Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
tramvaje maj dávat přednost chodcum na přecodech
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy ... ?id=518404 co na to říkáte? není to blbost aby tramvaj zastavovala u každýho přechodu???
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
13.1.08, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Pokud dávají přednost chodcům auta, pak by měly dávat přednost i tramvaje. V současnosti jsou dost časté případy, kdy auta chodci zastaví, chodec přechází a tramvaj jedoucí po stejné komunikaci ho prostě převálcuje.
|
13.1.08, 13:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nikdo by neměl dávat přednost chodcům na přechodech, je to kravina, hlavně na víceproudé komunikaci, auto na kraji zastaví, a pokud je větší, třeba dodávka, tak ten uprostřed ví houby proč ten krajní zastavuje, na chodník přes něj nevidí , chodec pitomej tam vleze (má přece přednost) a průser je na světě. Chodec může počkat až bude mít místo, tam kde je hustý provoz má stejně semafor a na nic čekat nemusí. Jako chodec se pohybuju možná častěji než jako řidič, v Brně, a nevidím problém v tom si někde počkat a ve vhodném okamžiku přejít, i mimo přechod a světla.
|
13.1.08, 13:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ano samozrejme ta prednost chodcu je uplne dementni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.1.08, 13:36 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Něco musí mít na vozovce přednost ale i s ohlédnutím na ovládnutí stroje...Člověk stojí hned pokud neběží po přechodu jako blázen,tramvaj sotva.Nemá kola z gumy ale z oceli jako kolej.Když je mokro je to ještě horší......Automobil s tím zastavením nemá také problém,neváží tolik a má kola z gumy...Tak že teď budou stát i tramvaje a všechno.Jenom Metro bude zatim v poho.Když tam bude semafor prosim,ale jinak je to nesmysl jako ten vůl co to prosadil a ostatní mu přikývli.Vždy to fungovalo?,teď už nebude....Prostě lidé se nebudou koukat,kde co jede a mi se za volantem z nich posereme.kKždý by měl mít zodpovědnost.....každý a to i chodec....Teďka už to bude nevyvážené a jednostrané....chodec je pán i nad tramvají...toť můj názor.
|
13.1.08, 13:45 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
patrik-hp píše: Něco musí mít na vozovce přednost ale i s ohlédnutím na ovládnutí stroje...Člověk stojí hned pokud neběží po přechodu jako blázen,tramvaj sotva.Nemá kola z gumy ale z oceli jako kolej.Když je mokro je to ještě horší......Automobil s tím zastavením nemá také problém,neváží tolik a má kola z gumy...Tak že teď budou stát i tramvaje a všechno.Jenom Metro bude zatim v poho.Když tam bude semafor prosim,ale jinak je to nesmysl jako ten vůl co to prosadil a ostatní mu přikývli.Vždy to fungovalo?,teď už nebude....Prostě lidé se nebudou koukat,kde co jede a mi se za volantem z nich posereme.kKždý by měl mít zodpovědnost.....každý a to i chodec....Teďka už to bude nevyvážené a jednostrané....chodec je pán i nad tramvají...toť můj názor. si pleteš tramvaj z vlakem vlak brzdí kolama ale tramvaj má takovej pás pás obložení kterej pitlačuje na koleje ale jinak máš pravdu
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
13.1.08, 13:52 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
škodař píše: si pleteš tramvaj z vlakem vlak brzdí kolama ale tramvaj má takovej pás pás obložení kterej pitlačuje na koleje ale jinak máš pravdu
Tim pasem ale brzdi jen nekdy ... Do zastavky ma jiny brzdy ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.1.08, 13:53 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
podle mě je přednost chodců na přechodech asi stejná debilovina jako kdyby na přejezdu měly přednost auta. Vlak má větší setrvačnost než auto, auto i šalina má větší stervačnost než chodec. Proto by měly mít přednost. Pro chodce je zastavení otázka jednoho kroku, jak to má tramvaj? tři prdele energie spotřebované kvůli tomu, že někdo nepočká půl minuty než tramvaj (auto) přejede. Stejně v místech se silným provozem kde by chodci čekali dlouho by měl být podchod/nadchod...ale to stojí prachy že? To vláda než by platila tyhle stavby radši zavede debilní pravidlo, papír snese všechno a nestojí to nic...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.1.08, 14:12 |
|
|
maca
Příspěvky: 910 Bydliště: Úhonice
|
ty už nevědí co by za bejkárny vymyslely
|
13.1.08, 15:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Kdyby ten vůl, co to vymyslel někdy řídil kolejový vozidlo, tak by takovou pitomost nikdy nevypotil, to zas bude posmýkaných důchodců na přechodech.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
13.1.08, 15:13 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
tak takuto pic.vinu som jakziv nepocul aby davala elektricka prednost chodcovi to je jedno ci na prechode lebo nie neviem si ani predstavit ake by bolo jej meskanie kazdy chodec ma laksie zastavit ako akekolvek vozidko (kolajove ci obycajne) tomu kto to navrhol treba ruky nohy polamat
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
13.1.08, 15:43 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
To by mě zajímalo, jak by to fungovalo třeba v Brně na nádraží...hafo tramvají hafo lidí a jeden mega přechod. Ta šalina by od tama nikdy nevyjela už, kdyby měli chodci přednost.... Jak říkáte...je to hovadina vůbec, aby měl chodec přednost před čímkoliv co má kola
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
13.1.08, 17:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jura píše: To by mě zajímalo, jak by to fungovalo třeba v Brně na nádraží...hafo tramvají hafo lidí a jeden mega přechod. Ta šalina by od tama nikdy nevyjela už, kdyby měli chodci přednost.... Jak říkáte...je to hovadina vůbec, aby měl chodec přednost před čímkoliv co má kola
no už teď ( a to maj přednost jenom před autama ) nastanou situace kdy atua projíždí jenom díky "shovívavosti" chodců, že auta jedou krokem, občas zastaví a chodci se proplítaj mezi nima, jinak by to tam stálo...
Původní účel přechodu pro chodce byl, aby řidič mohl počítat s zvýšeným počtem přecházejících chodců!! Ne aby fungoval jako "křižovatka na které je řidič na vedlejší silnici". Už jsem pár novel vyhlášky zažil, a zodpovědně můžu prohlásit, že nejlepší byla ta, co jsem se učil v 15cti, když jsem si dělal papíry na fíka...pak už to šlo od desíti k pěti, řidičáky, přednost na přechodech, svícení, body...radši nemyslet...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.1.08, 18:15 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Je to hovadina. Po zavedení přednosti chodců před auty prokazatelně stpupl počet usmrcených chodců. Tak to zkusíme ještě s tramvají, bude legrace.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
13.1.08, 20:08 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Už se těším, až budou muset dávat přednost chodcům i Pendolína, to bude maso!
|
13.1.08, 20:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|