ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Studie Škoda Tudor
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Studie Škoda Tudor

Proč nešel do výroby?
Datum: 1.07.2011, 17:14
Od: Michal Cuprák

Nechápu proč tenhle automobil nešel do výroby! Vždyt se povedl a myslím si, že poptávka na tenhle tudor by byla určitě velká.


SuperB 4ever
Datum: 28.06.2006, 17:33
Od: ..::L'U'K'A'S::..

Nejvíc Hustej


cena
Datum: 9.05.2002, 14:07
Od: Lukáš
WWW: http://sweb.cz/lukas-phone

Chtel bych se zeptat na přibližnou cenu?


RE: Mno...
Datum: 29.04.2002, 16:06
Od: josefs

Já nevím, co si mám o tomhle autě myslet. Motor má mít v silnější verzi sice 250 koní, ale bude to WV 8 válec se sníženým výkonem,to pro ty, komu nebude vyhovovat motor ze Superbu. V článku ale postrádám, kolik to bude vážit, a jak to bude široký, a jakého zrychlení dosáhne. Velké auto je sice super, ale u sportovních vozů jde hlavně o poměr výkon /hmotnost. Není lepší uvažovat třeba o koupi Porsche 924, Nissanu 300ZX nebo pro ty, kterým image těchto vozů nestačí a chtějí mít nějakého extra žrouta koupit Chevrolet Camaro ? Nebo repliku F40 ? Rád na cestách tyto vozy potkávám, je aspoň na co koukat a co obdivovat. Ale tahleta "Škoda?". Je fakt svým způsobem krásná a jistě půjde o zběratelskou kuriozitu. Ale pro nás asi fakt není. Spíš to bude na fajn projetí po německých dálnicích. Cena nebude lidová, prý něco kolem 1,5 mil. Kč.


Mno...
Datum: 8.04.2002, 21:56
Od: Kubík

Já už fakt newim, co si mam myslet. Chtel bych videt, jak to vypada zepredu. Ale co, stejne uz to neni škodovka...


RE: RE: BUDE SE VYRABET!
Datum: 6.04.2002, 23:55
Od: U-Geen (admin)
WWW: http://skoda.virt.cz

No kurvy... je to jeden koncern... spis bychom meli bejt radi ze se takovy krasny auto dostane na silnice, je to takovy pokracovani Corrada... a pisou tam ze VW to bude vyrabět proto, že to škoda nechce... teda jeslti sem to zbytkem svý němčiny pochopil


RE: BUDE SE VYRABET!
Datum: 6.04.2002, 20:46
Od: můj nároz

To jsou ku.vy!!!


BUDE SE VYRABET!
Datum: 6.04.2002, 10:45
Od: impact
WWW: http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=1383&A

Tak nakonec nam skopcaci Tudor budou vyrabet, ovsem ne pod znackou Skoda, ale VW a s tim jejich uzasnym W8 motorem... http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=1383&A_SESS=127cf1b1e82d2cfea217e9e491a89132


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 30.03.2002, 19:25
Od: Martin Hůla
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hulamartin

Dobra tedy. Ukecali jste me, ale stejne porad si myslim, ze by to chtelo vic kreativity. Je to vsechno podobne jako vejce vejci. Na druhou stranu bych jeste trosku chtel oponovat na zatracovani stodvacitky. Souhlasim, ze ma svoje chyby, ale momentalne z ni stavim trikolku, protoze je to snad nejvyhodnejsi motor, ktery se da v tyhle zemi poridit. Mejte si vsichni fajn, diky za vsechny Vase protinazory, ale uz v tyhle debate koncim :)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 28.03.2002, 15:44
Od: SLY

jasne...oni totiz nemci sem nacpou mraky penez a pak do toho nebudou kecat...zlaty voci naivkove...a jeste ze do toho kecali...nevim teda ale kvalita zpracovani Favorita pred vstupem do VW koncernu je desna ( sam jednoho mam )a taky mam Felicii 1,9 diesel tak muzu srovnavat. Nevim proc furt plačete nad starou Skodovkou (120 atd) je to pryc a je to DOBRE. A jestli chcete levny auto ktery kvalitou odpovida tomu co by skodovka delala doted tak si kupte LADU. A jeste k tem motorum. Kdyby VW nevstoupil do Skodovky tak by porad zustalo u prototypu 1.6 protoze by proste nebyli penize na novou motorarnu. Viva New SKODA!!


RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 27.03.2002, 12:47
Od: Kubík

Nevím o firmě, která by do jiné firmy nacpala kotel peněz a na produktech té druhé firmy by to nebylo poznat...


RE: dalsia opica
Datum: 27.03.2002, 11:31
Od: NEG4

Typická závist....


dalsia opica
Datum: 27.03.2002, 9:38
Od: tief

zase dalsia opica, predok ukradnuty z jednehom zadok z druheho, dvere s tretieho, motor zo stvrteho ... originalne ako biely list A4 ... a na tu velkost tam teda mohli dat aspon 3liter s turbom ... no aj tak sa to nebude vyrabat takze tak ... vivat studie ...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 26.03.2002, 16:19
Od: NEG4

Mno já zase nevidim moc do motorek, ale někde jsem koukal na pořad(myslim že na DSF) a bylo tam něco o H-D Street Rod. Mluvili tam něco o tom, že to vyvinuli s Porschem, je to pravda? Protože to je motorka, kvůli který bych oželel své vysněné CRX DelSol a koupil si H-D.... Fakt nádhera--- ale to sem asi nepatří. Omlouvám se škodovkářům......


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 26.03.2002, 9:11
Od: joot

No však on harley taky žádná velkosériovka není a řekl bych že poslední výkřik techniky taky ne, je to spíš postaveno na image. A moc bych se nedivil, kdyby jednoho krásného dne skončil pod křídly nějakého velkovýrobce.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 25.03.2002, 17:19
Od: Martin Hůla
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hulamartin

Holt se s tim budu muset smirit :) Moc do toho nevidim, ale co treba H-D?


RE: RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 25.03.2002, 13:11
Od: joot

A myslíš, že ve světě je to jinak než, u nás? Stačí, když zůstaneme u těch tvejch motorek, abys nám tady zkusil vyjmenovat aspoň jednoho výrobce, dejme tomu anglických (německých, italských ... to je jedno) motocyklů, proslulých v 30,40,50 letech, kterej ještě nezkrachoval a vyrábí motorky pod svojí značkou. A u aut je to to samý, z nejlepších značek už zůstaly jenom značky, které lepí na svoje výrobky nadnárodní koncerny.


RE: RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 25.03.2002, 11:55
Od: Martin Hůla
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hulamartin

S tou Ladou mas pravdu, ale jak se to vezme. Tohle je sice web o autech, ale budu ted mluvit trochu o motorkach. Byl jsem ted na vystave Motocykl 2002 na Vystavisti v Praze. Me se nezda, ze by Cesi neumeli postavit treba dobrej motor, videl jsem tam znamej 3litrovej motor do V. Myslim, ze u nas neni az zas takovy problem neco vymyslet a nechat vyrobit, ale spis to prodat. Proc se treba sakra nespoji Jawa s timhle "silenym vyrobcem"? Proc musime porad vyrabet dvoutakty? Nechci ted hanit Jawy, sam ji mam, ale preci jen je to stara koncepce. Stacilo by vyvinout jeden jediny solidni typ motoru, dejme tomu neco pres litr a proste to cpat do vseho. To same mi totiz prijde u Skodovky. Moc clanku sice na tomhle webu nectu, ale zaslechl jsem neco o nejakem odvezenem ceskem motoru do Nemecka. Ja si fakt myslim, ze nejsme nesikovny. Ale neumime se prodat. Mozna mam pravdu, nebo nemam, nicmene to uz nikdo nedokaze. Zkratka Skodovka je ted nemecka a hotovo. Jasne pomohli nam, ale nam by byvala stacila jen pomoc financni, a ne aby nam prekopali skoro celej automobilovej prumysl a nacpali k nam svoje studie prekopane pro vychodni blok. Haugh, domluvil jsem.


RE: RE: RE: Hmmm....
Datum: 22.03.2002, 14:24
Od: NEG4

Mno nechci se vám toho sporu míchat, ale je pravda, že tady se může člověk vyjádřit a neměl by bejt nikym kritizovanej (alespoň ne sprostě).... To je zase můj názor.... Jinak se zkus zamyslet, kde je třeba dneska LADA... Vůbec mi to nejde přes pysky (teda klávesu), ale bez nich bysme dneska nebyli tam kde jsme..... Bohužel.. Cau


RE: RE: Hmmm....
Datum: 22.03.2002, 10:14
Od: Martin Hůla
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hulamartin

Ano souhlasim muj chopper je vrak, ono se tomu totiz rika KRYSA. Jinak Te laskave odkazuji na stranky www.ratbike.org. A mam pravo kritizovat a kritizovat teda budu, tohle je misto pro muj nazor a ja jsem ho vyjadril. Pokud me ovsem hodlas nazyvat idiotem, pak mi nezbyva nez si o Tobe myslet sve. V zadnem pripade Te nehodlam nazyvam podobnymi vyrazy. Nechci skodit tomuhle serveru, ktery je diky bohu na urovni. Proste se mi ta skodovka zda nemecka a za tim si stojim. Nekritizoval jsem lidi ve skodovce, to v zadnem pripade. Za cil jsem mel ceskou povahu porad nekomu lizt do prdele. Myslis si, Ericu, ze bysme to nesvedli bez nich? Jsem rad, ze se Ti to auto libi, ale proste me ne. Zdravi Te majitel vraku Little Earthquake'62!


RE: RE: RE: RE: nevím
Datum: 20.03.2002, 17:08
Od: Pavel

Proti VW celkem nic nemam ale taky nerikam, ze ted jsem hrdy na soucasnost Skodovky (v jeji minulosti by se urcite naslo dost veci, mimo jine tu byla cca 20let pred VW a driv nez vetsina dalsich automobilek stejne jako Tatra). A pokud jde o hrdost tak bych urcite nasel par veci i lidi na ktery muzu byt jako cech hrdy ale uprime receno i veci a lidi za ktery se muzu stydet a je jich bohuzel vic. Uznavam ze nejen Tatra (staci si vzpomenout na to jak jsme s T815 na vojne zachazeli a co vsechno vydrzeli a taky jak to byly "luxusni" auta) ale i spousta dalsich firem skoncila zle vesmes v rukach tunelaru, staci kdyz se podivam z okna na Avii. A pokud jde o Tudor tak temer vse v teto diskusi se tykalo designu ktery se vesmes libil a tim, musis uznat, se lisi od vozu celeho koncernu VW a pravdepodobne vznikl praci nasich lidi a za to ze bude mit treba ABS od Bosche nebo motor Audi apod. se vubec nestidim, vezmi si jak hrozne by muselo byt Spanelum v pripade Seatu kdyby se stydeli za to ze montuji vesmes nemecka auta protoze Seat by jinak uz pravdepodobne nebyl. P.S. az mi doslouzi S120 tak hodlam poridit neco novejsiho pravdepodobne Audi nebo Opel - preber si to!


RE: RE: RE: RE: nevím
Datum: 20.03.2002, 12:59
Od: Kubík
WWW: http://mujweb.cz/www/tatra613

Tatra, resp. výroba osobních aut v ní, se nikdy nesnažila být masovým výrobcem, takže to nepovažuju za nejlepší cíl tohoto přirovnání. Nicméně to zákonitě neznamená, že musela skončit tak jak skončila. A osobně nevím, proč se v dnešní globalizované době bavíme o tom, odkud to auto vlastně je. Prostě je to ŠKODOVKA a to mi stačí. Myslím si, že kdejaký fanda japonských aut úplně peče na to, že jeho Honda je z Anglie anebo Nissan ze Španěl.


RE: RE: RE: nevím
Datum: 19.03.2002, 13:39
Od: Dusche

Jen me rekni co ti na Tudoru pripada ceske???Nevim co mas proti VW,bez nej by se ve skodovce nedelali ani jizdni kola natoz auta!Jak treba dopadla Tatra,ale mas pravdu na tu muzes bejt hrdej je to ceske auto......


RE: RE: nevím
Datum: 18.03.2002, 18:33
Od: Pavel

S kvalitou francouzkych nebo italskych aut s tebou musim plne souhlasit i kdyz ziju jen v Cechach (25 let :-) ) a nechapu jak to Peugeot nebo Ferrari (F1, ale tam to mozna bude Schumacherem) delaji. Jinak si myslim ze by Skodovka mela vyrabet neco sportovniho ale mensiho, hezkyho a ekonomicky vyhodnejsiho (poladeny motor 1.8T by v kupe vazicim cca 900 - 1300 kg mohl byt vytecny). Tudor na fotkach vypada dobre ale to treba Renault taky (a pak je clovek rad kdyz se mu u rok stareho auta neco nerozpadne). Tudor by se mel vyrabet uz jen pro zvyseni nasi narodni hrdosti kdyz vse ostatni od Skody je sice "kvalitni" ale proste vice mene VW, Tudor prece jen vypada trochu jinak.


RE: nevím
Datum: 18.03.2002, 14:42
Od: Ondra Zemanek

Jenom ze francouzi vyrabej jenom plesky, pekny "auta" ale plesky (viz. citron C3, hur zpracovany nez stara Felda) Ziju ve francii 16 let, tak vim o cem mluvim. Skodovky maji sice klasicky design, ale libi se. Navic na spici co se tyce kvality a zpracovani. Ten kdo chce modni "auta", at si koupi francouzky nebo italsky krapy (krom peugeot, ktery jediny za neco stoji) Kdo chce kvalitu a styl, at si koupi Skodovku. A jaaaaaaa chciii skodu TUDOOOOOOOOOOOOOOOOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


RE: RE: RE: RE: Originalita?
Datum: 18.03.2002, 8:42
Od: NEG4

FOR BEAVER: Mno tak to nevim, nemuselo by to dopadnout špatně, ale když se podivám na golfa a golfa kabrio, tak to kabrio je celkem hnus..... Spíš bych to nechal udělat na nějakýho sporťáčka, třeba i targu, ale hlavně dvoudveřáčka nízkýho..... No ale hlavně že jsme se shodli na tom že TUDOR je moc VELKEJ........ čauejs...


RE: tohle jde do vyroby
Datum: 17.03.2002, 19:53
Od: Kubík

No, vzhledem k tomu, že šéf VW Ferda Piechů prohlásil, že škodovka by se měla stát přímým konkurentem Volva, nemám důvod nesouhlasit, zvláště gdyš se kouknu na Volvo C70 Coupe...


Hustý...
Datum: 16.03.2002, 23:41
Od: Mr.Zizu

Já si myslim, že kdyby se tenhle šperk uved do výroby, tak by se naše Škodovka zviditelnila i ve světě a možná by to vypadalo dobře i v tuningu.


RE: Optimismus
Datum: 16.03.2002, 20:31
Od: U-Geen
WWW: http://skoda.virt.cz

Mno teda Fabia Cabrio... to by byl nářez :-))) Možná ani ty kytičky by nebyly potřeba. BTW nějakou takovou studii už sem viděl... nigdy víc :-)))


Optimismus
Datum: 16.03.2002, 9:43
Od: Roman Kulich

Vzpomeňte si že více než před rokem byla vystavena také jen studie Škody Bohemia-Montreaux-Superb a říkalo se že se o její výrobě také jenom rozhoduje. Takže já bych nemaloval všechno na černo. V jednom komentáři zde jsem si přečet o názoru na Fabii Cabrio. To se autor asi překlep ne. Namalovat na to kytičky a jet na koncert Boney M.


RE: RE: RE: Originalita?
Datum: 15.03.2002, 23:24
Od: Beaver

FOR NEG4: Je fakt, že třeba sporťáka už Škodovka "na krku" nemá dloooohou dobu. Koneckonců i kabria Favority a Feldy vráběl Metalex a ne Škodovka. Nicméně by se mohli trochu urvat a zkusit postavit z Fábky sedana třeba zajímavý kabrio. Nemuselo by to dopadnout špatně, zvlášť s elektricky ovládanou střechou a čalouněním v kůži by to bylo lákadlo jako hrom. Plus sportovní podvozek. :)


Tudor
Datum: 15.03.2002, 14:30
Od: Miroslav

Je to krasne auto, dufam, ze sa predsa len bude vyrabat. Od Skody Felicia su vsetky auta zo skodovky pekne. Trochu sa mi nepaci zadna cast Fabie sedan, ale to nie je podstatne. Nech sa chlapci zo skodovky drzia a produkuju dalej take pekne a cenovo prijatelne auta.


tohle jde do vyroby
Datum: 15.03.2002, 12:04
Od: daszer

pokud uz vypousteji takovyhle fotky, tak to je docela dost pravdepodobne, ze se to bude vyrabet, teda doufam, ze nase ceske silnicky spestri tenhle sperk


RE: tudor
Datum: 15.03.2002, 7:39
Od: Šlaušek

stejně jako erko bylo základem ze 100, i jako Rapid ze 120, tak i tudor vychází ze superbu, tak proč by se to nemělo podobat?? Jak je to dlouho, co superb vyjel, a hned je tu i kupátko, nechápu čemu se divíte, když se to podobá, všechny automobilky (myslím výrobce "rodinných" vozidel) přijdou na trh se sedanem, a pak postupně přichází i jiný variace - kombi, kupé, ev. MPV. I když je to jenom studie, tak to potvrzuje obvyklou politiku výrobců aut... to že to němci nepustí, to už je jiná pohádka. - ale nedivil bych se kdyby z volkswagenu někdy vyjel Passat coupé nápadně podobných tvarů :o)


tudor
Datum: 14.03.2002, 20:40
Od: Darkness

chybí tomu originalita podoba se Octavii a SuperB jinak by to bylo bezva auto


RE: Hmmm....
Datum: 14.03.2002, 19:59
Od: Eric Cartman
WWW: http://www.rotten.com

Ty tady kritizuj !!! Radši se podívej na svoje stránky co to tam mas za vrak ty idiote !!!


dodatek
Datum: 14.03.2002, 19:02
Od: Ondra

AŤ SE ŠKODOVKA "VYSRAT" JESTLI TOHLE NEBUDOU VYRÁBĚT


Hmmm....
Datum: 14.03.2002, 14:07
Od: Doctor
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hulamartin

Mozna ted zkazim naladu vsem slintalkum, kterym se tohle monstrum libi, ale muj nazor je jednoduchy: Je to shit. Postradam jakoukoliv kreativitu a originalitu. Je mi lito zaprodancu ze Skody. Je sice pravda, ze nemeli asi jinou moznost nez se zacit kamaradit s VW, ale kamaradeni prerostlo v diktaturu. Jsme v hajzlu, panove. Skoda nam predvadi presitou nemeckou modu a komu to jeste nedoslo a komu se to libi, ba dokonce kdo tomu fandi, tak toho je mi lito dvojnasob. A jestli jsem se nekoho dotknul, tak to byl muj cil. Mejte se fajn.


RE: RE: Originalita?
Datum: 14.03.2002, 10:45
Od: NEG4

Mno máš pravdu čeče, mě se ten Superb taky moc líbí, ALE Jak už jsem psal Tudor je moc velkej na to že je v dnešní době ve světě "neznámou" značkou celkem velký sousto... Takovej sporťáček na podvozku fabie alá CRX, to by bylo jinčí kafčo... co myslíš? VW to podle mě bere moc podle jejich ekonomiky a nějak mi připadá, že se moc snažej vyrovnat amíkům... HJe pravda že VW škodovce pomohla z krize (Favorit) ale začali to nějak přehánět a co jsem nemohl dlouho skousnout je felicia vanplus prodávanej pod značkou VW.....


RE: RE: RE: Originalita?
Datum: 14.03.2002, 10:19
Od: impact

a dopadli by jako lada... :/


RE: RE: Originalita?
Datum: 14.03.2002, 10:07
Od: Beaver

No je pravda, ze to auto skutecne prebira prvky z predchazejicich, coz by vzhledem k tomu, aby se jista podobnost zachovala, melo byt OK, ale je taky pravda, ze pri pohledu zepredu skutecne clovek malem nerozena Octu, Fabku a Superba. Eventuelne tohle. Proste nema to ten punc originality, asi jako byl brutalni sok pro majitele S1xx kdyz na trh vstoupil Favorit. Chce to proste Skodovku, ktera bude mit typicke prvky (hlavne tedy masku) Skodovek a pritom to bude dost vybocovat z uniformity Fabii a Octavii. Mohli by treba nechat toho kulaceni a do linie vozu prosadit par ostrejsich linii, vic "zamracit" svetlomety (viz novy Pazout) atd. Nechci timhle vsim rict, ze to auto se mi nelibi. Naopak je samozrejme eleganti, nicmene si kazdy rekne "Hm, tohle uz znam". BTW, kdydby Skodovka nevstoupila do koncernu, zas takova pohroma by to nebyla. Ve Skodovce vznikla spousta vybornych projektu a navrhu, ktere by produkci VW ohrozily a proto byly zamitnuty (a la motor 1.6). Takze urcitym zpusobem to spis uskodilo. Bohuzel se asi tehdy nedalo nic delat jinak, komousi taky dost brzdili vyvoj.


nevím
Datum: 14.03.2002, 9:20
Od: otavova

souhlasím,že tvary jsou podobné starým modelům,nehledě k jasným rysům vyřazených linek.Francouzi jsou hodně napřed,proto se nemusejí obávat,že je někdo v dohledné době dožene.


RE: Originalita?
Datum: 13.03.2002, 22:47
Od: Pavel

Cau Bobe, me to auto nahodou zaujalo hooodne! Design Octavie se mi libi (hlavne ve verzi combi :o)) a Superb potazmo Tudor povazuji pouze za zvetseni vozu a uhlazeni nekterych designerskych prvku. To, ze jsou si auta podobna a presto je kazde jine je ucel a ma velice dobry duvod. Kdyz se napr. podivas na BMW, Mercedes nebo Peugeot za poslednich rekneme 15 let, tak designove se sice zmenili hodne, ale vzdy kdyz vidim novou verzi toho ci ohono auta, tak hned i bez zkoumani znaku na masce poznam, o kterou znacku se jedna. Naopak povazuji za designerske umeni nalezat ve znamych tvarech stale neco noveho a neotreleho! A to stejne plati o skodovkach. Snazi se najit svou tvar a tu si i udrzet. To, ze je praktic a junior rana mimo misu neni treba moc polemizovat a ze se mi fabia ze vsech skodovek libi nejmene je take pravda. Presto ale trvam na tom, ze Tudor (ale i Superb) je krasne auto, ktere ma tezce vychytany design, ktery ma hlavu a patu. A je mi srdecne jedno, jesti je to z hlavy nejakeho Nemce, Cecha nebo Itala! Proste se mi libi (stejne jako se tobe nelibi :o)) A hoodne se mi libi interier. Ten je sakra neotrely a moc "vonavy" :o) Ale i ten pres svou originalitu respektuje nastolenou politiku Skovky a zachovava prvky, ktere skolu odlisuji od VW. A kdo rika, ze jsou stejne, tak se jen spatne diva. Ze jsou koncernove podobne je sice pravda, ale k tomu je steny duvod, jako v uvodu meho prispevku. At je to s VW jak chce, tak myslim, ze kdyby zustala Skodovka sama pro sebe (tedy bez VW nebo jine velke automobilky), tak dnes mozna ani neexistuje, nebo se snazi prorazit na trh s podobne "vychytanymi" monstry jako Lada :o)))


Originalita?
Datum: 13.03.2002, 21:35
Od: Bohuslav Šolc

Vim ze asi zvednu vlnu nevole mezi zde oslavujicimi ctenari TechWebu tuto novou Skodu. Ale at delam co delam, to auto me proste nezaujalo. porad to ma rysy jiste splacanosti, a prvotnich znaku Octavie, stejne tak jako na zadi vozu se daaji vycist rysy Fabie. Jiste nazor ne popularni, ale dle meho! soudu objektivni. Ona si to totiz Skoda dost rozhazela svoji auto-politikou, stejne tak pokusy typu Junior, Fabia Praktik a podobne. A po uverejneni jedne studie rozhodne jasat nebudu. Ten kdo videl nakresy Fabie, jak mela puvodne vypadat, jiste da za pravdu ze to bylo NADHERNE!!! auto. To co vylezlo na konci vyroby je TRAPAS nasi automobilky. Zlata krasna Skoda RAPID.....


mají víc takových
Datum: 13.03.2002, 17:06
Od: sy35

přečtěte si v HN z minulého čt rozhovor s vývojářem, prý mají takových studií víc. tahle by se např. při trošku větší rychlosti rozpadla. včera jsem si s nadšením přečetl o propadu prodeje aut z VW na úkor PSA a Renault. třeba si ve VW všimnou že o ty jejich hrůzy nikdo nestojí:-)


RE: GOOD!
Datum: 12.03.2002, 12:48
Od: PetrN

Problém není ve strategii VW ale v nákladech na vývoj a výstavbu výrobní linky, na které fabrika momentálně nemá!


Pravda či lež?
Datum: 12.03.2002, 10:47
Od: Erl

Prý to u nás nebude jezdit??????


Super!!!!!!!
Datum: 10.03.2002, 20:26
Od: Stana

To je teda šleha!!!!!!!!!!!!


RE: Tudorrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Datum: 10.03.2002, 17:08
Od: RadstaR

Hmmm dalsi mix Pasaka a audi. Sice pekny, ale jako by z oka vypala tem dvoum :-(((((


Tudorrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Datum: 9.03.2002, 13:49
Od: max

To je Škodovácká bomba to je super carra...m


GOOD!
Datum: 9.03.2002, 13:01
Od: Kubík
WWW: http://mujweb.cz/www/tatra613

Ať jdou všichni do háje s takovýma kecama, jako že se Tudor nehodí do koncernové strategie. Jestli Volkswagen (Lidový vůz) může vypustit takovou mrchu jako je Phaeton, tak v Tudoru nevidim žádný problém. P.S.1:JÁ TO AUTO CHCI!!! P.S.2:To jediný kupé T700 je taky tmavě červený,taky je to bomba, každé ráno mi vzduchem chlazený vytuněný osmiválec prosviští pod oknama, ale hlavně: Je to TATRA!!!


RE: SUPER TUDOR
Datum: 9.03.2002, 0:27
Od: JeT

Jo jo, jako za mlada - udela se prototyp super kary, a do vyroby se dostane prd... Resp. nejaky Skoda Pasat....


RE: slo by vic
Datum: 8.03.2002, 15:13
Od: Šlaušek

ja bych si jí taky koupil, ale finančně bych to asi utáhnul na angličáka 1:43 :o)


slo by vic
Datum: 8.03.2002, 14:04
Od: SpeedlineS

Mohl by to jeste byt zadohrab, nejakej 4litr (vzhledem k velikosti karoserie) a pak uz by se s tim neco nechalo delat. Skoda ze se nebude vyrabet. Ozyvejte se skodovce, at je vyrabi, kdyz nas bude dost, tak treba pujde do seriovky. Ja bych si ji urcite koupil.


SUPER TUDOR
Datum: 8.03.2002, 12:53
Od: luky02

Suprrrrr !!!!! Skutocne perfektna kara... Po tom co sokdovka(ehm teda VW)prisla s fabiou a superbom som necakal ze dokazu vymsliet aj auto ktore sa nepodoba na vw ... ale podarilo sa ... skoda len ze o seriovej vyrobe sa neuvaazuje..


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 8.03.2002, 11:47
Od: dado wincell

pani preco sa hadate o Viper-ovi, ked mate rozoberat skodu tudor? Ktora ma väcsi razvor aspon o 40 cm...atd. Mimochodom Viper je : 10 valec, objem 8 litrov max.240 km/hod. /vo verzii GTSR max.322 km/hod./ 615 N/m pri 3800/min. zrychlenie : 0-200 km/hod. - 14,6 s.! spomalenie : 200-0 km/hod. - 5,9 s.! cena: 175 000,-DM Je to vcelku male auto, ktore nema s megalomaniou nic spolocne !


RE: RE: :(
Datum: 8.03.2002, 10:54
Od: hornet

to SpeedlineS : no jo to je fakt :)


RE: RE: :(
Datum: 8.03.2002, 10:20
Od: Martin

Jo, je to pěkný, ale Tatra je Tatra... :-)


RE: :(
Datum: 8.03.2002, 8:24
Od: SpeedlineS

a co bys chtel potom tunit, kdyz by ti vse udelali jako seriovku?


RE: WOOW!!!
Datum: 7.03.2002, 20:20
Od: Jyrki

škodovka svůj motor nevyvinula už pěkně dlouho, pořád jen upravej starej tisícovkovej nebo teď VW, její poslední motor OHC 1,6 L, udivoval VW svými parametry, byl odvezen na "pozorování" do Německa a už ho nikdo nikdy neviděl. Do Škody se budou dávat motor made in VW, zněl konečný verdikt z Wolfsburgu....shit


To je bomba!!!
Datum: 7.03.2002, 19:20
Od: Eric

Kuk.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 18:39
Od: U-Geen
WWW: http://skoda.virt.cz

Dik.


RE: Preco Tudor?
Datum: 7.03.2002, 18:04
Od: NEG4

Škoda Two Door (tu:dor)... jasnačka?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 17:39
Od: Pavel

Budliky budliky, ze ty sis nepoposednul, ty kluku usata :o))))


:(
Datum: 7.03.2002, 16:30
Od: hornet

je to moc pěkný auto, ale něco tomu chybí víte co ?? no přece pořádný výfuky na každý straně naleštěný dvojitý koncovky to by teprv byla parádička


RE: RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 16:12
Od: SLY

tak az zas budes nadsazovat...tak si vyber jiny auto.


RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 13:49
Od: Pavel

Jo, Vipera jsem na vlastni oci videl. Vis ty co je to nadsazka? :o))))) Trosku si poposedni na zidli, treba Ti to dojde :o)))) A pokud vim, tak napr. Viper ma 8.0l motor oproti necelym trem v Tudoru... Takze az takova nadsazka s megalomanii to neni, ne? Presne megalomanske info je zde :o)) http://www.hosekmotor.cz/chrysler/vozy_chrysler.php?id=6


RE: RE: Preco Tudor?
Datum: 7.03.2002, 13:40
Od: Pavel

Tudor navazoval na řadu Popular. Předválečné populary a poválečné tudory se po technické stránce lišily především tím, že popular měl převodovku u zadní nápravy a tudor hned za motorem, jako spartak a oktávky později. jinak koncepce motoru popular i tudor byla naprosto stejná. Co se týká karosérie, zdá se mi, že tudor měl větší rozměry než popular.


Sakra
Datum: 7.03.2002, 12:24
Od: Jirik

Sakra teď jsem si teprve přečet ten článek kromě prohlížení obrázků. A to je Škodě podobné - co je gut a líbí se, tak se nakonec nedostane vůbec do výroby.


ou jéé
Datum: 7.03.2002, 12:21
Od: Jirik

Fakt super. Nádhera. Něco takého mít, tak budu uchcávat blahem. Mňam. Dúfam že se to dostane do výroby a někde to uvidím živé.


RE: RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 12:19
Od: Dave

Hmm, páne jo. Ty si viděl opravdu 2 Vipery. Tak to si dobrej. Smekám. Seš boss, numero uno,...


g
Datum: 7.03.2002, 11:23
Od: jan breh

orgáč hmmmmm hustá bombička


RE: RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 10:18
Od: U-Geen
WWW: http://skoda.virt.cz

jo to VIPER fakt neni. Na vlastni oci sem videl dva, a je to takovej svalovec, ale rozhodne ne megalomansky auto..


RE: Preco Tudor?
Datum: 7.03.2002, 9:34
Od: joot

Nejsem sice znalec starejch škod, ale Škoda Tudor 1101/1102 nebylo lidové označení, nýbrž poválečný nástupce, nebo pokračování řady popular řady 420 ?


RE: Super
Datum: 7.03.2002, 9:23
Od: Michal

Nechci Ti kazit náladu, ale ze současné produkce bych být Bondem sáhl po maximální ujeťárně (třeba Renault Avantime, patřičně doplněný panem Q:-), ta škodovka, ač opravdu hezká, je pro pana 007 trochu usedlá. (Na druhou stranu, on bude stejně brázdit v novém filmu silnice v Aston Martinu Vanquish. Krom toho, Bond č. 1, Connery, údajně natáčel ve Španělsku reklamu na oktávku. Takže, nevím.)


RE: RE: BOMBA
Datum: 7.03.2002, 9:22
Od: impact

doporucuju shlednout anglicke reklamy na Skodu a zamyslet se nad nimi... "Would the thought of buying a Skoda made you rush out and buy something not as good?"


RE: Preco Tudor?
Datum: 7.03.2002, 9:21
Od: impact

No tak zrovna Octavia RS je auto, ktere image Skody v zahranici pozvedlo asi nejvice...


RE: RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 7.03.2002, 9:08
Od: SLY

videl jsi nekdy VIPERa na vlastni oci ? a ne jenom z fotek ? jak muzes rict ze Viper je velky megamolansky auto.


RE: BOMBA
Datum: 7.03.2002, 8:52
Od: Jyrki

O výrobě se zatím neuvažuje, takže není potřeba stanovovat cenu...Mimochodem není to um Čechů, ale Němců (bohužel), smiřte se s tím, Škoda umřela, ten třílitr je made in Germany, jediným motorem Škoda v současné produkci je starý tyčkový 1,0 a 1,4 L ve Fabii (a možná ještě 1,4 v Octávce, pokud se ještě do toho auta dává). Pochybuju, že v tom autě je víc než 10% českých dílů...Ikdyž jsem obrovským fandou Škodovky, tohle auto bych si nekoupil, VW totiž není moje značka.


PANECKU -DOST DOBRY
Datum: 7.03.2002, 4:26
Od: Pan NICOTA

JA TEDA NECHAPU PROC TO NECHTEJ DELAT SERIOVE JE TO VELKA SKODA MYSLIM ,ZE BY SI TO KOUPILO HODNE LIDI , I KDYZ BYTO STALO TEDA BATOCH .RIKAM SLINTAM JEN TO VIDIM NA OBRAZKU ----------JE TO PECKA


Preco Tudor?
Datum: 6.03.2002, 21:32
Od: Cjoctavian

Tudor je nazov karoserie/coupe/.Bolo to ludove meno pre Skodu Popular.Preco nema nazov konciaci na -ia? PS:Toto auto viac dvihne image znacky ako eReSa,nie?


Dost dobrý
Datum: 6.03.2002, 21:26
Od: Joža
WWW: http://www.dj.chytrak.cz

Kdybych si kupoval auto a byla v prodeji tak bych urcite přemýšlel vypadá líp než Astra coupe


Bomba
Datum: 6.03.2002, 21:11
Od: honza

Klobouk dolu to sem teda nečekal že v M.B. umí taky něco vymyslet a vytvořit něco co by se dobře na trhu prodávalo Tak jen doufejme že začnou přemejšlet ekonomicky a začnou to i vyrábět v serii a prodávat!!!!!


škoda
Datum: 6.03.2002, 20:29
Od: Jircas

Tomuhle říkám parádní vodvaz. Myslím si, že tohle škodě chybělo a ukazuje to na český um. Prostě dokážeme udělat super káru a údržíme krok s konkurencí . A to je hlavní . Nejenom, že to skvěle vypadá, ale určitě to musí s tím třílitrem slušně upalovat. Kéž by se něco takového již brzo objevilo na našich silnicích. Dřžím palce.Čau


super hracka...
Datum: 6.03.2002, 19:20
Od: jAckson
WWW: http://www.jackson.sk

konecne neaki sportiak od skodovki...


Super
Datum: 6.03.2002, 19:20
Od: Mirek

Tak tohle auto,by se skvěle hodilo pro Jamese Bonda agenta 007 !!!


RE: RE: Slint.... slint...
Datum: 6.03.2002, 18:34
Od: Pavel

Nooo neco na tom sice asi je, ze je to skoro dost velky, ale porad je to o polovinu mensi nez treba americky megalomansky sportaky typu Viper a spol :o)))) A jinak se mi to mooooc libi.


RE: Chci, chci
Datum: 6.03.2002, 15:45
Od: Sliver
WWW: http://sliver.webpark.cz/

Tak to je opravdu NADHERA se vsim vsudy....opravdu k tomu neni co dodat .... kdyby se skodovka konecne pustila do vyroby takovych to vozitek, to by jsme mohli byt zase na neco hrdi :))))


RE: Slint.... slint...
Datum: 6.03.2002, 14:41
Od: RoadMagor (Jirka Miškei)
WWW: http://roadmagor.3web.cz

Přesně muj názor - tenhle podvozek je na sporťáka fakt dost velkej a je skoro jistý, že se to stejně vyrábět nebude. Škoda, že škodovky zařadili německý šoumeni mezi klasický a ne sportovní značky :( A kupátko na podvozku Octavie nebo i nějaký menší na podvozku Fabie (to by mohlo bejt jediný, co by z ní mělo zůstat) by mohlo bejt fakt hoooodně super...


RE: Slint.... slint...
Datum: 6.03.2002, 14:40
Od: Šlaušek

Pravda je ta, že mě to při snění taky napadlo, je to docela velkej sporťák, zajímalo by mě taky jestli je těžší než SUPERBLB nebo lehčí. Co se zadku týká, tak bych řek, že to dělal někdo kdo trošku tuningově cítil, co si budeme povídat, značka v nárazníku a plný čelo je tuningovym hitem


Slint.... slint...
Datum: 6.03.2002, 14:14
Od: NEG4
WWW: http://http://news.auto.cz/cgi-bin/main.phtml?diskuska=N_3c84b599503f6

Prostě nádhera - Je pravda, že ten tudor má něco do sebe - vzláště pak ten zadek - je to fakt paráda...... ALE vzpomeňme si jak dopadl například BMW s řadou 8, nebo Mercedes se sportovní S-klasse - moc velký a moc těžký s velkou spotřebou a všechno to byly vesměs propadáky. Je mi to líto, ale myslim, že to je opravdu jen studie..... Možná dyby udělali nějaký to kupé z nástupce oktávky, ale tahle podvozková platforma je moc velká na sportovní auto... To je můj názor.... :o)


Chci, chci
Datum: 6.03.2002, 14:06
Od: Borec

Po Octavii konečně auto, ze kterýho se člověku nechce zvracet. Mezi námi děvčaty - Fabia je hnuj, se kterym by se styděli vylezt i Korejci. Ovšem tuder je bomba nejbombovatější. Škoda, že ji Němčouři zatípnou.


RE: RE: SUPER
Datum: 6.03.2002, 13:44
Od: impact
WWW: http://autoport.list.ru/images/galleries/imgN87692KiaSpectra(450).jpg

spis nez thalie je ta zadni partie kopii Kia Spectra, to je ale asi jedina vada tohoto vozu


RE: RE: SUPER
Datum: 6.03.2002, 13:33
Od: Bleez

Nezbyva nic jineho nez souhlasit a uronit slzu. Konecne povedeny kousek od skody. Jen doufam, ze se predstavitele koncernu WV a SKODY zamysli a tenhle povedeny vuz nenechaji jenom studii.


RE: SUPER
Datum: 6.03.2002, 13:29
Od: PEPE

Jo je to fakt hustý...ale pochybuju že to pude do seriový výroby...JINAK JE TO HUSTOTA :o)))


WOOW!!!
Datum: 6.03.2002, 13:16
Od: Ondřej Koutný

Konečně slušně vypadajíci Škodovka a nééééé žadná napodobenina vozů od německe společnosti Wolfsvagen. Vypada trochu jako 456 GT od Ferrari a jestli bude za slušné penize tak asi začnu hodně šetřit. A už se ttěším jak přijde na trh a začnou ji některé slušne firmy zabyvajíci se tunningem začnou brutalně upravovat. Jen doufam,že Škodovka nezahalí a dá tam pořádnej motor.


BOMBA
Datum: 6.03.2002, 13:01
Od: Lukas

Tak teda po hrozne dlouhe dobe musim uznat ze to co vyprodukovali v tomto podani nazvem TUDOR je fakt nadherny auto akorad skoda ze si ho asi malo kdo koupi nevi nekdo presnejsi cenu ja zatim tak tipuji 1 000 000-1 500 000Kc.


RE: SUPER
Datum: 6.03.2002, 13:00
Od: eidy
WWW: http://www.unicos.cz/skoda

Mužu jenom souhlasit. Po letech konečně bomba. Zadek mi sice trochu připomína Renault Clio Thalia, ale jinak jako bych zahlíd inspiraci ve Ferrari 360 Modena. [Snad na mě Ferrari nepodá žalobu za urážku na cti.]


SUPER
Datum: 6.03.2002, 12:55
Od: Šlaušek

konečně můžu s radostí říct: ''nádherná nová škodovka''



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů