ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Elektrický větrák
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Elektrický větrák

RE: test
Datum: 8.09.2015, 15:00
Od: Martin Hanzal

Dobrý den,neměl by jste nejakou fotodokumentaci k tomuto upravenému chlazení,trápím se s tímto problémem ve své Škoda 1000mb.Děkuji.Hanzal.


test
Datum: 20.07.2005, 22:25
Od: henry

tak chlapci jenom rada s chlazením....Použijte dva větráky s vozu Citroen bx Turbo 2l diesel (nebo jinné ale s provedení diesel nebo klima jsou účinnější) jsou akotrát na chladič průměrem pak jeden nainstalujte ze zadu chladiče (musíte demontovat chladič a vyrobit držák a okruží saharu) lopatkama bude od chladiče a foukat bude přes chladič a druhý na upravenou původní saharu..........podle mých testů ve škodě 100 s motorem 130 vlastní úpravy 1 krát solex přes hlavu t písty vačka 300 300 a jiné výmysly jsem s chlazením ani na plný plyn 190 km h na dálnici v parném letním dnu 30 C neměl problém běžely oba a uchadila se vždy...s pozdravem hh vůz byl na Štilci 2002 bílá š 100 a celkem perlil na sprintu


Chlazeni
Datum: 4.11.2004, 10:50
Od: Petr Dolezel

Mam problem s chlazenim na skode 100L,mam tam el.ventilator z golfa 1,6 a pri rychlosti nad 80km/h se mi to prehriva.Co se s tim da delat???Potrebuji poradit.Predem dekuji.Cau Petr


RE: Uchladí
Datum: 6.07.2003, 0:12
Od: tomáš

Ahoj škodovkar nevedel by si my pioradiť ako by som mohol uchladiť moju 120 lebo ak idem rychlejšie dajme tomu 110 km\h tak my začne teplta stupať a prehrievť a už sa my nepodari aby my teplota klesla na menej.Ak vieš tak my porad.


RE: Uchladí
Datum: 28.02.2003, 16:48
Od: Travex
WWW: http://www.tuning.cz/rs

Jen bych dodal, ze muj prvni pokus s fetrkaem z Favorita bylo vyzkousene reseni prave z tisicovky, tam stacil i ten (s vyjimkou nejvetsich letnich veder) ale v erku nefungoval ani pri 10C okolni teploty. Tisicovka obtyka vzducehm trochu jinak. Jinak Gratuluji k uspechu


Uchladí
Datum: 22.03.2002, 23:48
Od: Apple

Zdravim všechny ty co vymyšlej to,jak uchladit svji škůdku jinak než přez řemen.Přišel jsem totiž na nejidealnejší elektrickej větrák kterym to lze uchladit i bez chladiče oleje.Ten zázrak pochází z Fiatu Regata 1.9D,a na stávající malej chladič pasuje krásně bez úprav sahary.Favorita v mí Tisícovce to chladí nádherně.Tak asi takhle......


RE: Dotaz k olejovemu filtru
Datum: 11.02.2002, 9:04
Od: travex

s vetrakem ze S120 nemas sanci, kapsou to muzes zlepsit, ale bude ti nejakou dobu trvat nez najdes ten spravny tvar. S odvodem vzduchu neni problem, jedinou podminku je levy plech pod motorem na svem miste. Nevim co chces rict tou otazkou na olejove cerpadlo, ale mas na mysli pravdepodobne olejovy chladic.... ten je dobre pouzit u motoru, ktere trpi vetsim zatizenim a z toho vyplyvajicim prehrivanim oleje. Jinak dnesni oleje snesou o hodne vic nez v dobe vzniku tveho auta povestny M6AD. Pokud chladic umistis pred chladic vody (standartni umisteni) tak se problemu s odvodem vzduchu stejne nevyhnes. Doporucuji nejdriv vymenit el. vetrak za nejaky vetsi (zalezi co sezenes), napr za vetrak z Octavie 1,8T-klima s rovnymi lopatkami nebo jiny rozmerove podobny s dostaecne vykonnym motorkem.


RE: dotaz
Datum: 11.02.2002, 8:57
Od: travex

Vydrzi, v 1,9TDi je stejny jako jako v 1,6ce a mam ho v aute uz nejaky ten patek, najezdil se mnou v trvale zapnutems tavu uz vic jak 20tkm a stale drzi.....


Dotaz k olejovemu filtru
Datum: 7.02.2002, 11:09
Od: Tom

Hoj skodovkari.Mozna vam bude tento dotaz rikat,boze je to za vola,ze ani nevi co s olejovym chladicem,ale: Ja fakt nevim co s nim?Jsem cerstvy LEGALNI ridic,i kdyz do tuningu se snazim delat uz od 16,ale jen do lehkeho a tudiz jen interieru a exterieru.S motorem jsem nic nedelal,az ted na to upravene chlazeni.Zkusil jsem z me S100 sundat vrtulu pres klinak a objevil se skvely zvuk podobny 120tkam,jeste navic podporeny mym vlastnorucne vyrobeným ladenym vyfukem.JENZE: Tak jak jste psali vy.Neuchladim to a neuchladím.Dal jsem tam el.vrtulu z 120,ale po 90km/h se zacne prehrivat.Jeste chci zkusit udelat poradnou kapsu,ale pomuze to?Pak si jeste myslim,ze jsou tam male diry na odvod vzduchu,ale to jsou jen teorie,a casu na pokusy-omyl moc nemam pac jsem doma jen pres vikend.Zk...Skola.Tak se ptam,co to olejové cerpadlo?Kde ho sezenu a kde musí být umístěno?A co cena? Dik za pomoc


dotaz
Datum: 20.11.2001, 20:43
Od: Jirka

Vydrží motor pomocného ventilátoru z Oktávky 1.9 TDI nápor běžet nonstop ve Škodě 110L


dobrý
Datum: 24.05.2001, 18:09
Od: Marek Janovský

Dost dobrý!


ina remenica
Datum: 24.02.2001, 16:41
Od: boss

skuste dat mensiu remenicu zo skody 120 - novsi typ - je mensia. Mne to pomohlo na S100 asi tak o 10-15km/h oproti pôvodne remenici...


RE: RE: chlazeni 130RS
Datum: 24.11.2000, 7:43
Od: Milan

Chladic chci pouzit ze Skody 120 nebo 130 (asi je to to samy - nevidim duvod delat na zakazku). Karoserie neni problem - delam celou novou z laminatu (krom dveri a strechy - pochopitelne, blatniky mam RS; motor zatim seriovy). Co mne zajima je hlavne to, jak dostat vodu dopredu.


RE: chlazeni 130RS
Datum: 13.11.2000, 11:19
Od: travex

asi timoc nepomuzu, planky nemam i kdyz resim naporak po prestavbe na eRSo. Postupuji nadale metodou pokus-omyl a hodlam pouzit chladic ze 120ky. Original chladic do RSa se da obcas sehnat nebo si ho muzes nechat vyrobit na zakazku (pres 6000 Kc). Mrizka v predni kapote (pokud ji nemuzes sehnat) se da pouzit z autobusu karosa (predni mrizka ve vyklopnem krytu nad maskou). Chladicova stena (pricka za chladicem) se da okouknout na fotkach v galerii nebo v muzeu....


chlazeni 130RS
Datum: 19.10.2000, 7:42
Od: Milan

Nema nekdo planky na chladic v predni kapote? Mam na mysli verzi Skoda 130RS.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů