Komentáře k článku: Sportovní pedály To neni pravda Datum: 30.01.2007, 0:08 Od: john Ja mam ty pedaly asi 2 roky a lepsi nez to co tam bylo predtim, ale cloveku to da tak 5000km, aby si zvykl,ale na mokru,blatu a snehu(hlavne) je to dobry lepší vzít kus silnýho protiskluzovýho plechu a navařit to na to. Kde je problém? proč složitě pedály sem koupil včera v Mělníce, takanička se mi zasekla asi 3x, přesto myslim, ze sem problem vyresil. staci navlict mezi dva vycnivajici srouby (horizonatlane) buzirku a tkanicka by se nemela zaseknout, ne? RE: RE: RE: Sparco Ja mam takhle vyztuzenej plyn. Navrtanej nahore a dole, pres to je hlinikovej zahnutej plech a je na podlozkach, tim je zvyseny asi o 2cm a pak vpohode muzes ovladat brzdu a plyn jednou nohou. Vzdychy podrazuju s meziplynem a je to dost potreba. Akorat to chce zkusenost, aby se noha z brzdy nesmekla rovnou na plyn a BAC, je problem. Jinak mam to vyfocene na http://asclitvinov.zde.cz neni to moc videt, ale jen pro nazornost. RE: RE: RE: Sparco No to mas jednoduchy, ja mam kazdej pedal (brzda, spojka) svrtanej na trech mistech vrtakem 4.1 mm a sesroubovanej s pedalem pozinkovanymi srouby M4 se zapustnou hlavou (mam to svrtany v nistech nytu, ktere drzely na hlinikovem odlitku plastovy stred) a plyn je na dvou sroubech a jednom nytu....slo by to i snytovat jestli mas nytovaci kleste.... misto pro svrtani zalezi na typu pedalu a musis vrtat tak aby jsi nepotkal svar pod pedalem nebo rameno pedalu.... nehledej v tom vedu RE: RE: Sparco Kdyz pominu otazky >>kde se to da sehnat<< a >>kolik to stoji<<, chtel bych se zeptat, jak je to s tim svrtanim. Mam-li tomu rozumet tak, ze pedal a sportovni slapka se na stejnem miste provrtaly stejnym prumerem a sesroubovaly sroubem na dvou mistech v ose pedalu, pak bych rad vedel ve kterych mistech (presneji) se to svrtani provedlo, jakym sroubem (prumer) a jakou mel ten sroub hlavu - normalne by prece hlava sroubu uprostred pedalu musela dost vadit, ne ? RE: Sparco Ja tam mam hlinikovy pedaly o kterych pise autor clanku (jsou dokonce videt na fotce ve voze). Staci malo, nepouzit ty pasky za pedaly - misto toho svrtat novy pedal s puvodnim a sesroubovat. Na zadni stranu doporucuju uzavrene matice....je to lepsi nez puvodni zpusob (slapka pedalu se nesmeka po jeho povrchu - nevrze to atp) Sparco Mam na Favu sport. pedaly Sparco. Vyvrtal jsem ve svisle ose pedalu 2 diry a prisouboval srouby k puvod. slapkam (jiny zpusob montaze mozny asi neni). Nove pedaly precnivaji na vsechny strany a srouby jsou ve stredu, takze problemy u tohoto typu nehrozi. Šrouby Čo takto tie vyčnievajúce konce skrutiek odrezať, alebo odcviknúť? Nepomohlo by to?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|