Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 19:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Felicia 1,3 -blbne Dobíjení a nesvítí Kontrolka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 24
Příspěvek Felicia 1,3 -blbne Dobíjení a nesvítí Kontrolka
Koupil jsem si Feliciu 1,3 50kw.
za 1) Nesvítí mi kontrolka Dobíjení -ani při zhasnutém motoru -když pootočím klíčkem(ostatní kontrolky se rozsvítí)
za 2) Pokud auto nastartuju a nechám běžet na volnoběh nebo jedu v nižších otáčkách, tak se pravděpodobně nesepne nabíjení - A po pár km se akumulátor vybije. Pak nenastartuju.. ALE Zjistil jsem, že když dosáhnu otáček motoru cca nad 3000ot/min (trochu poturuju), tak se dobíjení zapne, a poté už se akumulátor začne nabíjet. Pak se dobíjí už i při nízkých otáčkách. Vůbec nevim, co s tím může být. :?:


22.1.08, 21:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
A co treba spalena zarovecka dobijeni v pristrojovce 8)

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


22.1.08, 21:07
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Budeš mít řachlou žárovku v kontrolce, nebo přerušenej drát mezi ní a alternátorem, přes tu se alťas nabudí a jak je po ní, tak se někdy nabudí sám, někdy ne. Zkus odpojit ten tenkej kablík od alťasu a polož ho na kostru, při zaplým klíčku má svítit dobíjení.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


Naposledy upravil Drak dne 22.1.08, 21:12, celkově upraveno 1



22.1.08, 21:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 24
Příspěvek 
DRYVER píše:
A co treba spalena zarovecka dobijeni v pristrojovce 8)
to je možné -a jde to lehce vyměnit?? jsem laik co se týče aut.
ALE více mě znepokojuje ten druhý problém -s dobíjením

Citace:
Budeš mít řachlou žárovku v kontrolce, nebo přerušenej drát mezi ní a alternátorem, přes tu se alťas nabudí a jak je po ní, tak se někdy nabudí sám, někdy ne. Zkus odpojit ten tenkej kablík od alťasu a polož ho na kostru, při zaplým klíčku má svítit dobíjení.
To jakože může mít žárovka vliv na alternátor???


Naposledy upravil Hafelda dne 22.1.08, 21:16, celkově upraveno 1



22.1.08, 21:11
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Hafelda píše:
DRYVER píše:
A co treba spalena zarovecka dobijeni v pristrojovce 8)
to je možné -a jde to lehce vyměnit?? jsem laik co se týče aut.
ALE více mě znepokojuje ten druhý problém -s dobíjením


To souvisi. Bez zarovicky to nedobiji.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


22.1.08, 21:15
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 24
Příspěvek 
Viky píše:
Hafelda píše:
DRYVER píše:
A co treba spalena zarovecka dobijeni v pristrojovce 8)
to je možné -a jde to lehce vyměnit?? jsem laik co se týče aut.
ALE více mě znepokojuje ten druhý problém -s dobíjením


To souvisi. Bez zarovicky to nedobiji.

Aha, dik, tak tim to asi bude :) Zítra vyměním. A jde to vyměnit lehce?


22.1.08, 21:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jo zarovka je zatez pro alternetor.. pokud praskne tak to nedobiji.. takze zaklad aby fungovala.. pak uvidis....jak ji vymenit ted nevim... jeste sem ani snad feldu nerozdelava... palubku..


22.1.08, 21:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Palubku ve felde sem taky jetse nevytahoval, ale urcite jsou sroubky pod takovyma zaslepkama vedle spinacu na svetla - i u spinacu na mlhovky .. Musis se kouknout kde vsude by to mohlo drzet. Pak budes muset taky odpojit lanko tachometru - pokud mas trochu silnejsi roky tak to mozna bude problem. Je to vlastne prevlecna matka, ktera se musi odsroubovat od tachometu. Pak vytahnout ven stit a vymenit zarovku v dobijeni.Pokud bys nevedel ktera zarovka to je, tak jednu vytahnes a do te diry po ni se podivas proti svetlu a ten symbol ti bude prosvicovat.

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


22.1.08, 21:33
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek 
DRYVER píše:
Palubku ve felde sem taky jetse nevytahoval, ale urcite jsou sroubky pod takovyma zaslepkama vedle spinacu na svetla - i u spinacu na mlhovky .. Musis se kouknout kde vsude by to mohlo drzet. Pak budes muset taky odpojit lanko tachometru - pokud mas trochu silnejsi roky tak to mozna bude problem. Je to vlastne prevlecna matka, ktera se musi odsroubovat od tachometu. Pak vytahnout ven stit a vymenit zarovku v dobijeni.Pokud bys nevedel ktera zarovka to je, tak jednu vytahnes a do te diry po ni se podivas proti svetlu a ten symbol ti bude prosvicovat.
OK, zítra se do toho pustím. Na netu jsem teďkom našel návod na rozmontování palubovky a výměnu žárovek(u Felicie), Takže by větši problém neměl být


22.1.08, 21:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Prave ja mam pocit ze tam byla nejaka kulisarna... ale nevim jestli se mi to s necim neplete..... jsou tam ze zadu nejake sponky.... a musi se to nejak cele s tim plastem... vytahnout... myslim i s vypinaci... fakt nevim


22.1.08, 21:52
Profil ICQ

Příspěvky: 24
Příspěvek 
Jiri píše:
Prave ja mam pocit ze tam byla nejaka kulisarna... ale nevim jestli se mi to s necim neplete..... jsou tam ze zadu nejake sponky.... a musi se to nejak cele s tim plastem... vytahnout... myslim i s vypinaci... fakt nevim
jinač, podle tohoto návodu to zkusím: http://felicia.manas.name/index.php/rady-a-navody/vymena-zarovek-pristrojova-deska


22.1.08, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
felicia by už mala mať spolu s kontrolkou odpor na budenie altíka, takže ak sa vypáli žiarovka v podstate sa nič nedeje. ja by som to videl skôr na uhlíky, alebo regulátor, alebo nejaký vadný spoj... odpoj ten tenký káblik s alternátora a pri zapnutom zapaľovaní ak ho oprieš o kostru musí kontrolka svietiť, ak nie tak buď žiarovka, alebo prerušený obvod...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.1.08, 22:08
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek 
michalkatka píše:
felicia by už mala mať spolu s kontrolkou odpor na budenie altíka, takže ak sa vypáli žiarovka v podstate sa nič nedeje. ja by som to videl skôr na uhlíky, alebo regulátor, alebo nejaký vadný spoj... odpoj ten tenký káblik s alternátora a pri zapnutom zapaľovaní ak ho oprieš o kostru musí kontrolka svietiť, ak nie tak buď žiarovka, alebo prerušený obvod...
U alternátoru byly ale 2 kablíky. Zelený a žlutý, žlutý měl proti kostře 850Ohmu a zelený 16 ohmu, který z nich vede ku te kontrolce?


23.1.08, 12:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Hafelda píše:
U alternátoru byly ale 2 kablíky. Zelený a žlutý, žlutý měl proti kostře 850Ohmu a zelený 16 ohmu, který z nich vede ku te kontrolce?


s altíka by mal ísť jeden tenký do zväzku a jeden tenký do regulátora čo je súčasť altíka, potom je tam ten silový hrubý... ten tenký do zväzku by mal byť on, ak ti do zväzku idú dva tak neviem čo to je?

skús vybrať regulátor a pozri uhlíky, predpokladám že máš klasiku 70A Altík, ak máš Bosch, princíp je ten istý, ale trocha inak sú rozmiestnené prvky. neurobil by si foto, nech vieme aký altík máš.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.1.08, 13:59
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek 
michalkatka píše:
Hafelda píše:
U alternátoru byly ale 2 kablíky. Zelený a žlutý, žlutý měl proti kostře 850Ohmu a zelený 16 ohmu, který z nich vede ku te kontrolce?


s altíka by mal ísť jeden tenký do zväzku a jeden tenký do regulátora čo je súčasť altíka, potom je tam ten silový hrubý... ten tenký do zväzku by mal byť on, ak ti do zväzku idú dva tak neviem čo to je?

skús vybrať regulátor a pozri uhlíky, predpokladám že máš klasiku 70A Altík, ak máš Bosch, princíp je ten istý, ale trocha inak sú rozmiestnené prvky. neurobil by si foto, nech vieme aký altík máš.

Jo, maš pravdu -jeden kablik je součást alternátoru. A ten zelený(16 ohmu) jsem tedy ukostřil a po otočení klíčkem nesvitila kontrolka, tak tedkom jdu rozebrat palubku a vyměnit žárovičku, pak dám vědět.


23.1.08, 14:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz