Komentáře k článku: Elektrické stahování oken 2 stahovaní oken Datum: 24.06.2011, 21:36 Od: norbert pospěch mam na svém fav. stahování oken koupil jsem ho ,už to bylo instalováno.po užíváni v zimě se silonove kola šnekem strhla nesehnal jsem je v obchodě ani jako nahradu,všude nevěřili že favoš má stahováni oken.kola jsemnechal vyrobit jako fušku mému známému za flašku ,mat. použil mosaz a mám pokoj .machruju dál! RE: RE: Schéma zapojení originál stahování oken koupis normalne i z netu.. okna Potřebuji schéma na el. stahování oken na skodu felicia r.v. 1999 u předních dveří Děkuji. RE: Lacnejšie sťahovanie CAuko . Kedze sa chystam spravit si el. stah.pred. okien a zaujal ma tvoj clanok tak by som bol rad ak mas iny zdroj na take veci ako to spravit najlacnejsie ... ja som presurfoval stranky a cena prisl. vychdza do 3000sk .... na Feliciu ... Vopred dakujem RE: komfort Zdravim mel bych zajem o el.stahovani okenek.. potrebuji to na opel corsa B. Slo by to tam? RE: Schéma zapojení originál stahování oken jaké el.stahování se použiva u fabie v(originál)? Jde to někde koupit ? Schéma zapojení originál stahování oken Zdravím všechny. Nemáte někdo schémátko zapojení originál elektrického stahování oken u favoritů (mám SilverLine 93). Původní majitel to odpojil, rád bych se měl čeho chytit, než se v tom začnu vrtat. Díky Hubin Lacnejšie sťahovanie El. sťahovanie okna som vyriesil velmi vyhodne.Obe predné oknaaj s vypinačom predstavuju cenu 500SK.Poskytnem dalsie info.E-mail pipiboy1@azet.sk El stahování oken do škody 105-130 Toto je také řešení koupit universalní stahování oken.Ale co když někdo nechce dávat toliko peněz?Jde to stačí si jen sehnat el. stahování oken z Alfy Romeo a je to.Stačí vyvrtat jedne díra do dveří,vyrobyt pár jednoduchých držáků a je to.Montáž trvá cca 30min.Pro bližší informace antonin.votruba@centrum.cz Montáži zdar tuner cb komfort Prodávám centrální zamykání, centr. zamykání s dálkovým ovládáním, couvací senzory,alarmy, pagery, el. stahování oken do jakéhokoliv auta. Jedná se o uplně nové universální sady za výhodné ceny. Např. centrál do erka 700, centrál s DO 1300, DO s alrmem 1800, el. okna do erka 2500. Vše je včetě kabeláží, ovladačů, vypínačů apod.Vše nové v krabicise zárukou 777 004876 RE: RE: RE: RE: odezva Prešli už 4 roky, čo si ukončil školu. Dostal si sa od vtedy k tomu naprogramovaniu sťahovania ? Ak áno, aké sú výsledky? RE: Dorazy jednoduše a jak to pak spousti dolu kdyz ma odpojene kontakty od motoru? nebo dualni vedeni? Dorazy jednoduše Vidím, že tady má občas někdo problém jak vyrobit doraz. Jde to úplně jednoduše. Stačí vám jen pár tlačítek s obrácenou funkcí(při zmáčknutí vypnou). Ty se zapojí do přívodu proudu motorku. Když dojede sklo na doraz, tlačítko odpojí napájení motorku. Má to můj kamarád na felině, ale mělo by to jet i na škodách 742 a favoritech. Jde to jednodušeji Kamarád mi věnoval bourané SEAT Toledo se všemi vymoženostmi, bylo tam taky stahování oken. Nepasovaly mi tam ty lišty, (jak by taky mohly), tak jsem to vyřešil tak, že jsem uřezal všechno okolo, až mi zbyl jenom motorek s převodkou, na hřídel převodky jsem navařil kulatinku tak, aby mi čučela ven a tu jsem navařil na stávající hřídelku původního mechanického spouštěče oken. Myslím, že tato úprava jde provést u všech typů stahovačů, ale dávejte si při vaření pozor na souosost hřídelek, jinak to bude nepěkně házet a křivit dveře. Zapojit to jde i bez řídící jednotky, s pomocí 4 spínacích relátek, chybí tam sice proudové dorazy, ale myslím, že to není až tak moc potřba. RE: Univ.el.stahování. za 1900,- Čau chtěl bych se zeptat jestli náhodou nemáš jěště ten univerzál nebo nějaký sehnat-chtěl bych ho dát do 105-ky L RE: Názor Stary skodarny jsou super stroje a jestli se Ti nelibi, tak zapomen na adresu tohohle webu. Univ.el.stahování. za 1900,- Pokud bude mít někdo z vás zájem, mám otestované univerzalní el.ovládání na Š130, které pasuje i na mnoho jiných typů.Postupně jak mi čas dovolí detailně popíšu stavbu na svém-Vašem webu godis-tuning.zde.cz/ Vaše případné podněty a nápady zde mohu zveřejnit. Předem dík. RE: Názor Nevim jake ty mas auto,ale jasne s Tebe hovori zavist.Jsou tady taci kteri tomu narozdil od Tebe fandi a maji to jako konicka. RE: RE: odezva Ahoj,Tento problem se kterym se jeste mozna potykas ,lze vyresit.Take jsem majitelem Skodovky.Nejprve jsem vlastnil rapida,kde jsem si tyto veskere esteticke doplnky nacvicil a pak jsem postavil S136 kde jsem vse privedl k dokonalosti.Problem techto aut spociva v tom,ze vnitrni vystuhy dveri nejsou az tak pevny ,jak by clovek potreboval,pak do chazi k tomu,ze na koncaky pusobi kazdou chvili jina sila a pak dochazi k ohnuti,nebo k nedolehani. Objevil jsem vsak modul ktery pracuje jako proudova pojistka a pti spojeni s alarmem samo zavre okna pri zamikani auta.Je teda pravda, ze kazdou polohu okna musim vytvorit drzenim tlacitka,ale vim ze se mi okno zavre,sila motorku mi nerozbije dvere a je na to 100%spoleh RE: RE: RE: odezva Hoj Chipmene.Tak tady čtu že seš ochotnéj poskytnout ty plány i rozdělaný na to stahování oken.Shoudou okolnosti právě končím školu,kde jsme se učili tu 51 programovat a takový ty blbosti s tím.A proto bych tě chtěl požádat jestli bys mi to nemoh poslat na muj mail žebych se na to mrk jak jsi to vymyslel.Takovéhlé hovadinky na auto mě docela zajímají.Zatím čau vasil.s POMOC!!!!!!!! Poradte mi. Kupil som si elektricke stahovanie okien do mojej Filcky. Je talianskej vyroby a povedali mi ze sa originalne montuje do Felicii, pretoze je tam aj originalny stredovy tlacitkovy panel. Je to motor, z ktoreho ide pohden na redukciu, ktora sa jednoducho nasadi miesto klucky. Samotna montaz nebol problem. Ale sklamanie prislo, ked som to prvy krat vyskusal. Okno sa v pohode dalo stiahnut (OPEN). ALE vytiahnut (CLOSE) uz islo tak tazko a pomaly, ze v polovici to jednoducho zastalo. Co teraz. Motor nevladze zavriet okno. Co s tim. Nie je nahodou na systeme stahovania okien cez klucku nejaka brzda, ktora zabranuje samovolnemu otvaraniu a padaniu okna dole. Netreba ju nahodou odstranit ak si chcem namontovat elektricke ovladanie okien. PORADTE MI PROSIM!!!!!!!!! Napiste mi mail: urek@pobox.sk RE: RE: add. komentáře Svoboda projevu je sice hezka vec, ale hodi se spise do politiky. Na techto strankach, jak jsem pochopil, probiha spise odborna diskuse a tak si myslim, ze je zcela na miste prispevky typu "Nazor" z teto diskuze vyradit, nebot se vubec netykaji daneho tematu. My, kteri se chceme neco dozvedet nebo naopak ostatnim poradit se pak musime prochazet takovym hnojem. Nedovolme tem, kteri umeji jenom "delat dusno" kazit nasi praci a dobrou naladu! RE: add. komentáře Ano, ja si myslim take to same. Chipmen me presvedcuje, at pro nej udelam moznost mazani komentaru pod clanky, ale me se do toho moc nechce. Jednak ted mam zkouskovy, a nestiham ani komercni veci, natoz pak TechWeb (po zkouskovym, tzn. prelom unor/brezen se teste na nove rubriky a dalsi vylepseni!!!) a jednak mame svobodu slova a kdyz nejaci blbecci chteji ukazat svoji inteligenci svetu, proc ne. PŔI MONTÁŽI POZOR Nemám sice zkušenosti se stahováním z Jablotronu, ale všechny tyhle zařízení jsou pravděpodobně stejný... Kdysi jsem koupil Opla, ten to měl už dýl a ukázaly se nedostatky: (1) Bowdeny od motoru byly přes redukci nasazený na osičku, kde byla původně klička. Časem se ta osička ožvejkala (asi tam nebyly ty dorazy). Pak už se to dá akorát provrtat a dát tam čep. Jenže osička má asi 4 mm a díra se tam dá udělat tak nejvejš 1,5mm a tak malej čep nezvládne tak velkej moment, kterej tam je. Nakonec sem našel vhodnej materiál na čep: zlomenou stopku od vrtáku :) a funguje to s tim už asi 5 let. Ale pokud máte možnost, kupte raději něco, kde se to nepřenáší přes bowdeny a osičku, ale přes ozubení. (2) V místech připojení těch plechů, co drží konec bodenu se objevily trhliny a časem to šlo celý ven. Prostě plech dveří nevydržel. PROTO UŽ PŘI MONTÁŽI TO TAM CHCE DÁT DOST PEVNÝ PODLOŽKY!!! (3) Přetěžování pojistek, na který to bylo připojený. Jak to nemá dorazy a dojede to na konec (nejlíp se k tomu ještě zasekne spínač) a z pojistkový skříňky se kouří... Opel sice není tak pevnej jako škodovka, ale zase stahování okýnek u škodovky jde víc ztuha. Při montáži proto pozor, momenty, který tam budou sou fakt velký. A neni nad to, když se chystá k dešti, potřebujete to zamknout a přestane vám to fungovat v pozici "OPEN"... add. komentáře Kluci z TechWebu, nereagujte na komentáře, které svojí úrovní a gramatikou jasně vypovídají o úrovni jejich autorů. Zatáhnete je akorát do diskuse, která je o ničem, a normální člověk se pak akorát musí probírat hromadou hnoje. Ja Super Ja ja, ja tento skvělá nápad již použila ve svém novém voze Moskvič 2138 a mohla říct, že jen díky tomuto skvělá vznález, stoupla užitková (zbytková) hodnota mého pržibližovadla o 1200%. V další fázi bych chtěla pržidělat Turbo a elektronická odřiznutí střechy do zadního motoru (u pržedního už neni misto). RE: RE: odezva Vazeny Mirku, Ja nemam za potrebi si nic vymyslet, ja mam volneho casu tak malo ze mi to za to nestoji, dale pokud vite neco o programovani procesoru tak byjste vedel ze naprogramovani techto funkci "navic" je vec na jedno odpoledne. Dale jasne jsem rekl ze jsem ochoten poskytnout schema a zakladni kod (funkcni) pripadne i ten rozdelany nevyzkouseny + schema, ovsem znacna cast funkci je zavisla na seriove komunikaci s alarmem. A nevim co se Vam na popisovanych moznostech zarizeni zda jako nemozne, vsechno jsou to dost jednoduche a trivialni funkce. Jinak kdo neveri at tam bezi vetsinu z popisovanych funkci Vam klidne ve svem voze predvedu. Petr Vana P.S. Podobne invektivy by jste si pro priste mohl nechat na jine servry, ktere nehlidaji kvalitu prispevku ostatnich... RE: odezva protože si to vymyslel Názor můj názor na instalaci el. stahování oken do škodovek je jasný. Toto stahováni oken je zbytečnost jeliž pořizovací cena je mnohonásobně vyšší než cena vraku škoda 105-136, které na naších silnicích již nemají místo a to scela opomíjím starši typy těchto vraků. s pozdravem vraky ze silnic Mirek x RE: odezva Vlastne ochoten bych byl se podelit, ale abych pravdu rekl tak 100% funkcni a otestovana je pouze prvni verze ve ktere chybi par funkci, navic zarizeni neni programovatelne (switche- funkce), ale musi se pokazde smazat a znovu nahrat program do cpu, dale mam problemy s dvernimy spinaci ktere jsou na fastony a ty obcas vypadavaji atd. proste celkove to neni hotove tak, aby to bylo mozno pustit mezi lidi a ja uz nemam cas dale to dodelat. Pokud by se nasel nejaky dobry technik ktery ma toto stahovani okenek a chtel by to dodelat do konecne verze jsem ochoten k dohode. odezva proč tam tak dlouze popisuješ funkce tvýho udělátka, když se nechceš podělit ani o schéma.!!!!!!
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|