Komentáře k článku: Elektrické otevírání kufru Beze obrazku Datum: 11.03.2009, 11:04 Od: Dave Prosim obnovte vse co patri k clanku nazobrazuji se obrazky a nai nejsou nalezeny Nezobrazuju sa mi obrazky !!!!!!!!! Dobry vecer . Ccem sa vas opytat preco sa mi nezobrazuju vase fotky . V akom su formate ? Tuto chybu mi robi najviac pri vasich prispevkoch . za odpoved dakujem. Sh@dow :o) Nezobrazuju sa obrazky Prosim Vas spravyte niekto stim nieco nezobrazuju sa obrazky Otevírání 5. dveří Favorit Nezkoušel tohle někdo nacpat do 5. dveří Favorita, myslím si, že by to bylo účelnější, než otevírání motoru na Š120... RE: cívka taky není špatné řešení To bych chtěl vydět,mě to ta cívka na kufr neutáhla, POZOR nezobrazuji se obrazky. Kdepak soudruzi udelaly CHYBU ? Nezobrazené obr. Rád bych viděl obrázky,ale nějak nejdou zobrazit...předem díky za opravu RE: Vzpera kapoty. Nějak jsem nepochopil---vzpěra i na přední kapotě s bočním otevřením-typ S105-130??????? Mám na S120 jednu plynovou vzpěru a to co dokáže při závěru otevření... !!! Chybí prostě váha celého víka.Musím přidržet rukou,jinak by kapota uletěla! Je to ničení motorku Je to podle mého názoru jen zbytečné ničení motorku. Motorek stěračů je i na vrakovišti docela drahý. Nechal bych si ho raději jako náhradní a použil elmagnet ze startéru, je omnoho levnější. U elmagnetu si myslím je i snadnější montáž a odpadá složité předělávání motorku. Vzpera kapoty. Elektricke otvaranie kapoty je dost uzitocna vec,ale kazdy dobre pozna tie akrobaticke vykony ked je jedna ruka v kabine a druha sa pokusa podvihnut kapotu.a hlavne ked sa jedna o batozinovy priestor.aj tento problem som riesil tak ze som na prednu a zadnu kapotu namontoval namiesto povodnych vzpier,vzpery tlakove (idealne su z audi 80 alebo BMW).po zatiahnuti packy sa sama krasne,pomalicky otvori. RE: Je to hnus Ten je na 380V potreboval by menic :o) Je to hnus Větší kravinu jsem ještě neviděl, to už tam můžete hodit rovnou motor z cirkulárky... RE: nejasnost No ono jde hlavně o to, že páčka na otvírání přední kapoty je úplně vpravo u spolujezdce, takže otvírání znamená natáhnout se přes celou kabinu a šátrat pod kastlíkem. Podobně otvírání zadní kapoty je u zámku levých zadních dveří, takže když chci k motoru, tak musím otevřít ještě jedny dveře, což, pokud jsou zamčené, znamená zase šátrat rukou po zadních dveřích a hledat otvírání. Takže u těchto vylepšení jde spíše o pohodlnější manipulaci - otvírání z místa řidiče. Ve skutečnosti by asi stačilo i natáhnout delší bowden a tu páčku od spolujezdce přemístit k řidiči. Ovšem otvírání zadní kapoty by takhle asi řešit nešlo, tam už je fakt lepší nasadit elektriku. Greg RE: nejasnost Elektrické otevírání kufru na druhém kanálu dálkového ovladače je docela pohodlíčko. nejasnost Páni, fandím podobným aktivitám, sám mám podobnú "úchylku", ale nejako mi uniká základný zmysel toho elektrického otvárania kufra. Možno si pomyslíte, že som zadubenec, ale nevidím nejaký výrazný rozdiel medzi stlačením spínača servomotora a potiahnutím páčky s lankom (zvlášť keď nie je zahrdzavené:-). To keby sa kapota skutočna sama otvorila (myslím aj zdvihla), to už by bolo "iné kafé". Takto mi to pripadá iba ako čisto akademický problém s nevalným praktickým využitím. A zvlášť otváranie motorového priestoru - radšej by som ten čas venoval tomu, aby sa motorový priestor nemusel otvárať tak často. Ale inak si nenechajte zobrať chuť do "kutilstva" Zdar! RE: Servo A kolik to Boschacký servo stojí? RE: Servo Na http://mojeauto.webpark.cz/souc/eot_mot.htm najdete další inspiraci, jak na otvíraní kapoty motoru a na http://mojeauto.webpark.cz/souc/eot_kufr.htm najdete jak na otvíraní kufru. Je to sice podle mne HC, ale tomu tipovi to fajčí. TOmas. Servo Servo je velmi vhodné a navíc přímo vyrobené pro automobily od firmy Bosch. Váží 140g a má dostatečnou sílu. Ikdyž se domnívám že daleko užitečnější je el. otevírání víka motoru než před.kufru. Již připravuji kompletní návod na mých Vašich strámkách godis-tuning.zde.cz ...... RE: Servo Docela by mě zajímalo, jaké servo hodláte použít. Potřebný tah na otevření obou dvou zámků je poměrně značný a nejsem si jistý, jestli to "nějaké levné servo" zvládne. Rád bych si ale také jedno takové servo pořídil na otevírání víka motoru. Servo Trochu me zarazila slozitost a komplikovanost tohoto reseni na mem Vasem vebu budu toto el.otvirani resit formou levneho a lehkeho serva. vice viz www RE: RE: RE: cívka taky není špatné řešení Tak Tak není nad elektromagnet. Je to jednoduchý bezproblémový a je to zamontovat během 20 minut RE: Serizeni Tak to je opravdu jen finesa, protože čep do ozubeného kola je zalisován. Bylo by nutno jej dostat ven a pak vlepit jiný čep blíže ke středu, což mi připadá jako zbytečné. Pokud někomu vadí přílišná vůle lanka, tak by se dala na bowden před ukončením natáhnout tenká gumová hadička. Když se vhodně upevní na bowden, tak v klidovém stavu překryje lanko a při otevírání se zmáčkne. Serizeni Tak mne napada k tomu serizeni a vetsimu zdvihu nez u rucni packy. Byla by moznost na tom snekovem kole dat cep bliz stredu. Spocitat se to da krasne, zmeris potrebny zdvih, vydelis dvema a mas vzdalenost cepu od stredu. Spis jen esteticky duvod nez prakticky, ale jsem dost puntickar a asi bych to tak zkusil doladit. V praxi nemusim, mam feldu i s centralem na DO a tez na pate dvere. RE: RE: cívka taky není špatné řešení Nechci se nejak vnucovat, ale mam na svejch strankach navod na otevirani jak u motoru tak i vpredu, je to oboji pres elektromagnety a nemam s tim asi po roce a pul sebemensi problem, i kdyz mi nekteri rikali, ze se roztecou spinace a tak...nic takovyho! Link je bud primo na cely moje stranky (nemam tam jen skodovky) ** http://jump.to/skodovky ** nebo primo do rubriky skoda/upravy/elektrika, kde najdete ty zminovany clanky: ** http://www.ssakhk.cz/home/zdenek/php/loc/default.php?src=http://www.ssakhk.cz/home/zdenek/skodovky/upravy/elektrika/elektrika.php ** Morrison. RE: cívka taky není špatné řešení No tak ať taky dá návod a fotky k dobru. Chystám i otevírání víka motoru, kde chci použít právě cívku ze startéru. cívka taky není špatné řešení Kamarád má na svém "škodofce" cívku od startéru a má ji zapojenou i s klasickým "mechanizmizečkem". Cívka je umístěná vedle nádržky ostřikovačů, do příčky je vyvrtána jen díra pro táhlo a dvě malé díry na uchycení cívky, funguje to spolehlivě a nezabere místo v kufru.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|