Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: "žhavý" palivo
florisimo píše: Jaký si myslíte že by byl nejvhodnější motor do Formana? Já bych tam dal alespon 136, je celkem uspornej a má větší kompresi jak 135. Dřív nebo později budu muset dat novej motor, tenhle mi žere 1l oleja/1000km, což mě štve. Tak pánové, poradte, co tam šupnout
vymeniť, alebo dať vymeniť guferá ventilov... a motor fičí ďalej...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.1.08, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Re: "žhavý" palivo
michalkatka píše: florisimo píše: Jaký si myslíte že by byl nejvhodnější motor do Formana? Já bych tam dal alespon 136, je celkem uspornej a má větší kompresi jak 135. Dřív nebo později budu muset dat novej motor, tenhle mi žere 1l oleja/1000km, což mě štve. Tak pánové, poradte, co tam šupnout vymeniť, alebo dať vymeniť guferá ventilov... a motor fičí ďalej...
Chci se jenom zeptat.Mám favo motor a taky se mi zdá že mi to přes tu hadici od víka ventilů sere dost oleje do karbu. To budou asi ty gufera že?? Kolik by stála asi oprava? A je to náročné samo doma?? Díky
|
3.1.08, 20:43 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: "žhavý" palivo
Dyno píše: Chci se jenom zeptat.Mám favo motor a taky se mi zdá že mi to přes tu hadici od víka ventilů sere dost oleje do karbu. To budou asi ty gufera že?? Kolik by stála asi oprava? A je to náročné samo doma?? Díky
No to budou spis kruhy v riti. Oprava pro line nebo chude: Hadici vytahnout z filtrboxu a nasmerovat na zem at ma bursik radost. A zaslepit diru ve filtrboxu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.1.08, 20:51 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
florisimo píše: Vít Široký píše: methanol se používá s nějakým olejem do motorů RC modelů letadel konkrétně s ricínovým olejem
a pro zvýšení výkonu nějaký procento nitrometanu
|
3.1.08, 20:59 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Re: "žhavý" palivo
Matthes píše: Dyno píše: Chci se jenom zeptat.Mám favo motor a taky se mi zdá že mi to přes tu hadici od víka ventilů sere dost oleje do karbu. To budou asi ty gufera že?? Kolik by stála asi oprava? A je to náročné samo doma?? Díky No to budou spis kruhy v riti. Oprava pro line nebo chude: Hadici vytahnout z filtrboxu a nasmerovat na zem at ma bursik radost. A zaslepit diru ve filtrboxu
A sakra,tož to néé.Kroužky se mi měnit nechce. Sem si říkal že tam dám ten malý filtr na víko,ať to aspoň neutíká do karbu a bude.Asi se to brzo zasere,ale co už.. A pan Bursík bude taky vysmátý...
|
3.1.08, 21:04 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Re: "žhavý" palivo
já když zacpu výfuk, tak si motor klidně běží dál, začne cákat olej od olejové měrky, vystřelí uzávěr na olej(jednou jsem jel trochu víc z ostra, a víčko ulitlo a já ho našel spadený na plechu co kryje motor zespoda, štěstí že jsem ho neztratil). Splodiny se pěkně rozpouší v oleji a zasírají ho, je černej jako boty a krásně smrdí. Když jdu tankovat plnou nádrž plynu, současně beru i litr oleje na dolívání. Jednu výhodu to má, nemusím pravidelně po 10000km měnit olej, je měněn průběžně a má stále čerstvý aditiva.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
3.1.08, 21:58 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Hm a taky nevypouštíš a vše se usazuje nebo běhá do kola vit...takle sem si myslim oddělal 130ku...taky se 12000 km dolévalo...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.1.08, 22:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: "žhavý" palivo
florisimo píše: Jednu výhodu to má, nemusím pravidelně po 10000km měnit olej, je měněn průběžně a má stále čerstvý aditiva.
Jo ty se jednou budes divit ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.1.08, 22:06 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: "žhavý" palivo
Florisimo: Tak jestli ti to prská olej kolem měrky a vypadává víčko od oleje tak už asi skoro nemáš kroužky, navíc to víko odskakuje většinou na motorech které byly přidřené. Tomu motoru nepomůže žádné palivo ani kdyby bylo svěcené, jediné co mu pomůže tak je GO, je po smrti. S tím olejem - možná dostane čerstvé aditiva, ale původní olej se spálí a kaly zůstanou ve vaně, takže bys to mohl dopracovat tak daleko jak kámoš s Escortem který měl v té vaně tolik bordelu že mu to ucpalo sací koš. Letecký petrolej můžeš lít do dehtožrouta, ale ne do benziňáku, je spíš podobný naftě a od jisky v benzínovém motoru nechytí. Spíš letecký beznín, kdysi jsem si ho na praxi trochu ulil do škodovky a to byla jízda
|
3.1.08, 23:27 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
jo a kdybys tam chtěl trochu lepši motor tak si tam dej z felcky 1,6
|
3.1.08, 23:35 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Milan Koukal píše: jo a kdybys tam chtěl trochu lepši motor tak si tam dej z felcky 1,6
Klidně bych ho tam dal, stačil by i z feldy 1.3 50kW, ale ty bloky asi nebudou stejný...
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
4.1.08, 18:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
florisimo píše: Milan Koukal píše: jo a kdybys tam chtěl trochu lepši motor tak si tam dej z felcky 1,6 Klidně bych ho tam dal, stačil by i z feldy 1.3 50kW, ale ty bloky asi nebudou stejný...
od 1000mb až po felicii 1.3 sou ty motory záměnný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.08, 18:14 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Re: "žhavý" palivo
Asi s tím už otravuju, ale furt se nemůžu rozhodnout, jakej motor sehnat. Je několik možností. Sehnat 135 stejnej co je v papírách a poněvač jezdím na plyn, snížit mu hlavu. Nebo 136 a snižovat nemusím, jen musím přerazit typ motoru na bloku. Nebo když už přerážet, stračit tam rovnou motor z feliny?? 1.6 z feldy asi nebude vypadat stejně jako 1.3 favorit, co?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
4.1.08, 18:14 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
1.6 Felda je snad celolitinová ne...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
4.1.08, 18:15 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Sadra17 píše: florisimo píše: Milan Koukal píše: jo a kdybys tam chtěl trochu lepši motor tak si tam dej z felcky 1,6 Klidně bych ho tam dal, stačil by i z feldy 1.3 50kW, ale ty bloky asi nebudou stejný... od 1000mb až po felicii 1.3 sou ty motory záměnný
a jak to udělat, aby to na technické nepoznali? Výmaz motoru udělám, ale typ motoru nee. Přerazit?
Ještě mám otázku, na čem snižujete hlavy motorů?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
4.1.08, 18:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|