ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Felicia
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Felicia

Převodovka
Datum: 19.01.2007, 11:35
Od: Smutný Milan

Scháním převodovku na Škoda felicia Combi 16mpi r.v.1999 Nenašel by se někdo s rozumnou cenou? Dík předem


RE: Náprava či co? Poraďte
Datum: 20.04.2006, 14:29
Od: Vaclav ROSNER

ze by diferencial?


RE: Zkušenosti s 1,9D
Datum: 11.12.2005, 19:06
Od: lojza

Raději si jí ani nekupuj Má drahhy povinný ručení atd...


RE: 1.9D
Datum: 11.12.2005, 19:04
Od: Lojza

Máš v prdeli žhavící svičky


1.9D
Datum: 26.11.2005, 7:36
Od: Filip Kopal

Mám felicii 1.9D, po výměně palivového filtru v servisu mi vždy po delší době,většinou přes noc,opadne nafta a nemůžu tudíž nastartovat. Můžete poradit?


RE: RE: Prosba o radu
Datum: 2.11.2005, 19:26
Od: Tomáš

Zdá se , že to pomohlo. Díky.


RE: Prosba o radu
Datum: 14.10.2005, 1:32
Od: Mira

Musiš viměnit palivovy filtr! MĚLO BY TO VYŘEŠIT TY ŠPATNE STARTY. Mě to taky čeka jen nemam čas. 721874951


Zkušenosti s 1,9D
Datum: 13.10.2004, 12:18
Od: tomáš neumajer

Ahojky lidičky, nemáte někdo zkušenosti s felicií 1,9D?Myslím celkově chod,spotřebu apod. co normálního řidiče zajímá? Díky TN


RE: Náprava či co? Poraďte
Datum: 18.06.2003, 12:01
Od: mek

už se ti to podařilo najít a opravit?žkoušel jsi někdy couvat a prudce zabrzdit?neslyšel jsi nebo necítil ránu?toto totiž dělají volné brzdové(nebo na půl sjeté)brzdové destičky v držáku brzdiče.


gufero řadící tyče
Datum: 18.06.2003, 11:55
Od: mek

zdarec lidi,nevíte někdo rozměry gufera na převodovce kterou prochází řadící tyč?jedná se škodu felícii 1.6Mpi r.v. 98.to gufero je schované pod prachovkou.díky za radu nebo odkaz.


Prosba o radu
Datum: 17.01.2003, 14:16
Od: Tomáš Cvrček

Prosím o radu.Vlastním Felicii 1.3 MPI 50kw.Rok výroby 10.1997.Poslední dobou mám problémy se startováním za studena.Buď startuji šestkrát až sedumkrát,nebo musím nechat běžet starter několik sekund.Jedná se vždy o první start.Ty následující jsou již bez problémů.S autem jsem byl již několikrát na diagnostice,ale nic se nezjistilo.Je daná nová klapka,svíčky,teplotní čidlo,lambda sonda a rozvodový řetěz.


Náprava či co? Poraďte
Datum: 14.02.2002, 15:52
Od: Leon
WWW: http://www.posledni.kgb.cz

Nevíte někdo co by to mohlo být? Škoda Felicia r.v. 97,40kW,MPI. Jedu po rovne silnici a najednou se ozve rana nekde z prava. Bud ze predniho ci zadniho kola/napravy. Auto sebou trhne prudce pribrzdi a zase jede v pohode dal. Najeto 98000. Ujel sem s tim 500 km za vikend a nic. ted po 100 km dvakrat. Co to je ? dik Leon


Skusenost s Feliciou a skoda servisom
Datum: 24.10.2000, 13:40
Od: Miro

Mam Feliciu 1.3 50KW uz rok.Spociatku som bol s autom spokojny.Az dost.Tichy chod motora,pruzny aj v nizsich otackach,slusna spotreba .... .Ale po prvom servise sa to zmenilo.Motor zacal mat hlucnejsi dravy zvuk.Po case prislo trhanie a nakoniec motor nema ten tah ako predtym. Zistilo sa ze mi dotiahli nadoraz ventily.Museli sa vymenit aj sviecky ktore boli udajne spalene.Myslel som ze tym sa to zlepsi.Mozno sa trochu zlepsila hlucnost,ale motor uz nema ten tah a pravidelny chod.Na poslednom testovani motora zistili ze motor je v 100% stave.Teda teploty,kompresia a tak.Proste cisla sedia.Ale tah to nema.Hlavne to citit na 5 prevodovom stupni,kde pruznost motora je z 80-120km/h 27s.Oproti 22-23s ,ktore som nameral predtym.Maximalna rychl. podla tachometra sa tazko blizi k 160km/h ale to uz su v aute desne vybracie a dalej to auto proste nejde.Teraz neviem ci je auto kram od vyrobi alebo servis.To mi kazdy hovori ako mu jeho auto da 180km/h


RE: Riadiaca jednotka 1.3MPI
Datum: 6.10.2000, 23:04
Od: Viktor Sosenka

Urcite ti to da Mr. Cimbu..........www.cimbu.cz


Riadiaca jednotka 1.3MPI
Datum: 26.04.2000, 15:20
Od: Janes

Da sa niekde zohnat dokumentacia alebo nejaky technicky popis riadaiacej jednotky SIEMENS vo Feliciach 1.3MPI?


RE: Zkušenosti s 50 kw
Datum: 4.04.2000, 0:06
Od: SAE

"Klasickou" závadou sa javí aj porucha alternátora u Felícií spôsobená zrejme nekvalitnou izolačnou zmesou oddeľujúcou os rotora alternátora od zberacích krúžkov. Pri deformácii týchto krúžkov uhlíky regulátora napätia nedosadajú dobre pri vyšších otáčkach alternátora. Prejavuje sa to rozsvecovaním kontrolky dobíjania pri vyšších otáčkach a následne zvýšeným opotrebením uhlíka na strane deformovaného krúžka. Oprava je vcelku jednoduchá - zosústruženie krúžkov do roviny a výmenou zodratého uhlíka. SAE.


MPi
Datum: 9.02.2000, 8:41
Od: Vici

Známou "vadou" motorů Škoda MPi je opožděná odezva na sešlápnutí plynoveho pedálu,tzv. díra pod plynem. Já osobně mám auto s karburátorem, a proto když kamarád přivezl své nové MPi 50kW a já jsem se svezl, byl jsem doslova zděšen.. Šlápneš na plyn. pedál.. napočítáš s trochou nadsázky 1,2,3 a pak se teprve začne něco dít... U Fabie 1,4 MPi 50kW je to ještě horší... Problém je řešitelný výměnou řídící jednotky za jednotku s optimalizovaným programem - jedná se vlastně o "seřízení" motoru. Kamarád má jednotku od firmy Motor Excel, felda se chová jako úplně jíné auto, jede více od spodu, reakce na sešlápnutí plyn. pedálu je okamžitá a autu se nemusí "tolik šlapat",mírně se snížila i spotřeba.....


Zkušenosti s 50 kw
Datum: 1.02.2000, 10:37
Od: veterán

Měl jsem donedávna Feldu z roku 1995 (tedy měkkou)a najel jsem na ní asi 70000 km. Mám na ni dobré vzpomínky, protože mi za celou dobu nenechala ve štychu, jen ku konci trochu zlobil imobilizér a před tím pravidelně odcházely dráty od rozdělovače (vždy asi po 30000 km). Bylo to celkem svižné auto, na svoji třídu, udávané hodnoty seděly, až na spotřebu benzinu, ta byla o něco málo vyšší, než tvrdil velkej techničák. Jízdní vlastnosti výborný, jen pro rodinu s dětmi trochu nebezpečná kastle (blízko k zadním sedadlům - malá deformační zóna). Mezi výhody ovšem patří i to, že náhradní díly jsou relativně levné.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů