Komentáře k článku: Záměna dveřních výplní RE: to nie je problem Datum: 17.09.2006, 13:06 Od: Martin prodám výplně se vším všudy, cena 1300,-- to nie je problem Moj názor je taký že nie je problém to namontovat ale .... kde sa dajú zohnat tie novsie dverové výplne ??? RE: Vymena na typu 1990 ahoj za kolik jsi koupil vnitrek z toho fava 93? dik moc RE: RE: RE: EHM! no tak jsi mel pravdu, v klidku to jde nastavit. Ja jsem pouzil brzdove lanko na kolo. Celkove tedy hodnotim vyborne a vrele vsem doporucuji tuto vymenu uskutecnit pokud maji moznost. Hodnota interieru se zvedne o jednu tridu vyse. Lubi RE: RE: EHM! hmm, premejslel jsem taky ze bych to nastavil, jelikoz se nedaj nikde ty tahla sehnat. Ale to se ti pak ta klika nevraci, ne? nebo tam snad mas nejaky perko? Jinak ty profily maj skoro ve vsech dilech a stoji par korun. RE: EHM! take dam neco do vinku, takze mam Favo 6/91 menil jsem predni dvere a chce to mit filipa, takze... 1)Klicky na , povolit, posunout nize do diry a namontovat pouze kniku, ne s tou podloskou, tim koleckem. Nedrhne to. a pak uz jen pricvaknout krytku 2)Naco sundavat bovden s lankem, nechat tak ikdyz to nedosahne. Ja nastavil troskou oceloveho dratu, ktery jsem namontoval za packu otevirani a druhy konec namontoval na valecek lanka. Normalne se to otvira a nejsou problemy, k zamku jsem nemusel vubec pristupovat. 3)L a V jsem nesehnal takze staci nekde sehnat umelou hmotu ve tvaru vinkla to je L a vyvrtat diru do nej , nastoubovat do diry, kde patri orginalni L a presne odmerit aby druha cast byla u dveri a tam malinkym samoreznym sroubkem pripevnit, DRZI jak pribite hlavne na madlu. Nikde mi nic neodstava vsechno presne licuje, nikde nic netresti. 4)Vypada to uzasne a me to trvalo asi na obou dverich 1/2h a to jsem videl prvne. Mam uz to asi 2 roky. Ted se chystam na Zadni dvere ale nemohu je sehnat. Protoze mam central, tak hribky otevirani dam uplne pryc, jelikoz drat k nim vede prez uchyt madel. EHM! heh, ja sehnal komplet za 600,- :) akorat na jednech dverich je trochu montazni peny a nevim jak s ni dolu...nenapada nekoho neco? precetl jsem cely forum a navod, ale nikdo se nepozastavil nad tim, jak presne nahradit stare bovdeny za nove tahla! Delal jsem dneska 1. dvere (u ridice), a trvalo mi asi 30 minut, nez jsem ten bovden s tim malym sracem kterym bovden prochazel vyrval, abych tam mohl dat to nove tahlo. Problem je v tom, ze bovden byl zajisten pojistkou, kterou jsem ale musel vyrvat a tudiz nove tahlo zajistene proti vypadnuti neni! Kupodivu to drzi, ale umim si predstavit, ze az budu nejak nastvanej a prasknu dverma tak to z toho vyleti a uz uz vidim, jak celej stastnej v tu chvili rozebiram dvere. No nic. Jinak, jestli to teda dobre chapu, dvere jsou upevneny jen ze 2 stran...? dole a zvenku? Dale tedy k postupu... 1. nejdriv mechanismus (tahla - jsou i vzadu misto bovdenu treba?) 2.pripevnit kliku natvrdo sroubama...? 3.5uchytu (L+V) a pripevneni vyplne...? 4.madlo natvrdo 5.takovyto pod tu kliku... :) predem dekuji za odpovedi :) jo a skoro bych zapomnel, z duvodu odcestovani na delsi dobu do ciziny jsem nucen sveho milacka prodat... ;( r.v.92,2.majitel,mnozstvi novych (vymenenych) dilu, LPG, krasny vnitrek (koberec a doufejme i tapec. z GLX),spolehlive auto - ma novej tachac´, tak presne nevim, ale ma tak kolem 150 000, meneny motor. mel jsem jeste v planu nejake vymeny plechu a jestli to vyjde tako i novy nastrik. Nevim ale jestli o stihnu takze cena nejspis domluvou. Puvodne jsem ho chtel dat tak za 35 ale jsem schopen ho dat i za 30 000...podle toho, co jeste stihnu....cerveny mozne foto bych treba taky zaslal..... tak zatim Lubi mistrluba@seznam.cz :) RE: RE: záměna z felky No, mam tapcirung z fava a klucky z feldy, takze bude sranda. Zajtra sa do toho pustim. No, horkovzdusna pistol dostane zabrat asi... RE: záměna z felky podivej se sem http://www.suppertuning.wz.cz/ záměna z felky měl jsem možnost zakoupit interier z felky za doborou cenu a tak mmám doma nejen tapicírunky ale i palubku atd. Tu se tam ted snazim dat a moc to nejde. Takze uz ted vim ze i s tema tapicirunkama bude problem. Takze kdybyste uz nekdo ty tapicirunky z felky ve favu mel, uvitam kazdou radu. Diky moc vymena vyplni dveri Tak som vymenil vyplne dveri na favo. mam r.v. 92 a dal som tam vyplne z 93-jky Vyzera to super oproti povodnemu stavu. Len malo poznamok by som chcel doplnit k tomu co je tu popisane. Uchytky (V) a (L) netreba kupovat nove ani pritahovat maticou... Pri demontazi sa da uchytka opatrne vytiahnut, ja som si ju polozil na pootvoreny zverak tak ze ta tenka spicka bola smerom hore, chytil som ju do kliesti a kladivkom som poklepal tak ze som cely kolicek vytlacil z uchytky. Skratka mi ostal iba kolicek a derava uchytka. Hvezdicu som iba stlacil prstami k sebe a pohodlne zasunul do diery v dverach. Potom som kolicek zasunul naspet do otvoru v uchytke, tak ako tam bol predtym a zarazil som na doraz kladivom. Princip hmozdinky... kolicek hvezdicu znova vo dverach roztiahol a drzi pevne ako predtym, teda netreba poistovat maticou. Ja som mal tiez iba jedny dvere s predvrtanymi otvormi, ostatne som musel vrtat 7.mm. vrtakom. Klucky na okna - taktiez som mal kratku osku, tak som pouzil dlhsiu skrutku na uchytenie klucky a zatiahol. Musel som osku takisto posunut na doraz, asi o 1. cm. lebo nesedela do otvoru v caluneni. Teraz vsetko sedi super. Tesniace vonkajsie listy na okna som vymenil, lebo gumove casti boli na koncoch vytrhnute z plastu. Kupil som "univerzalne" celogumove. Dostat ich kupit v dlzke 1. meter a urezat a upravit sa daju podla potreby konkretneho okna. (1.lista = 1. meter = 45.sk) Vymenil som aj palubovku s budikmi z felicie, No skratka celkom ine auto... Ak najdem chvilu casu, tak napisem cely prispevok sem, aj s fotodokumentaciou. hotovo tak dneska sem dodelal vymenu, dvere na to pripravene byly jen jedny, tak tam to bylo a je v naproste pohode, ostatni se museli vrtat, nicmene to zas tak tezke nebylo, akorat to tak nesedi a vse nelicuje jak na pripravenych, nicmene jsou to jen male detaily, ale jinak super. Ovsem mam problem se zamykanim na klicek. Proste pri pokusu o zamknuti klickem praskly ty plastove drzaky, kdyz sem tam dal tahelko ze starych zamku ktere je takove cele plastove a proste nezamknu, to spis ulomim klic nez by se to pohlo, nicmene rukou s tim hnu v pohode....stejne jako otocim klicek kdyz to neni spojene, sem z toho nejaky zmateny. Vypln dveri Provadim prestavbu vyplne dveri ze stareho typu na novy typ. pokud mate zajem piste na mail smuk@seznam.cz cena cca 500-800,-- kc dle typu dveri RE: RE: RE: Zástavba z felicie Skusal som dat do mojho facka tapacira z feldy. Predne myslim ze pojdu s mensimi upravami ale v zadnych vidim problem. Tie su o nieco sirsie takze keby som ich namontoval tak sa nedaju zatvorit dvere. Ako ich upravit. PORADTE PROSIM. RE: RE: Zástavba z felicie Zdravím, myslím že to jde vyměnit v pohodě. Mám kamaráda, který to má ve favoritu93 a říkal že felda je úplně stejná. Ovšem musí být nový typ favorita 93 a výše. Hodně štěstí. RE: Zástavba z felicie Ahoj, mám stejný problém, jako Ty před rokem. Chci namontovat do dveří u Favoritu tapecírunk z Felicie a nevím, zda to jde a jak na to. Pokud Ti někdo poradil nebo jsi to tam již namontoval a víš jak, uvítal bych Tvé zkušenosti. Díky Zdeněk Nepřesné dveře II Dobrý den, už jsem jednou psal. Díky za odpověd'. Ale já jsem nemyslel křivé celé dveře. Spodní část je rovná, mezera mezi prahem a spodní hranou dveří je rovnoměrná. Jen horní strana je křivá, u prostředního sloupku jsou výše než u zadního. Ty za řidičem jsou křivé moc, asi je vyměním za nový typ 93. Nepřesné dveře Četl jsem tento článek a vaši diskuzi. Já si chci taky předělat čalounění za nové typ 93 a výše. Chci se zeptat na pár věcí. Mám favorita 91 a jen řidičovy dveře jsou přesně vyrobeny. Zbylé jsou křivé, hlavně ty za řidičem. U prostředního sloupku jsou výše a u zadního níže. Nové typy 93 a výše už je mají rovné. Proč tomu tak je? Nevíte kolik stojí dveře typ 93 a výše na vrakovištích? Dvoubarevne calouneni Nezkousel jste nekdo ocalounit tu vypln dvoubarevne? Respektive to vubec nejak ocalounit, na jinou barvu... Zástavba z felicie Ahoj, poradí mi někdo, jestli se dají namontovat do favorita dveřní výplně z felicie? Někdo řiká, že v pohodě a ostatní, že ne. Poradí mi někdo ???? Díky RE: Výplň dveří a odhlučnění ten plechovy zvuk pri zavirani muze delat i takovy ten trmen na sloupku do ktereho se zavira zamek dveri. novejsi fava ho maji potazeny nejakm plastem. U 93ky se mi dvere zaviraji pekne tise, jako u Feldy. Neco taky delaji bocni vyztuze, dvere jsou pak tezsi a lepe se zaviraji... RE: RE: Výplň dveří a odhlučnění Nekde na netu jsem videl fotku favala s komplet interierem z feldy, tedy jak palubka, tak vyplne dveri, ale jaka prace s tim je, nevim.... Nicmene se na to chystam take, takze pokud se povede napisu... RE: Výplň dveří a odhlučnění take bych rad neco s tim plechovym zvukem udelal. lze namontovat do favorita/formana 92 calouneni z feldy? Vymena na typu 1990 Tak si predstavte jak me ve skodovce podvedli. Mam FAVO vyrobene 8/1990 v MB.Je nebourane a jsme druhy majitel po otci. Kdyz jsem se rozhodoval jestli ho komplet prestavim na typ 1993 tak jsem samozrejme zjistoval zda ma auto pripravene prolisy na nove vyplne.Sundal jsem tapec u spolujezdce a zjistil k memu uzasu a vsech ze je tam ma. Tak super pred Vanoci jsem koupil komplet interier z Fava 8/1993, bylo super ze jsem si ho mohl i sam sundat takze jsem si opravdu vzal uplne vsechno, vcetne centralu, ale to ten manik z vrakace vi asi az ted :).No ale k veci zacal jsem to prndavat, zacal jsem na LZ dverich a liboval si jak to pekne jde,otvory byly ve skode uz v roce 1990 pripraveny pro typ z roku 1993 udelal jsem pouze 2 diry a to pro jeden spodni cerny plastik a pro plast natvrdo na calouneni v horni casti, kde drive koukal lak.Je pravda ze u ovladani okna je to ozub. kolo o trochu kratsi ale co nejde silou, jde jeste vetsi silou :), da se to tam dat.Vysledek byl super... a honem na LZ dvere a tady je ten zadrhel.... normalne ty kurvy tam daly dvere stara .... zdesil jsem se a honem dbezel ke dverim k ridici a strhal stary tapec a opet nadaval a nadaval. Takze durazne varuji vsechny maniky, kteri se chteji u Facek vyrobene v tomto obdobi(1990) do tohoto pustit, zkontrolujte vsechny dvere, ne jen jedny jak ja. Osobne jsem rozhodnut menit cele dvere, za typ 8/1993 a vyssi, predni maji vyhrivane zrcatka a maji lepsi stahovani oken a navic stejne budu strikat blatniky :).Jinak doporucuji menit i zbyle casti interieru efekt je jeste umocnen a tolik prace navic to neni, vymontovat se to da za 2,5 hodiny ve 2 lidech, s tim ze nektere srouby jsem musel hodne premlouvat :). Výplň dveří a odhlučnění Jak se provádí odhlučnění dveří Fáčka, má to vůbec smysl??? Rád se zbavím toho plechového zvuku při zavíráni. Muže někdo poradit???? Děkuji RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: SUPER Věřte mi, že kdyby sedělo s nějakými drobnými odchylkami, byl bych nevýslovně šťastný. Dveře co vlastním jsou ale z neurčitého roku výrobu (provedení ovšem styl '92 nebo lepší), a navíc v nich nebyl mechnismus odpovídající provedení z r. '92 a výše. Osičku mechanismu pro stahování oken jsem porovnával a můžu zodpovědně prohlásit, že ve starších Favoritech ('91 a starší) je kratší a tudíž působí níže uvedené těžkosti. V každém případě například moje dveře mají připravené otvory pro NT, avšak například u zadních dveří u spodní hrany pouze dva, ačkoliv by měly být tři. Otvory pro skryté příchytky nejsou na dveřích vůbec (z toho bych usuzoval na dveře r.v. '92, kdy se při použití neLS tapece vynechala vrchní krycí lišta a byly by tak vidět tyto díry). Ovšem je nutno říct, že ve výsledku tapecír na dveřích je a všechno funguje jak má. Takže rozhodně i přes potíže to stálo za to. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: SUPER je nesmysl ze nesedi nove caloneni na starsi typ tapecirunku. Sedi naprosto presne, mam zkusenosti na 4 vozech, vzdy to sedelo zcela presne * - nejake odchylky pri uchycovani calouneni. Jedny dvere technicky prumerne zdatny jedinec zvladne za 1 - 2 hod RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: SUPER Výplně jsou konečně na místě. HURÁ. Finálně byly zjištěny dvě poslední úskalí. 1/ Jedny zadní dveře byly '92 nebo '93 protože vzájemě se lišily. Důsledkem bylo, že táhlo k zamykacímu kolíčku vedlo přes místo, kde je upěvněno maticí stahování okna (konkrétně vodící kolejnička). Stačilo jej odšroubovat a posunout výš (otvor je připraven na dveřích), dole bohužel není díra, takže se musí navrtat, nebo vypilovat. 2/ stahování oken má sice skutečně krtaši osičky, ale problém se dá obejít. Brutální silou. Jednoduše se kličky na osičku nacpou, přitlačí a zašroubují. Výsledkem je bohužel jedna nemilá věc a to je skutečnost, že mezi vnitřní hranou madla a tapecírem se objeví škvíra. Je tam sice i před tím, ale ne tak veliká. Naštěstí jednak není zvlášť vidět a jednak provozu nevadí. 3/ pouze finální rady - je potřeba zkontrolovat úchytky čalounění a správnost jeho osazení, jinak bude hrkat, ramplovat a nebude správně sedět. Pokud se z tapecíru sundávaly těsnící lišty (jsou nasunuté na horní hraně), dejte pozor, jestli je umisťujete správně zpátky. Na jendom konci jsou zkosené kvůli okraji okna (mírně stoupá) a je proto nutno je na tapecír nasadit tak, že rovné "useknutí" lišty je přiraženo k plastovému dílu pro zamykací kolíček. Velmi vhodné je do dveří vyvrtat otvory pro uchycení skrytých příchytek, zvláště u zadních dveří totiž jinak tapecír mírně odstává a působí škvíru mezi oknem a horní stranou čalounění. Je ovšem třeba dávat velký pozor a přesně měřit, jinak se úchytkou netrefíte do otvoru. Já se k vyvrtání děr pro příchytky dosud nedostal, nebyl zrovna k dispozici nátěr, kterým bych vyvrtané otvory ochránil proti korozi. To je asi tak všechno, co můžu z mé "přestavby" poradit. :) RE: RE: RE: RE: RE: RE: SUPER Horor postupuje. Zdá se, že všechno je způsobeno tím, že ve dveřích r.v. 92 nebo mladších mám namontované komponenty ze dveří r.v. 90. Tentokrát varování pro zadní dveře. Pokud máte stejnou smůlu jako já, bude vám táhlo, co vede od zamykacího kolíku k zámku, překážet naprosto přesně nad dírou, do které je nutno zašroubovat novou kliku. Tj. je potřeba vzít z novějších dveří zároveň i tyto táhla (jsou asi jinak tvarovaná a kapku delší) a plastová vodítka táhel. RE: RE: RE: RE: RE: SUPER A je to tady ! Výplně se suší ve vaně, byly jako prase. Jedny dveře jsou relativně hotový. Zájemce o přestavbu tímto varuji. Zas taková prdel jako v článku to není. Nové příchytky sice jsou laciné (mě stály 6 kaček za kus), ale matičky s packama NE ! Mimo to, starý lze vyndat bez ohýbání pacek a tak ušetřit dost peněz. Prostě se v díře posunou a pak "vyhoupnou" ven z díry. Naopak při umisťování se do ní zase jakoby "zavěsí". ZÁKLADNÍ PROBLÉM, na který jsem narazil zní: stahování okýnek katastrofálně nesedí, je potřeba ho minimálně posunout, jinak nevyjde do otvoru v novém čalounění. Je to však i tak na houby, protože nové čalounění je vyšší (rozuměj hlubší) a tak klička nového typu nejde nasadit (a stará taky ne). Tj. je nutno vybrakovat ze dveří i stahování oken, které má tu ozubenou potvoru na kličku delší. DRUHÝ PROBLÉM je, že umístit táhlo do předních dveří lze jen po odmontování západky na dveřích a vyndání části vnitřního mechanismu (špína, vazelína, tma). Původní bowden se z toho nekutečně špatně sundává, chce to dostatečný sortiment nářadí. Dále pozor při nasazování čalounění - mají na zadni straně takový malý plechový výlisek, do kterého se mají nasadit příchytky, podobné jako ty, co drží ve dveřích staré čalounění. Lze je sice vynechat, avšak nedoporučuji to, čalounení pak na některých místech poněkud pruží a nedoléhá zcela ke dveřím (repráky budou drnčet s čalouněním o dveře). Pokud je ulomíte (a určitě je ulomíte :) ), kupte nové, jsou za pakatel. Při umisťování madel nezapomínejte na správné podložky pod patřičné šroubky, jinak hrozí, že madlo bude mírně ramplovat a celkově to bude vypadat, že každou chvíli upadne (byť bude držet dobře). A rada na závěr - před namontováním je výborné vyndat popelníky a odšroubovat kapsy, výplň dát do vany a horkou vodou ze sprchy ho pořádně vypláchnout a pročistit. Výborné zároveň použít kartáček. Přes noc to uschne, jinak se tomu dá pomoct i fénem. Zítra jdu na namontování zbytku, pokud se podaří něco zase zmrvit, připíšu to sem. RE: RE: RE: RE: SUPER Jestli máš na autě křídlo, nebo něco jiného co tam nemá bejt a nebo je to zbytečné tak na to to taky nejezní! RE: RE: RE: RE: SUPER Duvod, proc se do toho poustet je samozrejme az nekolikanasobne zlepseni vnitrniho designu, nicmene nejsem tak technicky zrucny, aby si troufnul sam provadet takove slozite upravy dveri. Samotna vymena do typu, kde je montaz predpripravena, problemem jiste neni, prakticky se pouze uchyti a je hotovo. Bojim se okamziku, kdy budu mit rozvrtane a odstrojene dvere, do kterych uz nedam ani stare ani nove calouneni. Plus je tu financni otazka cele veci - koupit caloueni NT nebude tak hrozne, na to nasetrim, ale nasledne upravy dveri by me mohly vyjit pomerne draho. No, az budu mit cas tak rozeberu dvere a podivam se, jestli nebyly meneny z duvodu koroze, mohlo by se jednat jiz o novejsi typ s pripravou. Eventuelne zhodnotim, jak to vypada, muzu je porovnat s fotkama z clanku. Za nabidnutou pomoc dekuji, v pripade, ze se do toho pustim a vyvstanou problemy, jiste ji rad vyuziju. RE: RE: RE: SUPER ROZHODNE! Tohle je jedna z tech uprav na kterou "to nejezdi", ale pro komfort ridice a jeho vlastni pocit pri rizeni (ktery je mimochodem velmi dulezity, to ma obrovsky vliv. Jak jiz zde bylo receno, vymenouu tohoto calouneni se designove interier vozu posune o tridu vyse. Mam zkusenosti, ze se toho nekteri take bali, nakonec jsme to spolu delali tim stylem ze pokud byl problem, napsali mail a ja jsem jim pres mail pomahal. Takze rozhodne se do toho pust, pokud bude problem napis. Neni to zase takovy zasah do vozu jak si myslis. RE: RE: SUPER Tahle uprava je rozhodne jedna z tech nejlepsich, ktere se daji na starym Favu udelat, ale jak sem ted cetl o tom rezani a vyrobe novych casti, jima me hruza. Novy dvere kupovat nehodlam, jednak jsou o dost drazsi a navic mam novy lak. Pocitam ze dvere z r.v. 90 jsou stejny, jako 89. Bohuzel. Tak opravdu nevim, jestli se do toho poustet. RE: SUPER Je pravda ze po teto uprave se auto vnitrnim designem posune do zcela jine kategorie... SUPER Takže jsem namlsán tímhle článkem nechal vyměnit tapecírung (sám na to nemám vybavení a jsem levej :)). Mám Fáčko '89 - dveře vůbec nejsou na něco takovýho připravený, bylo potřeba vrtat, řezat i vyklepávat a vyrábět uplně nový táhla a klouby. Navíc bylo potřeba upravit i umělohmotový lišty u prahu - na novějších výplních to dost dřelo. Ale ten výsledek je prostě SUPER - zevnitř je to úplně nový auto, asi se časem pustím i palubky :) tapecírung Pokud by někdo sháněl tapecírung 94 jeden mám -prodám komplet se všem potřebným za 1400,- můžete volat na 74049393 mezi 8 a 16hod. RE: RE: RE: Výměna těsnicích lišt nemohu souhlasit se sundáním "mechovky" pokud se sunda, tak se poskrabou brzy skla, nehlede na to ze pokud ma nekdo traba jako ja vsechny slka cerny/folie/ tak by se brzy potrhala protože ta mechavka zabranuje tvrdymu treni. Jinak s tim zatejkanim vody ja to fakt, potreboval by jsem taky nejakej tip jak udelat to aby se mi nerosila podlaha.... RE: RE: Výměna těsnicích lišt Ještě jedna poznámka k výměně lišt. Já se bláhově domníval, že ty lišty maj funkci těsnící, ale vzhledem k tomu, že všechny typy od originál favorita, přes felicii až po oktávii, mají na vnitřní straně takovou mechovku, tak ta voda se tou mechovkou docela v pohodě prolíná a protéká dveřmi. Je proto potřeba mít průchozí výtokové otvory na spodku dveří, aby mohla v pohodě ven, a prostříkat dveře rezistinem ML. Lišta na oktávii má ještě vevnitř takový žlábek, který tu vodu sbírá a ona stéká na koncích lišty vepředu a vzadu. Tahle lišta se po zkrácení dá použít taky, ale je s tím víc práce. Jinak jsem z těch lišt tu mechovku zkusil sundat, což se mi povedlo a těsnilo to super, ale pak zase při stahování okna se ta lišta zahrnovala dovnitř. Tenhle problém jsem řešil kvůli tomu, že při velkém slejváku, když stojí auto čumákem z kopce, tak mi voda stéká po vnitřku dveří, tam se chytá igelitu, který je pod tapecírunkem (v místě kde je vyboulen ten igelit dovnitř reproduktorem) a skapává spoza tapecírunku dovnitř auta. Pak se nasákne do takového toho filcu, který je pod kobercem a podlaha tiše hnije. Nezbývá asi než ten igelit dát nový (ten starý se smrskl a je moc krátký) a pořádně ho na dveře přilepit chemoprénem. RE: Výměna těsnicích lišt dobrý nápad, to mě nenapadlo, ty lišty u favorita je fakt otřes....... RE: Zaměna ve Fávu r.v.1990 rozhodně nekupovat, po menších upravach to pujde bez problémů!!!! Zaměna ve Fávu r.v.1990 Chtěl jsem se zeptat, jestli nahodou někdo nemáte zkušenosti se zaměnou těch výplní na fávech r.v. 1990. To jsou ty, co nemaj ani udělaná ty úchytky a co nemaj ty výlisky na madlo. Nevim, jestli se do toho mam pustit a začít ty dveře řezat, nebo koupit cely dveře nový. Nemám ani tušení, kolik nový dveře stojí a ještě ke všemu všechny čtyři. Nemluvě o barvě. Předem dík. Výměna těsnicích lišt Je dobré zároveň vyměnit těsnicí lišty bočních oken (hlavně vnější) za lišty z felicie. Ty z favorita jsou dost mizerného provedení a navíc se asi časem smrskávají, páč v rozích oken mívá favorit tak asi 1 cm škvíry. Není vyjímkou, že po stažení a vytažení okna se lišta u starších vozů vytrhne z plastového profilu, který ji drží na dveřích. Ty z felicie jsou jednodílné a přední pasují bez úprav, zadní se musí zkrátit. COOL!!!!!!!!!!!!! Vyzera to perfektne. Hned si to musim hodit na moj sip(FAVORIT). To budu kamarati cucat. ak to foter nezatrhne................. dufam ze nie Výplne z felicie? Dali by sa zameniť výplne z favorita, či už tvarované alebo nie (konkrétne rok 92´a vyššie) za výplne z felicie? Máte s tým niekto skúsenosti. Včom sú rozdiely? RE: V a L příchytky ohledně vrtání - to je popsané v článku, stačí si to přečíst a co se týká cëny čalounění: já osobně jsem si pro to musel jet 180 km až do Prahy ale je fakt že to udělá opravdu hodně - at už z hlediska vzhledového či pokud sedí člověk uvnitř má takový bezpečnější pocit ochrany než když na něj koukají plechy ten kdo to provede tento pocit urcite taky bude mít. Jo a mě osobně stály jedny komplet dveře 400,- a podle toho co jsem obvolal tak je to zhruba tam cenovej průměr V a L příchytky Zde popsaný způsob montáže V a L příchytek je jen nouzový. Pokud si koupíte příchytky nové (doporučuji, cena za kus cca 7 Kč) tak je na nich přilisovaný plastový čudlík (vypadá to jako plastový hřebíček) který se po vsunutí příchytky do otvoru ve dveřích zatluče kladívkem dovnitř a tím se roztáhnou hvězdičkové packy zespodu. Tím se celá příchytka upevní - je to vlastně princip hmoždinky. Pokud to budete držet v ruce, je to okamžitě jasné. A ještě jedna poznámka - počet L příchytek je dán předvrtanými otvory v boku čalounění a počet V příchytek je dán lisovaným tvarem dolní hrany čalounění - podle těchto otvorů a dolního tvaru je třeba příchytky rozmístit a vyvrtat díry. Já jsem tam díry po obvodu neměl, musely se vrtat. Jinak výsledek rozhodně stojí za tu námahu, je to super. Zájemcům doporučuji koupit komplet výplně z nějaké bouračky, kupovat to celé nové vyžaduje hodně shánění a je to DOST drahý.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|