ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Úprava sacího potrubí
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Úprava sacího potrubí

RE: RE: Lesteni kanalu
Datum: 10.12.2007, 12:26
Od: Ultim

opiskot je preklep,samozrejme to ma byt opiskovat.


RE: Lesteni kanalu
Datum: 7.10.2007, 5:10
Od: Jenik

hoj asi hloupy dotaz ale co je to opiskot?


Lesteni kanalu
Datum: 16.03.2005, 2:46
Od: Ultim

Zdravim, tak jak vas tady vidim jak se drete s lesteni kanalku smirglem a kdovi cim jeste,udelejte to jednoduse jako ja.Slicoval jsem hlavu se sanim jen tak na hrubo a pak jsem to jako celek nechal ze strany od karburatoru opiskot (samozrejme ze vnitr - kanalky). Mam to uplne do hladka,vsude v zahybech a vlastne tak jak pujde pozdeji smes do valcu.


Chemické leštenie
Datum: 2.02.2005, 14:47
Od: Mato D

Lestenie chemicky 920g kyseliny fosforečnej koncentrovanej 60g kyseliny dusičnej koncentrovanej 20g dusičnanu sodného 1g síranu alebo dusičnanu meďnatého 0,1g smáčedla Pracovná teplota kúpeľa je 90-100°C. Pri leštení, ktoré trvá asi 30s až 4min, sa vyvíja značné množstvo jedovatých výparov. Preto je nutné pripojiť k vaniam účinné odsávacie zariadenie alebo leštiť v digestore. 700ml kysleny fosforečnej koncentrovanej 100ml k.dusičnej koncentrovanej 200ml k.sírovej koncentrovanej 1g síranu alebo dusičnanu meďnatého Pracovná teplota 100-110°C. A pracovné podmienky sú rovnaké ako pri pewdchádzajúco leštiacom roztoku. Kto by chcel viac super duper kniha TECHNICKÝ RECEPTÁŽ od Jana Škeríka


RE: RE: Čím
Datum: 20.02.2004, 14:31
Od: martas

mam erkové sací potrubí - žádné hrany v případě zájmu napište


RE: Čím
Datum: 23.09.2003, 17:54
Od: daggereall

cim?ja sem si koupil primou brusku /ta co vypada jako aku sroubovak/ umi az 30 000 otacek.hlavne musi mit pruznej nadstavec,staci pak jen dokoupit naky prislusenstvi stylu brusny kotoucky,naky smirkovy papiry+kulaty smirkovy papiry a zacit lestit,de to rychle a cloveka tak neboli prsty.pak staci jen sehnat na brusku lestici kotoucky+brusnou pastu a dolestit.to prislusenstvi mivaji treba v hornbachu,brusku v nakej zelezarstvich nebo obcas velky obchodaky stylu carrefour.


Čím
Datum: 5.08.2003, 13:03
Od: cubafire

Hele mám na půdě dva motory na Š120. Chci si alespoň jeden z nich "udělat" začal bych tím leštěním sání. Problém je v tom že nevím čím to mám dělat. smirkem se mi to zdá nějaké špinavé a do zrcadlového lesku to určitě neudělám.


RE: To bylo překvapení...
Datum: 11.08.2002, 14:58
Od: Chátra

Jo,souhlasim. Tuto upravu vrele doporucuju, vcetne vylesteni a slicovani karburatoru. Upravil jsem tvar a vylestil to pred pul rokem a vysledek parada. Taky jsem upravil tlumic sani (odrezal :o))) a divil jsem se,jak se ma motor cile k svetu. Sbira se hned od spodku, je pruznejsi a druhy dech chyta nekde kolem 3500/min. Ted mi odeslo tesneni pod hlavou a jak jsem zjistil nejen to,takze davam hlavu ze 120LS a mam trochu problemy s ventily. A saci trubce upravuju tvar podruhe, jinak a lip. Uz se tesim jak to bude slozene... Skode zdar, Chatra


Co psali v knize
Datum: 14.05.2002, 5:58
Od: Richard Svancara

Jeste bych dodal co jsem se docetl z jedne knizky o tuningu S105/136. Je dobre pod karburator (krome techto uprav) pridat nekolik podlozek (karburator - saci potrubi). Ja jsem si udelal vlastni (asi 1.5 cm silnou) a jede to opravdu SUPR. Jen je treba dbat na to aby karburator nepodfukoval (byva prohnuty) - protoze takto silna podlozka (z kuprexidu) se jiz pri dotazeni tolik neohyba. A jeste pozor - je treba jeste neco udelat s filtrem sani, protoze musi byt taky vice nahore ......... S pozdravem Skode Zdar !


Prumer?
Datum: 20.03.2002, 12:43
Od: 008

Ahoj všem.Píše se tady že 130 sání má větší vnitřní vybrání.Potřebuju vědět kolik přesně.Normální 120(v mototechně) je 31,5 mm.Takže pokud to někdo z vás měřil tak prosím sem s tím.Dík.


To bylo překvapení...
Datum: 17.03.2002, 21:43
Od: Baghira

Zdravim. Tak jsem se podle výše uvedeného návodu pokusil vyleštit sací potrubí na své sériové Š-130 a byl jsem velice překvapen. Nejprve spíše nemile, když jsem u pilování a leštění strávil pět dlouhých dní (šlo to velice pomalu), i když musím uznat, že jsem se snažil být co nejpečlivější. Zůžené místo mezi vstupními komorami se mi podařilo úplně odstranit a až na pár místeček v hloubi potrubí (mám krátké prsty), se mi podařilo vyleštit vše. A výsledek??? Je to až neuvěřitelně znát. Jezdím na LPG, takže nevím jestli záleží i na palivu, ale motor je v nižších otáčkách vcelku znatelně pružnější. Proto, je to sice slušná pakárna, toto upravit a skutečně důkladně vyleštit, ale vřele doporučuji.


RE: drobnost
Datum: 7.03.2002, 15:16
Od: Petrovic

No jasne ze je, ide predce o to aby cez ten vyfukovej kanalek sel co nejrychleji vyfukovi dym a proto kdyz to bude vylestene do zrcadloveho lesku pojedete mnohem lepe nez kdyz to bude zaoxidovane a zaspinene. Zdar.


drobnost
Datum: 24.02.2002, 13:51
Od: Baghira

Jsem laik, takže možná hloupý dotaz, ale má smysl leštit i výfukové potrubí? Dik za odpověď.


RE: sání
Datum: 17.09.2001, 6:19
Od: Zazaa

nema vyhrivane sani ma akorat S 135/136


sání
Datum: 15.09.2001, 19:39
Od: michal

má Š130 vyhřívané sání?


RE: RE: Saci potrubi S130
Datum: 9.04.2001, 12:39
Od: alena

zeptej se v Praze 9. Kbelích Mladoboleslavská ul.234/19 ATESO NEBO p. 9 běCHOVICE, STARá kOLíNSKá NAPROTI aUTOBAZARU pOžáREK tel .02/8504710, 90010661


RE: Saci potrubi S130
Datum: 11.02.2001, 21:09
Od: David Knob

Kde,ale sehnat original saci potribi na S130, vsude reknou, ze tam pasuje potrubi ze S120. Taky by me zajikalo, jak a cim to potrubi lestite.Dik za odpoved David.


Saci potrubi S130
Datum: 8.12.2000, 9:45
Od: Viky

Krome zminovanych sacich potrubi S110LS/R je k uprave motoru velice vhodny saci potrubi S130, ma zvetseny vnitrni prurez a ma redukci pro pripojeni hadice posilovace od vyroby. V podstate staci ho jenom prelestit a muze jet. Namontoval jsem to do S120 s motorem S110R (pekne odepsanym) a jede to super. Lepsi studeny starty jsou krasa, kdyz je clovek hodnej na plyn, da se to slusne rozjet uz za studena, to trochu zavani likvidaci motoru.. :) Nemuzu jinak, nez upravu potrubi doporucit, s potrubim S130 je to skoro bez prace.


Upravy....
Datum: 6.12.1999, 8:46
Od: vici

Jooo, tak nejak to je... Vsechno vylestit a slicovat. Uprava (ci spise dodelavka) sani ma hlavne opodstatneni pri zvetseni a vylesteni kanalu v hlave... V dusledku je dobre snizit hlavu, vylestit spalovaci prostory, popr. zmenit jejich tvar... Jine ventily a hlavne pera maji sve opodstatneni pri zvyseni max. otacek motoru, je nutne tez doplneni minimalne o pevnejsi ojnicni srouby. Samozrejme k tomuto je treba jinou vacku. Motor 135,6 s kompresi tak 10:1 jede slusne i s vackou 250°, ale v dusledku, tyto motory zacinaji jet az tak od 270°. Vetsinou je take treba pretryskovat karburator a doplneni o vhodneji dimenzovany vyfuk. system. Tolik ve zkratce...



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů