Komentáře k článku: Kotoučová zadní náprava brzdy Datum: 16.09.2013, 16:14 Od: Martin Novotny nazdar poprosil by som o informacie odkial mam zohnat tie zadne brzdy ale ake sa tam daju pouzit dakujem Segmenty do 4 pistku Prosim niekoho o zaslanie rozmerov segmentov co sa vkladaju do 4piestu na zadnu kot.napravu rapid... moc dik RE: Držiak brzdiča ahoj mas naky planky k ty zdni kotoucovy naprave??jestli ano mohl bys mi to poslat??diky moc ?? Proč neni možné provést montáž tohoto typu na starší typ nápravy??? brzdové trubky nemá niekto skúsenosti s tahaním brzdových rozvodov vnutrajskom vozu? zaujimaju ma hlavne zadne brzdy, predok uz je v poho. pripadne keby boli nejake fotky... kotuce a freza Neviem nikde najst ake kotuce su v zadu pouzite a z fotky to vizera ze tie otvory v miestach kde su stifty na kolo niesu odlievane ale frezovane.Mam neoverenu informaciu o tom ze sa pouziva predny kotuc ktory sa upravy ale to sa mi moc nevidi lebo take oslabenie asi nemusi vzdy vydrzat.Ak sa da poprosim vas o odpoved na otazky.Ake kotuce a ako upravit. Držiak brzdiča Ahoj už dlho som zháňal niečo o kotúčových brzdách na zadnú nápravu. Chcem ťa poprosiť či by si mi mohol poslať rozmery na držiak brzdiča a aj rozmery podložky medzi segmenty. Aké kotúče si použil na zadnú nápravu? Ďakujem. Zadní koutouče Favorit Zdravím všechny chci se zeptat jestli máte někdo zkušenosti se zadní kotoučovou nápravou na Favorita, popř. nějaký plánek nebo seznaml dílů díky. RE: RE: RE: Chlazené kotouče co se tyka brzd na Skodovku podivejte se na moje stranky.. skoda-upravy.wz.cz Saky RE: RE: Chlazené kotouče Zdravim vsetkych. Mam doma dvojite chladene nedrazkovane kotuce na S130 o ktorych je tu rec a chcem sa opytat, ci sa to dava drazkovat, alebo musim zhanat kotuce, ktore su drazkovane uz od vyroby?! RE: Chlazené kotouče Neslo by zaslat nejake rady na zadni kotoucovou brzdu,chtel bych ji udelat a nevim jak nejlip na to,nebo aspon nejake lepsi plany.predem dekuji. Chlazené kotouče Tak teda pánové zírám nad tím že nikdo z vás neví,že okruhová 130RS měla skutečně chlazený (dvojitý) kotouče a né žádný vrtaný hybridy!!! Je to asi měsíc co jsem je sháněl,a čemu asi už nikdo neuvěří je to že jsem je skutečně sehnal!!! Variant pro ůpravy je několik,buď se vyrábí zmíněné vrtané nebo drážkované kotouče,cena se pohybuje cca kolem 4000,- ale má to zádrhel,musí se použít speciální brzdové destičky,které stojí stejně jako kotouče,tj. asi 3500,- (DS2000,DS4000). Oproti tomu ke klasickým dvojitým chlazeným kotoučům se dají použít běžné brzdové destičky za 400,-(Ferodo Premiere).Ty kotouče se prodávají jako kit pro přestavbu,je v něm 2x chlazený kotouč,2x mezikus pro rozšíření třmenů,8x delší pevnostní šrouby pro složení třmenů. Cena za tohle všechno je asi 6500,-. Čus P. brzdy Zdary. Teď nově stavim další stodvácu a Po větších i menších úpravách jsem tam napasoval motor z 16ky Primery, jenže co se děje, auto je o trochu těžší na zadek a brzdy mají problém. Bylo by možný zaslat rozměry na držák třmenu zadního kotouče?Dík kotoucovky na fa jde neco podobneho na fa? Držáky třmenů Z jakýho materiálu je nejlepší vyrábět ty držáky brzdových třmenů? A ty obrázky jsou v měřítku 1:1 ??? nebo v jakým ??? RE: To Chipmen Diky za informaci, ale uz dost pozde. 1. Auto uz davno neni moje. 2. Ty ramena odesli uz take davno... To Chipmen S tvym poslednim komentarem plne souhlasim a podle tech obrazku jsi asi cerpal z tech samych materialu, ktere mam doma. Podle te fotky na zadni kotouc koukam ze nemas zadni napravu vystuzenou. Pokud nechces brzo kupovat nova ramena (jako ja) koukej si to co nejdrive dodelat. Ja byl linej delat tolik veci najednou a jak to dopadlo ..... :-). Vena RE: Ještě autorovi Myslim si ze odpovidat na to nema smysl,ale proc se nepobavit. Ted k vasim otazkam, nevim co maji potahy spolecneho s rucni brzdou ? ja zadnou souvislost nevidim, mimo to to jsou fotky tak jak jsem to koupil, pozdeji tam prisly skorepiny metalex a ctyrbodove pasy. Ad lemy blatniku a cim by ste je natiral vy ? redidlem ? to auto jezdilo a jezdi dost casto a tohle se proste u starsich skodovek stava ze neco zacne reznout. A vzhledem k zivotnosti auta se to nevyplati opravovat proste za rok dva kooupim novou kastli a predelam do ni podvozeka motor. U zavodaku se s tim fabrika taky neopravovala proste kdyz se znicil skelet tak se zahodil. Psal jsem o zavodnich upravach tak jak je znam z dokumentace a co si o tom myslite je mi celkem suma fuk, jestli totiz nekde najdete jine volne dostupne informace tak bych je rad videl a jestli umite psat a vite toho vic tak proc neco nenapisete ja vam klidne dam prostor pro clanek. Vite rejpalu jsou tu spousty ale kdyz ma nekdo neco udelat tak ma vsechny ruce levy. Ja jsem si tedy cely clanek po sobe necetl ale nikde tam myslim neni zminka o tom ze ja mam chlazene skodovacke kotouce. ATd... Ještě autorovi Můj strýc jsem jezdil s polotovární Š 120S apak 130 LR, a pokud máte originál ?????? škodovácké chlazené kotouče tak to bych je chtěl vidět!!!! Autorovi Jestli to jsou fotky vaší Škodovy, tak doufám, že je to pouze auto na pokusy a ne na jízdu, co to má znamenat ta hydr. ruční brzda vedle těch potahů od vietnamce, lemy blatníku natřené gumoasfaltem apod ?????????????. Jestli se mýlím, tak se omlouvám, ale psát otakových věcech a jezdit s tímto...hmmmm Větrané kotouče Ten kdo si myslí, že sežene originál chlazené kotouče na Škodovku 105-Garde, tak se opravdu plete.Jediné co můžete koupit je odvrtaný kotouč, který se používá nejčastěji.Je ho jednoduché vyrobit - vrtat umí každý, ale výsledný efekt nemusí být 100%. Dnes se používá nejčastěji systém 2-3-2, což znamená royhoyení otvorů. Ono není jedno, kde si otvory vyvrtáme, a kolik jich vyvrtáme. Do podrobna se mi to nechce rozebírat, protože neznám rozměry kotouče apod. Ale upozorňuji Vás na to, že nesprávně odvrtaný kotouč bude házet a škubat do pedálu, navíc obyčejné destičky vydrží při ostré jízdě asi 5000 Km. Vhodnější je použít kotouče s vyfrézovanými drážkami. To má obrovskou výhodu v tom, že kotouč není nadměrně zeslaben a navíc při vysokých teplotách není náchylný k prasnutí.Já ale preferuji originál větrané kotouče(dvojité), které jsou vyvážené, dobře odvádí teplo a nemusí se dále upravovat. Při výběru je důležité vybrat kvalitní kotouč a ne napodobeninu. Záleží už jenom na vzdálenosti děr a hotovo. Pro škodovku bude asi dobré použít kotouč s Golfa II Gti, který by měl rozměrově sedět, stačí pouze vysoustružit podložku pod kotouč, upravit brzdič atd. ale rozepisovat se mi o tom nechce... Vjednoduchosti je síla To co se tady popisuje je vhodné leda tak na ostrou závodní verzi a málokdo se pustí do toho aby předělával ovládání ruční brzdy. Já osobně mám 85 koňového Fiata 500 a vzadu mám také kotouče, ale rozhodně bych neuvažoval o kapalinové ruční brzdě. Pro "běžný" provoz je výhodnější použít zadní brzdiče např z Peugeota 405 Gti, Vw Golf Gti, ale asi nejlepší podle mě jsou brzdiče z Fiata Uno Turbo, které jsou účinné a navíc opravdu velmi malé- na kotouč 215 mm. Spíše bude problém v souhře s předkem. Já mám mechanický ručně ovládaný ventil, ale mám samozřejmě velmi tvrdý podvozek se stabilizátory 16 a 20 mm. Takže sladění je jednoduché (minimální náklony a odlehčení zadní nápravy při brždění). Velkou výhodou bude i u Škodovky to, že můžete jezdit na seriových discích a ovládání ruční brzdy zůstane až na malé úpravy stejné. S pozdravem Škodovce Fiat Abarth RE: RE: RE: Ruční brzda Problem s STK je samozrejmne vzdy, tento komplet byl homologovan pro zavody, ne na silnici, dalsi problem je ze ta zavodni homologace uz taky vyprsela, takze se to na to neda uhrat, vyjimku na to dostat je skoro nemozne, takze STK resim tim zpusobem, ze jezdim tam kde mam "zname" kteri koukaji na funkcnost a pokud to brzdi tak je jim jedno jestli je tam buben nebo kotouc. Jinak zatim si toho zadny policista pri silnicni kontrole nevsiml (zaplatpanbuh) takze zde problemy nebyly. RE: RE: Ruční brzda A co tomu říkaj' policajti? To je asi třeba mít známý na STK, že? Byl jsem na STK na různých místech a i když jsem to vždycky nakonec ukecal, nelíbila se jim i jen litá kola, jakkoli originální a v TP zapsaná. RE: Ruční brzda Ruční brzdu je možné použít max. tak na hodinu, podelší době klesá v soustavě tlak, protože spojkový válec zde použitý nedokáže ten tlak trvale udržet, takže skutečně parkování je nutné "na rychlost". zadní kotouč kde ale sehnat ten správný kotouč????? Ruční brzda Ne že bych si chtěl něco takového pořizovat, myslím si, že na běžný provoz jsou normální stotřicítkové brzdy "jedovaté" až dost, ale když tedy kapalinová ruční brzda není parkovací, to se pak auto, zaparkované na svahu, dá zajistit jedině zařazením zpátečky nebo se součástí výbavy stanou klíny jako u náklaďáku?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|