Komentáře k článku: Startér RE: vyměna Datum: 28.12.2011, 0:35 Od: SERGEJ DUNKA WWW: WWW.SERGEJ715@AZET.SK UZ SOM VIMENIL NA MOJOM FAVORITE 2 STARTERI ALE STALE NENASTARTUJE LEN KED MA NIEKTO POTLACI.AKY JE SPRAVNI POSTUP...MOZNO SOM SPATNY POSTUP POUZIL. fačko Favorit na plyn nastartuje bez problemov ale na benzin vobec,ked idem na benzine strasne citit benzin v aute RE: vyměna Samozřejmě, mají stejné uchycení. vyměna mužu dat startér z felicie do favorita ? pojistková skříň dobrý den, cvaká mi v pojistkové skříni, a nepravidelně vypnou stěrače, blinkry a kontrolka dobíjení se rozsvítí, někdy když chci nastartovat tak naopak nesvítí kontrolky, ale motor nastartuji, co to mám za závadu.děkuji. RE: prehlidka zavad mam problem s startrom .zapnem kluce a spravi len puk.a ani nerostoci som dl dobri dalsi starter a ties nic newiete nahodou v com je zavada??, starter při problémech doporučuju vyměnit celej startér,sehnal sem ho za 200 kila i s nasáváním na vzduch(kterej mi někde za jízdy upad)..je to nejjednoduší rešení,, drží na 2 šroubech..1 jeden se daá povolit zvrchu(což neplatí u 120 s lpg,kde za sedačkama vadí bomba)2. je pod autem..čistění a rozebírání je podle mě stráta času Za studena nestartuje Zdravim vsechny skodovkare,mam problem se startovanim skodovky za tepla.Za studena je vsechno ok,ale jak se to zahreje tak hotovo jen se to line prevaluje a vypadato jakoby byla vybyta baterka,ale ta je nabyta <vyzkouseno 2x>. Pohasinaji kontrolky a ne a ne to chytnout,na starteru jsem vymenil uhliky,pouzdra a prorezal komutator,ale beze zmeny. Jo a co rikate na presunuti baterky do predu + vymena za neco silnejsiho? Dik moc za vsechny rady RE: Neotočenie valcov pokud jses dověděl příčinu,mužeš se semnou prosímtě podělit o informace .dik Neotočenie valcov Mám problém s autom (Škoda 105S '86). Vymenili sme štartér zo Škody 120L, ale teraz sa nedá ani smrti naštartovať. Valce sa nechcú pretočiť. Dá sa naštartovať len z rozbehu. Čím to môže byť? startér netočí Prosím o pomoc.Mám škodu 120,koupil jsem novou baterku a mám už třetí startér,ale je to furt stejné,pořádně to s motorem neotočí,za tepla je to lepší,ale taky to není ono. Nefunguje startér Mohl by někdo poradit?? Mám Škoda 105, po zapnutí klíčku zapalování, cvakne ve startéru a po chvilce začne smrdět, vyměnil jsem elektromagnetickou cívku na zasouvání, a uhlíky a startér nefunguje - nevím čím to je, poradte.. , díky!! S pozdravem Pavel Lodr RE: Spouštěč z Fel do 120 Ahoj.Nevim jestli jsem to dobře pochopil,ale jestliže seženu starter z Feldy pak stačí vyměnit pastorek a víko,ale z čeho? Z původního starého starteru a nebo z toho nového s reduktorem.Díky Dave Elektromagnet Můžete mi někdo objasnit, jak je zapojen elektromagnet uvnitř (jde o typ se dvěmi svorkami - 15a a 50)? Podle mých zkušeností není jedno, která ze dvou velkých šroubových svorek se připojí směrem ke startéru a která k baterii, ale na magnetu to není nijak napsáno ani svorky nejsou označeny. Děkuji. Spouštěč z Fel do 120 Na Š 105 - 136 existuje originální spouštěč s reduktorem (1 kW jako na Feldu) jako náhrada za původní výše uvedený typ. Pokud chcete namontovat spouštěč z Feldy do Š 120, stačí vyměnit pastorek a přední víko. Pastorek je běžně v obchodě k sehnání (cca 210 Kč), s víkem je to zlé, ale v nouzi lze přesoustružit otvor pro pastorek v původním víku. Spouštěč potom sice trochu ční přes úroveň krycího plechu, pár ran kladivem to spraví. (Jedno takové auto běhá.) Montážní rozteče jsou stejné, pouze spínač nemá pomocný kontakt pro zapalovací cívku a šroub pro přívod proudu má rozměr M8 místo původních M10. Víko se dá objednat na dobírku v obchodě naproti Magnetonu Kroměříž za cca 260 Kč, poslali mi ho sice po delším čase, ale přece. Je to soukromá firma, ale ať hladám jak hledám, teď nejsem schopný nalézt adresu a název si nepamatuji. Prodam starter Prodam starter 0.66kW na skoda120 po kompletni GO(vymena uhliku,lozisek,stoceni kolektoru na soustruhu,obnova drazek kolektoru),jako novy,cena 1000Kc.V pripade zajmu volejte na tel 0606/208702. RE: Problem so strarterom To já jsem měl problém v tom, že nebyly dobře vodivé přechody mezi komutátorem a samotným vinutím na rotoru. Na prvni pohled to při rozdělání nešlo poznat, v amatérských podmínkách proměřit taky ne, ale náhodou jsem přišel na to, že se drát v místě svaru trošku hýba. Pomocí pájecí kapaliny, trochu cínu a výkonné páječky byl problém vyřešen. RE: Problem so strarterom Mel jsem uplne stejny problem. Zavada byla v rozdelovaci. Prilis velka vule zpusobovala, ze jiskra prisla v momente, kdy mel pist jeste hodne daleko do dolni uvrate a zapaleni smesi ve valci zpusobilo, ze starter nebyl schopen tento napor pretlacit. Cely to tedy vypadalo jako kdyz je vybita baterka. RE: Problem so strarterom Mrkni se taky na kontakty na baterce a hlavně na kvalitu ukostření motoru.Pro normální provoz to třeba úplně stačí,ale když začneš startovat,průchod velkýho proudu místo s přechodovým odporem značně zahřeje a odpor ještě zvětší.Do startéru nejde skoro žádnej proud a motorem to sotva otočí.Přitom kontrolky se tvářej, jakoby nic. RE: RE: Problem so strarterom Pokiaľ ide o štartér z kontaktom na štartovanie z predradným odporom, nie je problém cievku rozobrať a potom poskladať. Ja som to musel urobyť, pretože som mal prasknutú tú časť (bakelitovú asi) na ktorej sú kontakty na pripojenie štartéra, a v ktorej sú kontakty vysúvacej cievky. Jediným problémom je roztopiť cín ktorím sú pripájkované samotné vývody cievky, a samozrejme po poskladaní ich opätovne pripájkovať. Ďalším problémom s ktorým som sa stretol pri generálkovaní môjho štartéra (skladal som jeden z asi troch, a iných dielov čo som našiel v garáži) bolo, že po poskladaní, odskúšaní a namontovaní som zistil, že sa mi motor točí pri štartovaní do opačnej strany (teda doľava). Rotor, ktorý som namontoval (vyzeral velmi zacovalo) bol pravdepodobne zo štartéra Š1203. Pri porovnaní z pôvodným rotorom je jediný rozdiel vo frézovaní na hriadeli pre vysúvací pastorok. Orientácia cievok je rovnaká (aspoň na pohľad) RE: Problem so strarterom Problém může být v opálených kontaktech vysouvací cívky, která zároveň slouží lako stykač pro připojení startéru k baterii. cívku, pokud to jde, je třeba vyměnit za novou. Nepodařilo se mi ji po rozebrání úspěšně poskládat. Problem so strarterom Mam taky problem na S130, ze niekedy ked startujem, auto sa sprava ako by malo uz skoro vybitu baterku. Prestanem startovat a ked to skusim znova, ide to v pohode. Baterka je nova, urcite v pohode. Kde moze byt problem? Dik prehlidka zavad V prehlidce zavad mi chybi tato moje oblibena: Starter se roztoci a vysune pastorek, auto skripe a motor se ani nehne - potom je potreba vzit pastorek a venec k zubari. Obcas se mi to stava (na Favoritu). Vymenit venec neni sranda (ten dil je skoro zadarmo, ale sundat motor stoji majlant) a tak se financne pripravuju na servis... zlomený elektromagnet stávalo se mi u škodky, že při startování se startér točí, ale motor ne a byl to takový tupý kovový zvuk... po rozebrání jsem přišel na zlomený elektromagnet, který přitahuje pastorek a tím je účinnost vysunutí menší, takže nedosáhnou zuby správného složení...ani síla k tomu není dostatečná... tozn. vyměnit elektromagnet...
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|