Komentáře k článku: Oprava zadřené klapky SEDR RE: škrtici klapka Datum: 10.02.2012, 16:42 Od: Celine dobrý deň, som veľmi šťastný, že prechádzať profilu a mám záujem spoznať vás, moje meno je Celine žena hľadá priateľa, ktorý mi môže byť primerané a budem rád, aby vám friend.I lásku zdieľať životné skúsenosti sa s vami . škrtici klapka litaj mi otáčky na volnoběhu ,při jízdě vyměnil jsem škrtici klapku děla to stále víte někdo čím to je? RE: RE: moje reseni ...tie skrutky treba "trochu" nahriať teplovzdušnou pištolou alebo nad plyn.sporakom :)) RE: moje reseni jak jsi vyndal tu hřídelku??já ji zaboha nedostanu ven ty šrubky co drží ty klapku nepovolí ani za boha RE: Karbur.druhý stupeň Zdravim dostal som sa k tomuto clanku o karburatoroch a mam skodu 120 ale s favoritackym motorom ,,, znizena hlava a odlahceny zotrvak ale este to nieje ono ,,, tak bol by som rad ak by ste mi poslali vase radi o uprave dakujem pekny den.. az teraz to funguje tak ako ma mal som take iste problemy s druhym stupnom, ktore som odstranil za pomoci osmicky vystruznika. zlozil som karbec a druhy stupen aj tak nefungoval. po chvilke nadavania som zistil, ze podtlak je ok, klapka c. 2 sa otaca volne. ale vylogana bola ta vodorovna spojovacia tycka medzi tiahlom z podtlaku a oskou klapky druheho stupna. povodne to tam bolo upevnene len zalisovanim, ale casom sa to vykyvalo a ked aj podtlak potahoval tu tycku smerom hore, tycka sa sice hybala ,ale nakolko bola vyhegana, oska s klapkou sa ani nepohla. stacilo ju pribodovat zvarackou, a vsetko funguje ako ma. len si treba prichystat testament a hasiaci pristroj, lebo som to zvaral na motore. moje reseni Ja sem brousil brusnou pastou primo osicku ty klapky a vysledek byl dobry. Chce si to trosku s tim pohrat, aby ta vule nebyla velka kvuli podtlaku... RE: RE: RE: taky reseni Souhlasím, ale nedělá se tam otvor velký, jen takový aby šla klapka lehce.Dělal jsem to asi před dvěma roky a žihadlo stále jezdí solidně.Milan RE: obr.2-uprava karb.2 Teda, takhle neprehledne stranky sem jeste nevidel. Pokud ste tam nekde ten kabrurator nasli, dejte vedet kde. RE: RE: taky reseni Trochu pozor na tú pastu lebo aj cez malú vôľu osiek podtlak si cestu nájde!!!A zrazu je tam viac vzduchu ako je treba!!! RE: taky reseni Nejlepší je vyndat karburátor a pěkně venku na pracovním stole vpravit kapku naředěné brusné pasty do ložiska hřídelky klapky 2.st.Ručně jsem klapkou otáčel sem-tam.A když se mně zdálo, že se klapka otáčí ještě těžko, přidal jsem brus.pastu a pokračoval. obr.2-uprava karb.2 Tak sa môžte pozriet na jednoduchú úpravu karburátora s troch hádankárskou tematikou.Tý čo tomu rozumejú vyberú hneď spravnu odpoveď. Majte sa! obrázky Zdravím všetkých na stránkach Škoda-ak by Vás zaujímali obrázkové dokumentácie z presného merania rýchlostí kliknite na moju intrentovú stránku-v dohľadnej dobe tam bude aj špuciálne upravený sériový karburátor zo S130GL! Ako dnu tak aj von! Ten čo chce aby z jeho Škodovky išli "smelo" von výfukové plyny a mali dravý ABARTH-zvuk,dajte vedieť!!! RE: Karbur.druhý stupeň važený pane četl jsem vaši upravu karburátoru na škodovku Mám š120LS.Prosím o mail úpravy karburátoru Předem děkuji vlada úprava karbur.2.kom. Všetkým čo mi písali a aj tý čo by mali záujem trochu si zlepšiť motorové vlastnosti svojej ŠKODY 105-136 tak navštívte www-sránky:www.2002.borec.cz. S podravom Škode ZDAR! Kazo s SK!!! Odpoveď p.Prchakovi Pre p.Prchálka:Nešlo mi to poslať na Váš mail???? Nazdar Peře! Nevedel som že to zbudí takú odozvu s tou mojou úpravou mechanicky otvárať druhú komoru.Najprv som TO namontoval na služobnom aute MAZDA 121 model 1989 s karb.motorom-nie to zaoblené tzv.vajíčko.Keď som predbiehal tak druhú komoru mi ten"japoňák"neskoro otváral asi 1 až 1,5sek. a to poznáš pri rýchlosti nad 100km/hod. nie je moc príjemné keď ešte ide oproti auto a ten,ktorého predbiehaš ešte pridá!Tak som sa mu mrkol na karburátor a čo ti budem hovoriť "japan ist japan."Najprv som ho chcel vyčistiť ale najprv som musel odpojiť asi 20-slovom dvadsať hadičiek k tzv.solenoidovým ventilom a otvoril som ho-to čo som zhliadol som na žiadnej Škodovke nevidel-proste všetko sa tam lesklo a po nečistote ani chýru.Tak som to pekne poskladal o odpojil som mechanicky spojenú druhú komoru s podtlakovou reguláciou a spojil som ju obyčajným drôtikom odisťovača prvek komory a išiel sa previesť.Keď som zošlapol plyn.pedál na podlahu tak som nestíhal sledovať rýchlomer z malého auta bola zrazu raketa.Ubehal som všetky autá čo mali napísané vzadu do 1,6L a do 2.0D!!!Podotýkam ten motor ma 1300ccm.Po autostráde v pohode 180km/hod a akcelerácia sa nedá popísať.TAK SOM SI POVEDAL: KEĎ TO IDE NA JAPONCOVI TAK TO MUSÍ ÍSŤ AJ NA SKODOVKE!Odpojil a odmontoval som podtakovú membránu zaistil otvor pre sanie podtlaku.Potom som na páčku prvej komory,ktorá zaisťuje otvorenie druhej komory,navaril kúsok plechu,tak aby keď sa odistí pri určitej polohe plynu druhá komora tak ten navarený kus plechu ju hneď otvorý.Je nutné dodržať max.vôľu medzi koliečkom druhej komory min.0,3 max.0,5mm medzeru.Pružinku ,ktorá zaisťuje druhú komoru som dal na skrutku M3x5,ktorú som preliekol cez pôvodný otvor ináč by sa deformovala.Po montáži si to treba vyskúšať bez naštartovaného motora pomaly stláčať plyn a pri väčšom odpore sa bude otvárať druhá komora.Doporučujem plynové lanko vybrať očistiť a dobre namazané dať späť!Podrobný návod chystám dať na internet aj s obrázkom. Mám taký nevýrazný ale aspoň aby si mal predstavu./Mal som zle svatelné podmienky/Všetky tieto úpravy treba robiť na dobre nastavenom karburátore bez tzv.dier kde väčšinou podfukuje cez príruby alebo cez vyplátené "púzdra"osiek škrtiacich klapiek.Na žiadnom karborátore som už nič nenastavoval.Ak chceš mať z toho delo tak sa neboj na prvý a druhý rýchlostný stupeň vytočiť motor do 5000ot./min a potom prehodiť vyžšie!Všetky Škodovácke motory sú tzv.vysokootáčkové motory viď.diagram výkonu v každej technickej príručke kde je ich max.výkon tesne za 5000ot./min. Napíš mi aké máš auto a koľko má najazdených km?!? Tak úpravám zdar a SKODE zvlášť!!! Ahoj! Kazo. RE: RE: Karbur.druhý stupeň Všetkým záujemcom o úprave-otváranie druhej komory mechanicky S105-136-odkazujem,že vypracujem popis a obrázok, ktorý potom na týchto stránkach uverejním. RE: Karbur.druhý stupeň ahoj precetl jsem si tvuj komentar a rad bych to chtel postavit na svoji s120.chtel jsem te poprosit o ten navod.diky moc a s pozdravem na slovensko pidalka. Karbur.druhý stupeň Prečítal som veľa článkou o opravách karb.na Skodovky rady 105-136 s karb.motormi.Ja som urobil a som s tým veľmi spokojný-otváranie druhej komory mechanicky.Pri pridávaní plynu si druhú komoru otvorím kedy ja chcem a nie podtlak.Viem kedy jazdím na prvú komoru a kedy si "trochu"otvorím druhú.Mal som to urobené na všetkých Škodovkách od 120,130 a teraz to mám na 136L.Ked som staršie Skodovky predával tak všetci kupujúci boli prekvapený akú má akceleráciu.Po autostráde som to vyskúšal tak,že som išiel na prvú komoru na Š136L-sedan,asi 130-140km/hod a na 30-45sek.som otvoril druhú komoru.S136L sa rozbehla na 150-160km/hod a potom som "ubral"-na prvú komoru a rýchlosť mi ostala rovnaká ako na otvorenú druhú komoru. Pri tomto spôsobe jazdy som išiel po autostráde stále v ľavom jazdnom pruhu a spotreba 6,35L/100km!!! Tým to spôsobom odstránite aj neotváranie druhej komory ak je zaseknutú klapka,najme u staršých a vybehaných karbur. Ak bude mať záujem a vyrobenie si takáhoto zariadenie-je až veľmi jednoduché-pošlem návod mailom. Pozdravujem všetkých Škodovkárov! plyn Mám podobný problém.Když sešlápnu plyn až k podlaze,páčce na karburátoru zbývá ještě tak 1,5 cm do "dorazu".Jde to tam dotlačit prstem.Přitom lanko je v pořádku - promazané,napnuté - tam jsem nic nepořídil.V důsledku toho jede moje Š 120 GLS pouze 115 km/h na rovině s plynem na podlaze.Vždycky jezdila 140 s plynem na podlaze což odpovídá technickému průkazu.Je možné že by to bylo vadnou klapkou na druhém stupni? A jak je to možné odstranit bez výměny karburátoru? Podotýkám,že nemám zkušenosti s náročnými opravami a ani vybavení.Díky. RE: RE: taky reseni Poznat to moc není, pokud funguje správně, měl by motor při prudkém sešlápnutí plynu a vytočení cca nad 4500 ot/min, mít hluboký zvuk , jednoduchou zkouškou je nastartovat teplý motor, přidat pořádně plyn rukou na karburátoru, pokud se druhý stupeň moc nehýbe, cca o 1cm a víc, je někde problém. RE: taky reseni Jak poznam, ze mně 2 stupen otevira spravne? Projevilo by se to v chodu motoru kdyby se mně klapka otevíral jenom z části? taky reseni Mel jsem podobny problem, dusledkem bylo, ze se klapka nechtela otevirat zcela. Pricina byla v nesouososti der. Vyresil jsem to tak, ze jsem osicku lehce ohnul, tak aby zona zadirani byla minimalni a mimo pracovni uhel osicky. RE: pruzina druheho stupne Pružina působí na uzavírání 2.škrtící klapky teprve tehdy, pokud uzavřena 1.škrtící klapka. pruzina druheho stupne pokud posunu pruzinu v pacce uzavreni druheho stupne blize k hridelce, bude se otevirat druhy stupen drive, nebo pozdeji, nez puvodne?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|