.08, 20:33
Profil

Příspěvky: 100
Bydliště: Uničov-Olomoucko,Brno
Příspěvek 
ty jo to je vec.Dalo by se to pouzit na favo motor???A jeste jeden dotaz na to je potreba asi notas co???? :roll:

_________________
shade is future!!!
Tuning forever
Keep Drifting
Mitsubichi Eclipse


7.1.08, 11:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Fishboun píše:
ty jo to je vec.Dalo by se to pouzit na favo motor???A jeste jeden dotaz na to je potreba asi notas co???? :roll:


Uz v nadpise je napsano ze je to na favorita :wink: A ten notas bys potreboval k cemu?? Nejlepsi pro ten motor je to co tam ma byt original (pokud teda neni nejak poupravenej) a nevymyslet nejake vecicky kdyz se clovek nudi. Stravis nad tim x desitek hodin a vysledek? - pojede to stejne jako seriovka nebo mozna i hur.

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


7.1.08, 16:35
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
DRYVER píše:
Fishboun píše:
ty jo to je vec.Dalo by se to pouzit na favo motor???A jeste jeden dotaz na to je potreba asi notas co???? :roll:


Uz v nadpise je napsano ze je to na favorita :wink: A ten notas bys potreboval k cemu?? Nejlepsi pro ten motor je to co tam ma byt original (pokud teda neni nejak poupravenej) a nevymyslet nejake vecicky kdyz se clovek nudi. Stravis nad tim x desitek hodin a vysledek? - pojede to stejne jako seriovka nebo mozna i hur.


On určitě myslím zapalování z odkazu co jsem tady dával já... k tomu počítač potřeba je a musím nesouhlasit s tím že by bylo špatné což vůbec není pravda... známý jezdí závody do vrchu a tohle si zapalování si pořídil a můžu říct že pokud si s tím člověk vyhraje tak to šlape jako hodinky. Ovšem je to pro hračičky... myslím že sériové zapalování plně dostačuje.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


7.1.08, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Myslím, že teď jsi to popsal naprosto přesně. Samozřejmě, že to elektronicky řízené zapalování je lepší, protože lze nastavit optimální křivku předstihu a tu to drží za každých okolností. Druhá věc je právě jak k té optimální křivce přijít. :?: Takže kdo chce jezdit, ať si nechá stávající postačující zapalování, kdo si chce hrát a má navíc peníze, ať si koupí to elektronicky řízené. Podle mne je u normálního motoru zlepšení zanedbatelné a naprosto nejistý výsledek při spoustě strávených hodin štelováním, ale jak jsem psal, pokud si chce někdo hrát, proč ne...

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.1.08, 18:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Neex píše:
On určitě myslím zapalování z odkazu co jsem tady dával já... k tomu počítač potřeba je a musím nesouhlasit s tím že by bylo špatné což vůbec není pravda... známý jezdí závody do vrchu a tohle si zapalování si pořídil a můžu říct že pokud si s tím člověk vyhraje tak to šlape jako hodinky. Ovšem je to pro hračičky... myslím že sériové zapalování plně dostačuje.


No pokud jde o zavodni karu, tak tam se upravuje snad vsechno, ale pro obycejne jezdeni po pozemnich komunikacich urcite staci to seriove :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


8.1.08, 20:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz