Komentáře k článku: Zástavba motoru z Favorita do Š 100-130 II RE: HLAVA MOTORU Datum: 20.03.2008, 21:07 Od: jarin Jestli mas na mysli karburatorovou verzi motoru typu 135 a 136,tak se hlavy nelisi,pouze 135 byla konstruovana na bezolovnaty natural 91 a mela tvrdsi sedla ventilu uspusobene pro provoz na tento druh paliva,136 pouzivala olovnaty super 96. RE: věnec Tak to zkus a uvidis,ze tam nepasuje.Kdyby tam pasoval,tak se s tim nikdo nepredelava. věnec proč dávat na setrvák původní věnec, dyť fáčkový startér do 120cítky pasuje RE: Prosim o radu čus Mariane já bych tam dal normálně ocelovou strunu kopíš ji vŠude ta tam funguje doře musi být v bovdenu když ji tam budeš dávat dej tam i nějakou dobrou vazelínu cokoliv budeš potrebovat napiš Rád poradim. Henry. PlatilJindrich@seznam.cz karbur.. mam na motoru s fava karburator ze 130 ale zda se mi ze to ma docela velku spotrebu dal sem tam i mensi trysky jede to dobre ale ta spotreba je porad vyssi RE: RE: RE: RE: RE: Jak to prihlasit - reseni Moje řeč .... akorát tahaj z lidí prachy za blbosti!!!! HLAVA MOTORU Chtěl bych se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezi hlavou motoru u favorita 135 a 136?? RE: Olejová vana Musíš dát hlinikovou vanu ze stodváci a saci koš ze stodváci , když ale nechaš vanu i sacák z fáva tak to funguje taky ale nesmíš mít přehřátý motor (95-100 stupnů) . pak to nemaže . Olejová vana Zdravím Vás všechny, mám na vás dotaz, také dávám do škody 130 motor z favorita, všude se píše o vyrovnávacích podložkách na sání,protože favorit má sklon motoru 20° a škůdka 30°. To chápu, ale jak je na tom olejová vana s čerpadlem, jen mi jde o to jestli tím pádem nebude málo oleje v motoru a já nezadřel motor. Předem děkuji za odpověd Věnec setrvaku Ja jsem tam nechal věnec z Fáva a dal jsem do Škodovky startér z favorita, na kterém jsem zamenil hliníkovou přírubu z Favoriťáckého startéru za přírubu ze Škodováckého stertéru. RE: Jak to prihlasit - reseni Škodovka udělala plno věcí, o kterých normální člověk ani netuší.Nedávno jsem narazil na Favorita 1.6D,sériově vyrobeného v MB.Loni, myslím, vyšla knížka,kde jsou všechny sériově vyráběná auta od Škody MB a větší část prototypů. Fakt docela zajímavá RE: RE: RE: RE: Jak to prihlasit - reseni Vyser se na to vubec nenahlašuj žádnou přestavbu!!!Zruš číslo motoru a oni poznaj hovno!!!Mám to vyzkoušený.Cus Kolda RE: Karbec mužeš ho tam dat tak jak je ted sem ho tam daval a šlape to jak hodinky Karbec Mám dotaz, mám doma SEDR 32 ze 120ky a chci se zeptat, jestli ho můžu použít na motr z favorita (781.135). de mi o to, že všude píšou, že se má použít SEDR ze 130 a přetryskovat ho. No a nešlo by přetryskovat ten SEDR ze 120ky? Teoreticky by se měli lišit pouze v parametrech tech trysek ne? Prosim o radu Pred tyzdnom som vymenil v mojom rapide motor zo 130 na favorit 136. am ale jeden problem neviem poriadne vyriesit ovladanie plynu. Ako na to? Mam vymenit ten tvrdy a nepoddajny drot za lanko? Je este nejake ine riesenie? Prosim poradte mi. S pozdravom marian. MOTOR ZDRAVIM, NEPORADIL BY MI NEKDO, JAK NAPASOVAT MOTOR Z GOLFA 1.8 DO SKODY 110R.DIKY RE: RE: Motor na prodej Jojo, napiču Ti... RE: sacie potrubie kup si sacie potrubie do skody 136GL, 135GL,136Rapid, tie maju tiez hlavu identicku ako favorit, ale sklon potrubia je pre tvoju skodovku sacie potrubie Zdravim vsetkych. Chcel by som do mojej garde supnut Fa motor.Uz som sa dozvedel dost z komentarov ako upravovat sacie potrubie ale nikto tu nepise o uprave vyfukoveho, alebo sa neupravuje? podla nma sa musi aj to. Este jedna vec: ak niekto vie kde v ostrave alebo kde na slovensku (zap.slov.kraj)by mi upravili to sacie z fa na 120 prosim dajte vediet?Ak by ho niekto mal na predaj tak by som ho kupil.Dik Prosím o radu Cca před 2 měsíci jsem sehnal motor favorit 136 po GO. Spolu s kámošem jsme ho namontovali do mé Š120. Zezačátku byl motor rád, že utáhl sám sebe (po GO pochopitelné). Teď má najeto něco přes 2000km, ale výkon pořád nic moc (na úrovni dobré 120) a spotřeba přes 8 litrů (ještě jsem přesně neměřil) při jízdě do 100km/h. Je to normální spotřeba tohoto motoru, jak je to s výkonem - co na něj má vliv, zvýší se výkon/klesne spotřeba dalším záběhem, nebo mám něco špatně? Pro úplnost: motor: Favorit 136 karbec: LEKR - nevyrovnaný, s přepadem do nádrže rozdělovač: Š120 převodovka: 4q (4.22) Dík Honza RE: podlozka po víkendu možná budu mít hliníkový odlitek podložky pod karburátor a možná bych mohl sehnat ještě jeden, ale asi by byl problém, jak ti ho doručit, já jsem z východních čech, tak nevím co by za to chtěla pošta, ale mohli by jsme se domluvit co za to podlozka prosim vas nemate niekto nakres(vykres)podlozky pod karburator. jedna sa mi o prestavbu na 135 ale potrebujem zmenit ten uhol o 10stupnov.prosim ak niekto robil vymenu motora za 135fa a robil podlozku pod karbec nech mi poradi dakujem Saci potrubi - prodej Snad tahle "inzerce" nebude moc vadit : Nabizim saci potrubi na 742.135/136 (original, nepouzite). Podarilo se mi sehnat jedno navic. Katalogove cislo dilu 114-050614. Cena 1.700,- + posta RE: Motor na prodej omyl RE: Motor na prodej ahojky, měl bych zýjem o ten tvůj motor. Napič mi prosím ( teda pokud ho ještě máš ) odkud jsi a kolik by si za to chtěl, mám představu tak 2000 až 2500 Kč. dík Lukas RE: RE: RE: Jak to prihlasit - reseni chtěl bych se zeptat jak se dá vyřešit přestavba š100 na š120-třeba jak je to s pojištěním-Musím asi platit jako za 120,co?? Motor na prodej Přebývá mi jedna škoda 120 s motorem favo 136. Motor má výfukové potrubí na normální 130 výfuk, sací potrubí je svařené - spodek na favo, vršek na 120 karbec SEDR. Olejová vana a sací koš ze 120. Zapalování favo. Startér nový typ s reduktorem, pastorek 120, na favo setrvačníku 120 ozubený věnec. Jediný nedořešený problém - vzduchový filtr 120 jde na doraz a opírá se o kastli. Prodám jen celý motor, nebo celý auto který je zhnilý a nebrzdí (ročník 85 - odhlášený bez značek). Dotazy volejte na 602 588 098. Ztratil jsem přehled a tak bych rád získal informace zda ještě a kde se jezdí závody plecháčů. shanim Shanim karbec a sací potrubí ze 136. Dal sem favo do skodovky a tohle potrebuju. Nevite kde to sehnat??? Startér prosímo pomoc!!!! právě dávám do 120 fávomotor a s původním startérem, protoze nemám setrvák ze 130, dal sem ho do puvodniho obalu, aby sel primontovat k prevodovce, ale kdyz chci startovat, jenom v nem chrci a motor se otaci trochu a pomalu, nejede to, co mám dělat, asi nechce zajet pastorek. prosim jenom napiste ze neco vite do sms na 777 616 572, potrebuju to co nejrychlej, takze zavolam zpět. RE: Jak to prihlasit - reseni Zdarec!Skoda Rapid kabrio opravdu existovala.Taky jsem se divil,ale viděl jsem ji na Stilci 2003.Na liter.zde jsou i fotky. RE: Poradte mi!!! Nazdar,ja se ho tam taky chystám dát.Ma favo saní musí být nějakej černej plastovej mezikus-je na kazdým Fáčku a pak se tam musí dát jestě ta podložka na ustavení karburátoru do roviny.CHCI SE ZEPTAT!!!JAKEJ FILTR NA TEN FAVO KARBEC VE Š120?Ze Š120 tam nejspíš nepůjde,z Fáva prej tam jde,ale ztuha.Nemáte někdo dobrou zkušenost,z čeho tam dát filtr,aby to bylo O.K.?Díky moc za odpovědi. palivo Tak se mi konecne podarilo papirove i technicky "vychytat" 781.135 v moji 130-ce. A dneska pomalu zjistuju, ze z cerpacich stanic (Shell,OMV,Total,RobinOil) mizi Natural 91. Obcas maji jeste Special, tak tankuju ten ... ale az zmizi i tohle ? Je pro prechod na N95 nutne upravit predstih nebo i neco dalsiho ? RE: RE: Jak to prihlasit - reseni Nazdar,moc by mě to zajímalo jak ho přihlásit.Prosím o informace.Předem díky. Jaký karburátor Chtěl bych se zeptat někoho kovaného v oboru jaký a jak velký rozdíl je v kombinaci motor f+karb 120 a motor f+karb f. Za všechny odpovědi děkuju. Prihlaseni motoru na DI Nazdar chlapi, tak jsem po roce jezdeni s upravenou S120 vcetne motoru z fava 136 -skoncil. Na STK me vyhodili,ze neodpovida typ motoru. Vubec je nezajimalo, ze tam jsou ctryrpistky i vlecka. No a na odboru dopravy na mestskem urade mi tvrdili, ze jsem vlastne na zaklade posledni vyhlasky Minis.dopravy udelal dve prestavby na jednou a to neni mozne. Takze kdyby jste nehodou vedeli co s tim mam delat nebo kde sezenu motor 742.136 tak mi prosim vas dejte vedet. Dik Libor. libor.lichovnik@worldonline.cz RE: RE: Jak to prihlasit - reseni kouknete treba sem.. http://delta.ssakhk.cz/home/zdenek/skodovky/uzitecne/prohlaseniSkoda.pdf RE: Jak to prihlasit - reseni Kdyby to vyjadreni od Skodovky nekoho zajimalo, tak ho mam i jako velmi kvalitni PDF. Nevim jak moc je aktualni, ale jsou tam zminky i o Superbu takze moc stare snad nebude. ;-) 1,6MPI---120L Nazdarek At jsem hledal jak sem mohl(asi malo)nikde jsem nenasel popsanou montaz1,6MPI do 120L.Konkretne upravy pri vsazeni samotneho motoru, uchyceni a zapojeni vstrikovani atd. Nevite nekdo neco o tom nekde? RE: Jak to prihlasit - reseni Bol by som ti zaviazani keby si mi poslal to vyjadrenie od skodovky. Moc dik. Jak to prihlasit - reseni Nekolik dotazu a pripominek tu bylo k legalnosti tehle "akce". Tedy : Pokud provedete zastavbu 781.135 nebo 781.136 do S130, staci par papiru a je to. Papiry : - protokol o emisich (uz s novym motorem) - doklad o nakupu motoru (staci text "motor 781.135" bez cisla ... aspon me stacil) - doklad, ze montaz provedl autoservis - "mala zadost" , kterou vam daji na DI. Pokud provadite zastavbu do S105, 120 a Garde, jsou nutne tyto prvky : - karoserie typu "M", nebo Rapid - brzdy S130 nebo Rapid, 4-pistkove, vzadu valecky 19mm - spojka 190mm s talirem - hreben - otvory pro chlazeni brzd v cele - vlecena naprava - 5-ti kvalt Skodovka k tomu vydala vyjadreni pro vsechny DI, ktere se mi povedlo ziskat (8-ma kopie z 8-me kopie, ale citelne to je). Pripadne mohu naskenovat a poslat. Pise se tam o povolenych prestavbach S1000 az S Fabia. Mimochodem - je tam zminka o "Skoda Rapid kabriolet" vite o tom nekdo neco ? Teplomer ? Koupil sem S130 s motorem 781.135. Jezdi v pohode, ale ma to jedinou vadu - teplomer na palubce (Rapidacky) stale ukazuje jen na prvni carku i kdyz je motor ohraty uplne. Termostat je ze S130, cidlo teploty nevim jake, vicko nadrzky take 130 (0.04 MPa) Kde je problem a co delat ? RE: RE: RE: RE: Poradte mi!!! Zdravim ta podlozka s tim skosenim o tech 10 stupnu bude asi nezbytna,nebo ja jsem si sehnal saci potrubi z rapida 136 a to uz ten sklon nepotrebuje protoze rapid 160 je uplne stejnej jak favorit jen s jinou hlavou.Tak by to melo byt bezproblemu ja to mam rovne a zatim tam mam 130 karburator a udela holka zatim 160km/h a z mirneho kopce i 175 ale mam doma i Pierburga jen nemam mezi karb a sani mezikus tak mi to lezi doma nevim kde to sehnat a nebo kdo by to udelal.Mej se G. STAČÍ TO???? Nazdarek mam dotazek predem dik za odpoved!!Mam v aute fadlo vejfuck mam prevarovanej s favoritackym vyfuk potrubym.Ptam se kde by se dalo levne sehnat vyfukove potruby z rapida 8kanal.A dalsi dotaz mam na motoru saci potruby z rapida tak to uz nepotrebuju tu podlozku pod pierburga o tech 10 stupnu skosenou staci rovna ne??Karburator se sanim z rapida by mel sedet uz rovne nemylim li se???Predem dik za odpoved a zdar vsem skodovkarum!!! zastavba Favo Nazdar potreboval by som pomoc do skodovky 105 som dal motor z Favorito znizil hlavu dal vacku s 136x Ale zapalovanie som nechal 105.Problem je ze klepu ventily ako kolvek som nastavoval zapalovanie.Moze byt problem v tom ze som nedal elektronicke zapalovanie z favoritu. Vopred vam dakujem za pomoc karburátor Taky přestavuji motor z favorita a rád bych se zeptal,jakým způsobem mám zapojit karburátor Pierburg,pokud máte někdo návod,pošlete mě ho prosím!!! RE: RE: RE: Poradte mi!!! taky bych rád někdy vychytal tenhle problém. Mám š125 s motorem z FA 136 a už 3000 km jezdím s nakloněným sáním. Nevím jestli to má souvislost s tímhle problémem (nejsem automechanik a nevim, tak se ptám): Motor dostanu jen na 4000rpm, dál ani kapku, protože se to začne klepat a maximálně udělá 140km/h. Motor jsem neměnil já, a jak se tak koukám na tyto stránky, pěkně mi to dotyční zprasili. Prosím napište mi někdo. Díky za tenhle portál. RE: RE: Poradte mi!!! Diky Moc za radu jen nevim kde ten mezikus mam splasit a z jakeho materialu by se to tak dalo udelat a nebo kde by se to dalo kdyztak nekde sehnat.Ale to uz neni dulezity tak vam moc dik. Stempel RE: Poradte mi!!! Mam š120, převodovku 125, motor 136. Karburátor jsem dal hned od začátku z Favorita (Pierburg). Jediné co se musí udělat je podložka na vyrovnání karburátoru do vodorovné polohy (motor 120 má sklon 20 stupňů a favorit 30) a při výrobě vlastně děláš tu samou podložku jako je originál, akorát se sklonem 10 stupňů. Celej projev. Co se týče otázky č. 2, mam s tim motorem naježdíno necelých 8 tisíc, tachometr do 180 mi leckdy nestačí. Přesněji favoritu ujedu kdy se mi zachce. Poradte mi!!! Zajimalo by mne jak to ma clovek udělat mam skoda 125 predelavany motor na 135 chci tam vyzkouset flaknout karb.Favorit a ten ma tri diry pro dlouhe srouby a saci potrubi favorit ma Ctyri dirky pro srouby ale mensi.Tak se ptam co mezi tim musi byt jeste za mezikus a jestli se to da lehce nekde sehnat chci vyzkouset konecne ten favorit karburator co se mi vali uz mesic doma.Poradte mi prosim co vse musi byt mezi tim karburatorem a sac.potrubim Dekuji Stempel A pak mam jeste takovy dotaz.Mam z toho smysene dojmy.Mam otazku na Prevodovky.Ve favoritu je prevodovka resena do tvaru bakule a prevodovka skodovek je podlouhla a tudis s delsimi hridely a tim padem vetsim rozsehem prevodoveho pomeru mezi jednotlivymi stupni.Tak mi prosim prozradte kdyz skodovka bude mit karb favorit a tu dlouhou prevodovku tak to musi mit tak o 50% lepsi vykon nez favorit s tou bakuli kdzy lita jak slak s tema mini hridelkama.Dekuji za odpoved. Stempel mam motor z favorita Myslim, ze nieje ziadny velky problem to prehodit okrem nasich policajtov ktorych je lepsie obist.Problem bol iba s rozdelovacom, ktory ked som vymenil za bezkontaktny a dal cievku a regulator s favorita, bola zmena na nepoznanie co sa tyka hluku tahu a startovania. Chladenie mam klasicke ako skoda, ale niesu problemi s chladenim.Tak vela zdaru Setrvačník Nešlo by vyměnit celej setrvačník komplet? S100 a ladene zvody+vyfuk Ahoj Jirko, mam S100 s povodnym motorom,podotykam v super stave,a uz dlho rozmyslam na upravou vyfukoveho potrubia.Teraz je to riesene spojenim styroch do jedneho,a moja uprava by asi mala vyzerat nasledovne:dat dva vyfuky(na kazdu stranu jeden) a to tak,ze potrubie upravim dva do jedneho+dva do jedneho a chcem tam dat aj ladene koncovky s mensim odporom.Neviem ci mi to ale prejde cez STK,ktora ma caka v roku 2004.Ak mas (ty alebo niekto iny) skusenosti s podobnou upravou,dajte mi prosim vediet,lebo v tomto zrovna profesional niesom....Myslim,ze s takto upravenymi vyfukmi,nalestenym nasavacim potrubim,sportovym filtrom,vyvazenym klukovym hriadelom,trosku ostrejsou vackou (asi zo S110R)by ten motor mohol podat slusny vykon...Neskor asi bude potrebne naporove chladenie a stale sa neviem rozhodnut,ci mam ostat pri stvorstupnovej alebo mam prejst na patstupnovu prevodovku.S patkami je totiz u nas dost problem,lebo na ne nieje takmer nic dostat....Za kazde info a skusenost velmi pekne dakujem. P.S.:Neviete nahodou,ci aj na slovensku existuje nejaky fanklub Skodoviek?Odpovede mi prosim posielajte do mailu.Dakujem a prajem vsetkym vela uspechov. Hundrtkam zdar!!! Peter 1Grey RE: Dotaz No, podle toho, co píšeš, bych řekl, že máš asi moc chudou směs. Nevím, kde přesně má tenhle karburátor šroub na seřizování bohatosti, ale otáčením doleva bys měl bohatost zvýšit. Čau, Jirka Dotaz Prosim o radu, mam ve svem emku namontovany motor z facka 136 a elek. zapalovani, dokonce jsem koupil novy karburator ze S135. A ted k problemu, motor nechce jit do otacek jen kdyz mu pomuzu syticem tak to jede, dale kdyz se ten motor tak trapi tak mi zacne stoupat teplota. Momentalne uz nevim co s tim mam delat. Byl jsem v nekolika servisech a nekteri tvrdili, ze mam velkou vuli v rozdelovaci a nekteri rikali, ze je spatny karburator. Prosim pomoc. Dík Libor GARDE Nazdar. Nemáte někdo zkušenosti s přepsáním 136 do garde (originál právě zemřel)? V poslední době v tom chaos. Nemohl by mi to někdo z vás osvětlit. Myslím, že by to zajímalo více lidí. Dík Stotříca(?!) Zdar všem ladičům, mám dotaz: Vlastním Š 125 a už mě ňák nebaví věčné řazení a vytáčení motoru chci-li jet trochu ostřeji(?). Nemám tam vlečku ani čtyřpísty, a tak uvažuji o zástavbě motoru Š 130(vypadá stejně jako stodváca). Co myslíte, co na ten větší výkon a krouťák řekne zadní náprava(pětikval, 4,22), vydrží to? P.S.: Vynikající web, dík za něj..! motor S130 Cau chlapi, měl bych takovou otázku.Mám Škodárnu 130. Motor z fabriky je už dávno minulostí, a tak přemýšlím o nějaké úpravě. Nechce se mi tam cpát Fávo, tak jsem přemýšlel, co s tímhle. Nejsem nijam zkušenej. Chtěl bych se zeptat, co by udělala s motorem snížená hlava (rozumně), vačka 136x nebo felda, vyleštěný sání a hlava, popřípadě nějaká další menší úprava? Mockrát díky. 136 B Da sa do Skody 105/120 namontovat aj motor Favorit 136 BMM? A ako? Pravni nalezitost Potesujici zprava, pro ty, kteri se chystaji menit motory ve skodovkach. Nyni se u STK nekotroluje cislo motoru, pouze jeho typ. Takze, kdyz do 100ky nahodite 130ku, nic se nedeje, cituji technika na STK. S fackem je to horsi, tam to poznaji dle hlavy, ale .......kazdy ma svou cenu. Zdarec skodovkarum RE: RE: Redukce pod karburátor. No nevim jestli ty starty jsou tou redukcí.Jestli si pamatuješ,tak tobě to s tím startovalo dobře ty ORIGINÁLE. Až budeš mít na to abys mě předjel tak se ozvi. P.S. zejtra tam mam pětikvalta!!!trochu jsem si zařádil flexou na kastli a vešel se!!zatim bramboro. Nove dojmy Zdarec vsem Mam par novych poznatku po te co mi prdla zatka v hlave a vsechna voda se dostala do motoru. Motor jsem musel kompletne rozebrat, vycistit a slozit. Dale jsem pridal vyhrivani sani, jinak otryskoval karbec (ze 130ky), nalil plnou syntetiku a odmontoval chladic oleje. Vysledek-motor jde o mnoho lépe odspodu, predtim mezi 2000 az 2500 skubal, ted je akcelerace plynulá. Dojmy - auto jede pekne, uz si par felicii na me vylamalo zuby. Uvidime co na to bude rikat spotreba. Cau Jirka RE: Redukce pod karburátor. Co lžeš simíre ta spotřeba se v průměru zvýší o 1l a to auto se pořád uchcává ted mám na mysli starty a konkrétně na tvym autě ty starty stojej za hovno!Kdyz tam dáš origo sání tak potom jako idiot steluješ celej karbec znova protoze jak se na tom origu dostane do rovný polohy tak se to uchčije tak ze to ani nenatočíš.Ale jinak se s tebou nechci hdat ale měl jsem ten zmetek v autě taky a vím co to dělá.Tak zatim. RE: RE: Alternator No ono to jde i bez úpravy držáku jedním dlouhým šroubem zkrz, ale vůbec to nedoporučuju, nebo jen jako krátkodobé řešení. Já měl pořád dost času to dodělat až mi praskla příruba alternátoru. Zapojení najdeš v některém novjejším vydání knih pana Andrta. Jde to snadno: Původní Š 120 má černý drát s očkem připojený na šroub, Ten zapojíš opět na šroub. Na horní část byly připojeny dva dráty ke krabičce regulátoru, z nich jeden zaizoluješ a necháš nezapojený a druhý připojíš na altik z fava. Zda ten modrý nebo žlutý si nepamatuju ale když se mi připomeneš, tak se ti na to kouknu v mým vozítku. POZOR!!!!! Nikdy nestartujte motor bez připojenýho černýho drátu. Nevím jak favorit ale altik z Š120 se sám zničí příliš velkým napětím!!!!! RE: Alternator Takze za prve je to naopak.Z facka ti vedou dva vystupy a ze 120 tri a je to dano tim ze fackovej altik ma uz regulaci v sobe.A za druhe, pokud ho tam chces davat, musis na nej upravit drzak.Me to tak facha uz rok a pohoda. Alternator Zdravim vsechny, doufam ze se na tyto stranky jeste nekdo mrknete protoze bych potreboval poradit jak zapojit alternator z facka do skodovky nebot z facka ma tri vystupy kdyz nebudu pocitat ukostreni a na skodovce ma jenom dva. :o(( takze nevim jak ho zapojit, ted jezdim s alternatorem ze 120, ale kdyz mam doma z facka tak by nebylo marny ho tam dat, kdyz je lepsi a vykonejsi. Jinak motor jsem prehodil bez vetsich problemu. Sice ted je skodovka odstavena, protoze me v jednom kopcu uletelo kolo (jel jsem asi 100 metru po tlumici a zadniho krytu na buben, jisker bylo plna pr..l) :o(( Jo jo ukroutila se mi poloosa, ale hned jak zacinaji zavity, proste tam kde uz se neprenasi sila na kolo...byl jsem z toho dost nestastnej, ale ted jsem rad ze aspon nic nejelo v protismeru kdyz se mi to stalo jinak by to ulitli kolo mohlo pekne zramovat nejaky auto. Poradte mi nekdo s tim altikem.....Dik :) Break Zdarec vsem Prvni pruser je zde Prdla zátka vodního prostoru pod vahadlama, motor byl plný vody. Ted to muzu tak akorat "vsechno vylejt" a zacit cistit. Jirka RE: RE: MOTOR 136 Ja im kaslem, raz uz som motor menil 120 za 120, teraz len naklepem cisla (moja 136 ma tu uzku plochu na cislo ako mali prve skody), a pri beznej kontrole nech sa trapia s tym z uz mam vo velkom TP zapisany motor s takym cislom. jednoducho budem nosit so sebou kopiu technicaku, STK aj tak vybavujem. RE: MOTOR 136 Ch ci se zeptat jestli je možné zapsání 136ky taky do užovky, když splňuju všechny podmínky který jsi tam napsal?Až na tu jednu, že nemám emko,ale užovku. RE: To U-Green Ja se nechvastam, jenom vim co v tech autech maj a tak to tu prezentuju a taky jenom rikam co mame v klubu (kdyz Vici rikal ze tam moc lepsich motoru neni :-). Videl sem to v realu. Ten Rapid V6 u nas fakt neni, to uz by bylo fakt moc :-) To U-Green Jeden skromnej dotaz.Jsi schopen odpovedet na muj predchozi komentar ohledne VW 1.8 20V Turbo a spojka?Nebo jsi to v tom Rku videl jen na fotkach a ted se tu chvastas? Ale nic proti neber to osobne ... A mimochodem nemate taky v tom vasem klubu v Rapidu V6 2.5l? ... jeho fotky jsou totiz tady na webu taky... :) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 So bye 2 all & Good Luck............ RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 A sakra, ozvala se majitelka, uz drzim hubu :-) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 Žádám vás (vici,u-geen) - neřeště to!!!!!! Nebo začnu řešit já a to dost ostře. Děkuju! RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 nicmene ses nakej moc chytrej............ RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 u-geen: neminim tohle cokoliv dal komentovat RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 no setrit to staci tak 2.000km... mno ten rapid ma 4x chlazeny kotouce, vyztuzeny napravy, 17ky kola atd, takze je to delany adekvatne k vykonu. jinak nebylo nahodou zbytecny kupovat novy saci potrubi a filtr za 1.500,- kdyz K&Nko stoji kolem 2.200,- ? RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 a setrit to musi tak 5000km........... je to novy motor RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 KNko tam bude. Ale nejak nebyl cas protoze musela hned odjet, a za druhe to KNko taky musi nekdo koupit a zaplatit. Ale pocita se s nim... Tesim se az vsecky mozne i nemozne filtry zkusime na brzde... myslim ze KN Kit neni idelani reseni, ale v tomhle pripade asi to nejlepsi. No 1,8T v Rapidu je podle me na zabiti, dyt on je Rapid na rozbiti huby aj se 135/6kou, ted nic ve zlem proti Rapidovi, bracha ma 135ku:o)), ale se 150konema musi byt na zabiti, a nebo to musi byt komplet prestavba a zbyly jen plechy a to jeste ne vsechny. Muselo by to mit kurevsky velke brzdy, poradna kola, poradne napravy, poradne vsecko... dyt s tim by poradne nefungovalo ani RSo. Jen si vem z ceho je postavena Kitova Felda a jaky ma vykon.... taky tech +-150k podle pouziteho motoru. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 Vubec ses me nedotkl, akorat si nemyslim ze ten Gabcin motor bude mit stejnej vykon jako ta 1.8 20V Turbo :-))))) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 no to je normalni motor (este torchu upravenej) :-) Hele koukal sem na ten Gabcin motor... proc ste ji tam rovnou neflakli K&Nko misto toho silenyho sani z buhviceho. Jinak pjekny, no, uvidime az to prestane setrit... snad v Brne VW 1.8 ve skode... Mam dotaz na nekoho s tim erkem s VW 1.8 20V Turbo nebo kdo se tim zabyva, zabyval...Provadim zastavbu motoru VW (VW Golf II 1.8 8V GTI 115PS) do Skody 130 a mam jeden problem...spojka.Bud klouze jak cert (ve 4tis ot kdyz nabehne kroutici moment 180NM se utrhne) nebo pro zmenu trham nejty na lamele.Na motoru VW mam napasovany upraveny setrvacnik S130 (odlehceny,upraveny naboj) a lamelu o průmeru 190 z S130 (vetsi prumer se mi nevejde do skrine).Jak jste to resili vy? Jak zvetsit pritlak na lamelu a jak vyresit to s tema nejtama? Poradi nekdo?Predpokladam ze VW 1.8 20V Turbo bude mit asi parametry jeste o neco lepsi...Dik za odpoved. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 nicmene pardon pokud jsem se Te nak dotkl, me je to celkem fuk, motor je Gabiny a do klubu nepatrim, takze sorry, uz mlcim.......... www.rallysport.cz :o)) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 1,8 s turbem? 1,8 20V je celkem tezkej zmetek ktery koncern WV zachranil turbem. ale v rapidovi/erku - hmmm vy jste asi klub sebevrahu ne?:o)))))) tim bych teda byl nekdy rad svezen, vystrelovaci sedacku a padak si prinesu svoje:o)) no ja myslel nejaky "normalni" motor......... RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1450 No myslim ze motor Octavia 1.8 20V Turbo v erku a v rapidovi... no comment ne? RE: RE: RE: RE: RE: 1450 mimochodem, podle toho co jsem videl a slysel na srazu v RpR tak pochybuju ze vam v klubu jezdi moc lepsich motoru:o))))))) nic ve zlem samozrejme:o))) RE: RE: RE: RE: 1450 Klidne te svezu i ja, az budes nekdy v Roznove, muzem projet nakou RZ Valasske Rally:o))) RE: RE: RE: 1450 no to sem zvědavej v sobotu až nám to na Kuksu otevře... snad mě něgdy sveze :-))) RE: RE: 1450 Jo jeste je tam odlehceny a vyvazeny setrvak facko s vencem pro 1XX, klika je taktez samozrejme vyvazena, spojka - lamela 130, pritlacak felda 1,6. Uvidime jak to bude trhat asfalt po zajeti:o))) RE: 1450 Tak Rudy Modul uz jezdi. Ma draha polovicka nesla desetidenni odlouceni celkem "statecne", nicmene hadam ze ja se z psychicke ujmy hned tak nezotavim:o)) Par postrehu - motor je asi tohle (moje draha byvala 1450:o)- nyni skoro cely z novych dilu - kovana klika Pick Up 1500 zdvih 78mm, pisty, valce, krouzky vrtani 77mm specialni vyroba, hlava - uprava a zvetseni a vylesteni kanalku, uprava a vylesteni spalovaku, upravene a odlehcene ventily, saci ventily 35mm, kompres 10,8:1, vačka 278/265. Sani upravene facko, zapalovani facko, olejova vana a saci kos a vodni pumpa 130 (ma daleko vetsi vrtulku nez facko). Karbec facko. Je treba upravit 120kovou skrinku termostatu - navarit cudlik a pak do nej vyvrtat diru a zavit pro cidlo teploty, sani - prevarena priruba kvuli sklonu, karbec - protoze jsme zamerne nepripojovali vodu pro ohrev sani a karbecu je nutne namontovat sadu rucniho vypinani sytice na fackovy karbec, stoji 350 a je ovladana original packou a bovdenem. Na fackovy karbec nelze pouzit ani 120/130 saci trakt ani fackovy, takze je tam vlastni vyroba s pouzitim MPickoveho boxu (neco jako ma Bleys). Dale je nutne upravit uchyceni saciho kose. To jen co jsem si vzpomel, problemu bylo vic... snad me poznamky nekomu pomuzou:o) P.S. CMT diky:o) ! RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor 1) Ze směšovače nevede hadička do sání, ta hadička vede ze sání do reduktoru. Patrně jste si zaměnil pojem směšovač a reduktor. 2)Hadička vedoucí ze sání do reduktoru není sytič jak se vás tu někdo snažil mystifikovat. Podle podtlaku v sání dochází k deformaci membrány uvnitř reduktoru a tím k regulaci množství plynu jdoucího do směšovače. A právě tato hadička řídí celý systém, z čehož plyne, že jízda bez ní(ani startování) je naprosto vyloučená.Pro úplnost takto je to u italského systému fy BRC s karburátorovými motory. RE: vačka najlepsi je 280/280 zdvih tak 6mm s takovou ma kazdy motor hned 110k................ RE: vačka najlepsi je 280/280 zdvih tak 6mm s takovou ma kazdy motor hned 110k................ vačka Pokud vám mohu poradit ohledně vaček, tak pokud máte motor favorit nebo felicie 50kW nechte tam puvodní vačku, má ostřešjší časování 156/156 než ze 110R/LS, která má 147/147. MOTOR 136 Já jsem přepisoval motor 136 do Škody 120L. Žádné vyjádření od výrobce nepotřebujete, protože dle MD je to povolené podle bla bla bla čísla, které v nějakém mejlu bylo zde napsané, ale pozor: Na vůz Škoda 120 se jedná o přestavbu, proto se musí na daný úřad Policie (dnes asi okr.úřad) podat žádost o přestavbu, kolek 500,- Po obdržení povolení k přestavbě se zajede na STK, které zkontroluje: 4pístky, zadní osu130, kastle M, hřeben. Zaplatíte zde jako za normální STK, vydají Vám protokol pro zapsání do TP. Toto vše se netýká vozu Š130L zde pouze 10Kč za výměnu motoru. Pokud splňujete požadavky podvozku Škoda 130L je možno na Škodu 120L zapsat Al.kola 5,5x13 a pneu 185/70x13. Vše mám tak zapsané oficialně v TP. RE: pro Šlauška díky, taky to tak nějak vidim, každopádně, až se mi to povede přepsat, tak o tom napíšu asi článek :o) Redukce pod karburátor. Z redukce "destičky" pod karburátor bez vymezení sklonu nemusíte mít žádné obavy.Já jsem jí vytvořil z hliníku, asi 0,5mm silnou a chodí to bez problémů. Pouze se zvýší spotřeba cca o 0,5l. pro Šlauška ten dopis mi přišel loni, letos v tom bordelu, co vyrobilo ministerstvo, je to možná jinak, nikdo nic neví, za nic nezodpovídá RE: zástavba Stalo se mi to taky. U prepisu jsem ukazal kupni smlouvu na motor a ofocenej technicak. Rekli mi, ze motor neni odhlaseny a ze mi ho tam nemuzou prepsat. Prodavajici najednou nebyl k sehnani. Tak jsem sel za tyden znovu na DI a ukazal jen kupni smlouvu s cislem motoru atd. a nepoznali nic a normalne mi motor prepsali. Nevim jak je to mozny, ale asi nemaj propojeny pocitace nebo tak neco. Cauky Paja RE: zástavba nemáš někde ty dopisy co ti přišly z MB? nedaly by se poslat?, protože u mě to vypadá že jsem asi zaspal, protože jsou změny v tom že evidence vozidel přechází pod Okr.ú. a údajně na to nejsou prováděcí předpisy, a Škoda se mi takhle vyjádřila právě v tomhle důsledku zástavba k té přestavbě-psala jsem do MB, od vedoucího typ.zkoušek přišlo- mimo požadovaných brzd, spojky atd. Přestavba je SCHVÁLENA Rozhodnutím MD ČR č.j.:19 440/96-222 ze dne 9.5.96. které mají k dispozici jednotl. dopr. inspektoráty. V praxi to vypadalo takto: po výměně ofic. zakoupeného motoru z bouraného Fáva, s dokladem o koupi a ofoc. techničákem, novými emisemi a tech. prohlídkou(tam auto prošlo) jsem jela na DI.Policajt koukal několikrát do něčeho, potom mi řekl že to nejde. Tak jsem napsala do Škodovky, s dopisem jsem jela znovu na DI, po dalším zkoumání vlezl do počítače a s hrůzou jsem zjistila, že ten hajzl, co auto prodal po bouračce, ho neodhlásil,(marně jsme se ho snažili 1/2 roku sehnat) a motor je pořád přihlášený- asi dal čísla na kradené Fávo, tak jsem se mohla s motorem vyfotit,takže až uvidíte AEC 35-79 je to kradený, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Jizdni dojmy tak přesně takhle jsem to udělal, a škoda mi mile odepsala - teď to schrnu a převedu do češtiny - že podle zákona toho a toho jejich vyjádření nejni důležitý, a že se mám obrátit na patřičnou zkušebnu... takže ani jedna strana s tim nechce nic mít. Doklady k motoru mám, a jsou mi na dvě věci. RE: RE: RE: RE: RE: Jizdni dojmy Jakej dopis???? no byl sem na policajtech a ty mi rekli ze mi to normalneneprihlasej protoze nevedi jestli je to prestavba nebo vimena a tak nejak pindali ze to je problem a ze to proste nejde, rikal sem jim ze kdyz prinesu prohlaseni od vyrobce ze je to mozne zabudovat do vozu skoda 130 (neni to rapid, ale to je jedno) jen jako vymena motoru tak to prihlasej. oni rekli ze jo. hup sem na net napsal skodovce prisel maiil ze to mozne je vytisk sem ho dosel tam tam vydeli mail poprvi vzivote ale normalne na zaklade toho v pohode prihlasili jako vymenu motoru za 10kc. Takze kdyz si dojdes nebo zavolas do skodovky aby ti to poslali pisemne tak to musej do 130 nastopro povolit jako vymenu ktrou schvaluje i vyrobce. cau karbi PS: od toho novyho motoru ti staci tebou napsana kupni smlouva nemusi bejt potvrzena notarem. ze si koupil motor cislo bla bla bla od bla bla bla a jeto RE: RE: RE: RE: Jizdni dojmy Jakej dopis?? RE: RE: RE: Jizdni dojmy Mam taky motor z fava 136 ve 130. jezdi to super mam tam svody a sani ze 136. karbec taky 136 pumpa ze 130. sani neni vyhrivany ono ho docela dost hreje to vyfukovi pod nim staci si sahnout ponekolika minutach provozu :-)) jede to super, zadny problemy ani v lete v kolonach nemam. Nebyli ani problemy s prihlasenim stacilo mit dopis ze skodovky dokonce sem ta prines vytisklej email ze to je jako vymena motoru a ne jako prestavba (do 130) a bylo to vyrizeny za 5 minut za 10kc. jo sem z Usti n.L. jinak tam este hlavu z feldy 50kW to je taky znat. cau karbi Sání 105 - 130 Máte někdo zkušenosti s osazením karb. z Fa na stávající sací potrubí 105 - 130? RE: RE: Jizdni dojmy K te vacce - vacka z Rka je navrzena pro motor z Rka, petikanal atd... takze jeji prinos v motoru 135/6 je diskutabilni, ale urcite nejakym zpusobem znat bude, osobne myslim ze daleko vhodnejsi by ale byla vacka ze 136X, nebo z MPicka 136M, popripade nejaka sportovni vacka navrzena pro tento motor. Nicmene pokud to s Rkovou vackou nejak funguje a jede k majitelove spokojenosti tak proc mu hned nadavat?!:o) Pumpu z Fava bych tam dal taky. Ale k tomu setrvaku, je pravda ze pokud po odlehceni nebyl specialne vyvazen tak urcite vyvazeny neni a bude to delat "bordel". Uplne idealni je nechat vyvazit kliku i setrvak jako celek bez jakekoliv zbytkove nevyvazenosti, u nejake specializovane firmy. RE: RE: Jizdni dojmy K te vacce - vacka z Rka je navrzena pro motor z Rka, petikanal atd... takze jeji prinos v motoru 135/6 je diskutabilni, ale urcite nejakym zpusobem znat bude, osobne myslim ze daleko vhodnejsi by ale byla vacka ze 136X, nebo z MPicka 136M, popripade nejaka sportovni vacka navrzena pro tento motor. Nicmene pokud to s Rkovou vackou nejak funguje a jede k majitelove spokojenosti tak proc mu hned nadavat?!:o) Pumpu z Fava bych tam dal taky. Ale k tomu setrvaku, je pravda ze pokud po odlehceni nebyl specialne vyvazen tak urcite vyvazeny neni a bude to delat "bordel". Uplne idealni je nechat vyvazit kliku i setrvak jako celek bez jakekoliv zbytkove nevyvazenosti, u nejake specializovane firmy. RE: Jizdni dojmy Bylo by pro tebe dobre, aby sis nejdrive ten clanek o vackach poradne precetl, potom by jsi nemusel psat bludy. Setrvak s remenici je zbaven vsech vyvazovacich vyvrtu, klika je od vyroby vyvazena samostatne, ale zbytkova nevyvazenost tam urcite je, s tou se vsak pocita. Pumpu jsem jsem nechal z fava , protože jsem chtel vyuzit co nejvice dilů z fava. Sam jsem majitelem 130ky, tak vim jaka je to sranda shanet dily na ni. Já jsem někdy mluvil o vzduchovem filtru z fava? Jizdni dojmy Vacka z S110R.To je ale pekna blbost davat do fava vacku z S110R kdyz kazda 136 ma ostrejsi vacku nez to tvoje Rko.Staci kdyz se na tomhle serveru juknes na clanek PREHLED VACEK a uvidis...takze...ti to asi lip nez dobra a vyladena 136 v zakladu nepojede...a jeste neco.Doufam ze ten setrvak mas vyvazenej jinak...motor GOOD BYE...trikrat ulozenej motor dlouho nevyvazenej setrvak nevydrzi a navic se o moc lip tocit nebude...Jo jeste jedna vec.Podle me je lepsi nez nejake orezavani vodni pumpy z fava lepsi namontovat vodni pumpu z S130 u ktere staci akorat zvetsit jednu diru z prumeru 8 na prumer 10...a vypada to jak original.A jeste jedna drobnost.Vzduchovej filtr pokud tam nechas PIERBUNG z fava nedostanes.Takze doporucuju karburator PIERBUNG favorit (jeste lepe se osvedcil PIERBUNG z VW GOLF II 1.6) + vzduchovej filtr VW GOLF II 1.6.Tot vse.....prozatim... :) zastavba já mám v Raptorovi 135, expanzku orig. ze 130, plyn namontovaný firmou, karbec orig.130 a chladí to dobře i ve vedru na dálnici při 120-130 i ve městě( větrák mám na růčo) a při jízdě většinou po městě, mimo dost rychle, se vejdu do průměru 7,8 l plynu. Jen kvůli předchozímu vaření mám pro jistotu vyříznuté oválné otvoty osazené mřížkou v zadním čele, ale i bez nich to chladí, motor vařil, protože měl mít 3000 po GO. ale buď lhali nebo to dělal diletant-hlava byla sežraná, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor tak mi to nedalo spát, a šel jsem se podívat, do (ze) směšovače mi jdou 4 hadice, dvě tvoří okruh vody, jedna jde na přírubu karburátoru (přívod plynu) a jedna měla jít do sacího potrubí. Já jsem jí připojil na hadici na podtlak, asi tak 3cm od místa kde se napojuje na sací potrubí, mam tam takovou propojku ve tvaru T, všechno funguje normálně, 5. jsem byl na revizích (podruhý s fa) a nikdo na to nic neřek... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor já mám LOVATO, ale asi to bude ono, logiku to má, ale v tom případě mi plyn valí částečně do podtlaku na posilovač... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor Ta hadicka k sani je neco jako sytic pro plyn.Pokud startujes tak mackas tlacitko u prepinace mezi plynem a benzinem a tou hadickou tam vali plyn. Maji to vetsinou italsky plyny (BRC, LOVATO).Ja mam holandana a ten to nema, ale ten je asi o 2000 drazsi. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor tak to bych teďka kecal, musim se podívat, ale vim že jsme dělali takovou vifikundaci s nějakou hadicí kterou jsme připojovali do podtlaku, ale odkud šla?? musim se kouknout, cestu kolem auta mam až při obědě. RE: RE: RE: RE: RE: RE: motor Takze celo bez der se davalo podle mych informaci na stary uzovky a na prvni Emka. jinak vsude je uz s dirama. S prihlasenim urcite maly problem bude, ale nemyslim ze to nejde!!! Vicko expansky musi byt bud na 135 nebo 136, ale ty sou k nesehnani. Ma silnejsi pruzinu. A hlavne ta expanska ma jednu vyhodu na vrakovisti ji koupite za kilo. Novou na 120 tak kolem 200. A hlavne vypada lip a je lepsi. Muj nazor na ten motor je ten ze jede o trochu lip nez ten puvodni (130) ale startovani je mnohem lepsi ( bezkontakt). Min to zere. za 400kc ujedu neco pres 200km a to pri rychlosti min. 120km/h. V plynu jsem to zatim nezkousel. Jeste ten motor zajizdim. Zeptam se z Smesovace jde mala hadice ktera konci na kovovem sroubku, ktery je nasroubovan do sani. Je to tam nutny??? RE: RE: RE: RE: RE: motor ještě jsem zapoměl, že jsem už viděl přední čelo bez děr na chlazení brzd, a čuměl jsem na to jak ... ale měla to zatim jediná eška, možná to měl zavařený (ale byla to jedna z prvních emkovejch, a čelo bylo ještě původní) RE: RE: RE: RE: motor s tou expanzkou souhlasim, mam favo v rapidu (130), jezdi mi to uplně bez problému, karbec jsem tam měl původně 130, teď je tam 120 s tryskama z ty 130 (byl prohnutej), potrubí komplet rapid (vyfuk+sani) a povedla se mi sehnat i příruba na termostat (z nějakýho velkoskladu v Chomutově), vodní pumpa je tam 130, a spojka + setrvak, vana taky 130,zapalování jakbysmet, jediný do čeho se muselo ''šáhnout'' byl sací koš, musel se přihnout trošku nahoru. Prostě a jednoduše, motor se chová tak jako bych vyměnil 130 za 130, žádný překvápka, a to má u mě nalítáno už tak 15 tis.km. Přihlášení v Mosteckym okrese asi neexistuje, mam löbra, 5, 4 - písty, všechno stejný jako bráchovo origo 136 a nejde - holt orgán je někdy neústupný. Jinak je tam taky LPG, a laďák, takže po městě a na couračky si veme okolo 10l plynu, a na Štílec (300km) jsem se dostal na 8,3l plynu na 100km RE: RE: RE: motor Mam 136-ku ve 120 a to s tou expanskou je naka blbost, protoze ja tam mam orig, a zadný problem. Je to uz 2 auto s fackem, to 1 melo vyhr. sani to 2 nema ale vareni se nekona a nikdy nekonalo. Jinak vyf. potr jsem sehnal orig., saci mam fa. s odparanou komorou na vodu a nariznuty a zavareny (150,-kc) karbec S 136 kyv. naprava, st prev. 4,22 a zatim brzdy 120. LPG, po dalnici jezdim 140, ted jsem byl napr. z PM - Nachod - PM, tzn cca 500 km a spotreba 8,5 l LPG. Mozna je to ale posledni zachvev pred smrti. Pro oficialni prihlaseni potrebujete brzdy 130, typ M, diry na chlazeni kotoucu v predni masce, (jestli existuje i bez der nevim), "vlecenou" napravu a tusim 5 ti kvalt. Kazdopadne 20 Nm je znat, protoze kde driv musela byt 4ka a 4000 ot/min tek ted uplne v pohode zvlada 5ka. RE: RE: motor Mas pravdu ze se jedna o ten staly prevod. Filtr z felicie je pod expanzni nadobou u leve kapsy. Z toho vede plastova hadice. Neviom z ceho je, ale je tak 50 cm dlouha a je to takova ta harmonika. A ta snesla otocenii o cca 270st. a nasazena na viku, ktere je vlastni vyroby. Je to zatim polotovar a jeste musim predelat. Nevysla vyska a tudis je stale motor nakrivo. Jinak s tim uhlem je to jedno. Naklopeni karburatoru nema vliv na motor. vlastnosti. Jede to uplne stejne. RE: RE: motor Mas pravdu ze se jedna o ten staly prevod. Filtr z felicie je pod expanzni nadobou u leve kapsy. Z toho vede plastova hadice. Neviom z ceho je, ale je tak 50 cm dlouha a je to takova ta harmonika. A ta snesla otocenii o cca 270st. a nasazena na viku, ktere je vlastni vyroby. Je to zatim polotovar a jeste musim predelat. Nevysla vyska a tudis je stale motor nakrivo. Jinak s tim uhlem je to jedno. Naklopeni karburatoru nema vliv na motor. vlastnosti. Jede to uplne stejne. RE: RE: motor Ten problém s ohřevem bych řešil úplně normálním kohoutkem na hadici a rozdvojkou. V létě zavřít přívod do sacího potrubí a v zimě otevřít. Nebo el. ventilem, který by se zavíral při cca 50°C. Teď to budu zkoušet, tak uvidím. A pokud dobře vím, tak v nových feliciích to vyhřívání vůbec není. Zdar. RE: motor Bleys:prave premyslim, jestli u me kary (Favo) odpojit ohrev sani a karbecu, pokud je to zahrate tak to kvuli tomu dost ztraci. Myslis ze to bude studene moc skubat atd? Otazka jak se bez vyhrivani bude chovat seriovka a jak upraveny motor... ja totiz treba v zime potrebuju sytic jen pro nastartovani - pokud jej nezapnu tak to staruje taky na prvni otoceni ale chvilku se musi pridavat plyn. Po cca minute to v pohode drzi volnobeh bez sytice. Asi mi nezbude nic jineho nez to proste zkusit. Jo jen tak mezi reci, rychlost na dane otacky neni dana vykonem motoru ale stalym prevodem, zarazenym rychl. stupnem a obvodem kola. Tzn. pokud das do stejne kary dva ruzne vykonne motory tak na stejne otacky ta kara pojede vzdy stejnou rychlosti. Ale to jen tak pro vysvetlenou:o) Zajimalo by me jak jsi vyresil ten filtr z Felicie, muzes popsat? Diky:o) motor Zdravim vsechny nadsence a blazny skodovek. Taky jsem tomu propadl a slozil jsemotor z Fava s vackou z ERka. Mam tam karbec Pieburg a 136 pisty. Motor po kompletni generalce. Zapalovani z Favorita. LPG. A ted dojmy. Startovani je krasa a pohoda. Jeste se mi nestalo abych nenastartoval na prvni otoceni klickem. Zadne skubani pri studenem motoru. I kdyz je studeny tak se snim da jet jako by byl ohraty. Zatim jsem najekl cca 1400km a ted tomu trosku zacinam davat kour. Musim podotknout ze mam staly prevod 3.9 Lobro klouby. Takze na 4r.s. 4500ot je to 130km/h a na 5r.s. 4000ot je to 150km/h. Porad to neni zajeto takze se jeste o trochu zvysi rychlosti na danu otacky, ale hlavne by mel byt pruznejsi. Zapojeni mi chvili trvalo, protoze u vyhrivaneho karburatoru je to slozitejsi a natahat hadice je docela sranda, ale da se. S termostatem plne souhlasim s clankem. Sehnat stare puvodni na 136 je nemozne. Udelal jsem to uplne stejne. Par problemu vznikne pri pouziti saciho potrubi bez upravy, protoze tam je malo mista a musi si clovek delat vlastni filtr. Ja tam dal bokem filtr z Felicie a na karbes mam vlastni vyrobu.CO nevim jestli zde autor psal, ale je nutne aby tam byla expanska z Favorita ( z felicie) je to jedno z ceho, ale musi tam byt. Jinak budete varit. Vic to tlakuje a tim to chladi!!!!!! Trvalo mi to asi tak dva mesice nez jsem toto zjistil. Celkovy pocit je takovy ze satlo to za to, ale mohlo by to jezdit o trochu lip. A jeste neco. Zatim to namam prihlaseny a az budu prihlasovat tak napisi co a jak. Co vim ted. Pro prihlaseni je nutne mit: 5ti kvalt+ klouby ( nevim jak by to proslo s norm, ale urcite taky), hrebenovy ctyrpisty brzdy, posilovac, samonavijeci pasy( info z druhe ruky) spojku prumer 190. To jsou me informace. Urcite se najde mnoholi lidi kteri si mysli ze to neni potreba, ale jdete se tam, zeptat, pokud nemate znamy a h;lavner penize!!! Tak se mejte a moc na me nervete!!-)) Cau lidi RE: 130RS Max:no ono ani tak nejde o vykon jako spis o kroutak ktery to ma prenest...a nejakych 135-140Nm neni malo... kdo s takovym motorem nejel tak asi me obavy nepochopi... ve Facku se pri pridani tak "krouti" ze krytem vzduchoveho filtru mlati o kapotu, jsou treba o dost tvrdsi silentbloky a reakce z Felicie. Kdyz je jen trochu mokro tak se 195/45R15 je problem nezahrabat i na 3ku... takze proto me obavy o poloosy a prevodovku na 130ce... skoda ze tu s timhle nema nekdo zkusenosti, docela by bodly, at vim co muzu cekat... RE: 130RS Jednak de o Mkovou 130cu, a zadruhy 130RS ma trochu hodně jiný nápravy než kterákoli jiná škodovka. 130RS 130Rska která měla výkon až 140Ps neměla se zadními polosami problémi tak nevím proč by měl bejt problém se sériovým fáčkem.Škodě zdar. RE: RE: RE: RE: 1450 ŠB:to je v pohode:o) napisu po pristim vikendu jak to dopadlo:o)) RE: RE: RE: 1450 Maš pravdu jsem trochu mimo. Koukal jsem na 130tku a má podobný klouby jako Favorit, ale to jen tak abych nevipadal jako úplnej debil. RE: RE: 1450 ŠB:jo Favoriti poloosy vydrzi hodne to jako jo... ale to se bude davat do 130ky... RE: RE: 1450 U-geen:jo to predjizdeni nekdy tezce pobavi:o))) Mas Octavku 1,6 100PS nebo TDi 90PS a hasis si to do zatacky tak tech 90 a veme te Facko, ktere tam leti 140 a ani se nehne:o)) a je pryc... a nebo na dalnici:o))) Facko s rezavyma dverama leti 170-180 v pohode a Octavisti to nak psychicky nezvladaji..:o))) Kolikrat me za cely mesic nepredjede jedine auto a to jezdim docela hodne a snazim se nikoho neomezovat. Takze Rudy Modul se hadam stane nocni murou mnohych majitelu velmi drahych aut:o)) Karburátor 130 Doporučil bych spíš přetryskovat karb. 130 na 136. Ne nadarmo dělali ve fabrice tři druhy pro motory 1,3 130, 135, 136. RE: 1450 Mam pocit že u Felicie 1,6 jsou shodné poloosy s 1,3 a ty jsou shodné s Favoritem. RE: 1450 No tady bych se pak bál, protože znám řidičku :-))))) btw s legálním přihlášením je teď trochu problém, stále asi nejsou prováděcí předpisy u cajtů takže vám to ani neschválej, ani nezamítnou. Já sem prošel celou přestavbou (schválila to ještě PČR) a je to fajn (na 4ku do kopce předjíždim mnohá zajímavá auta :-))) 1450 Nas tohle ceka taky, akorat bude do skodule (Rudy Modul) davat Favo 1450ccm, tak jsem zvedav co na to rekne treba chlazeni, diferak, poloosy atd................... snad to nejak udrzi:o) Skoda, ze jen na dva roky Je jen skoda, ze je takova uprava pouze na dva roky do technice kontroly. Jinak jsem se svezl v podobne upravenem aute a je to bomba. Jo a budete upravovat take podvozek?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|