Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Cukani motoru v nizkych otackach 
Autor Zpráva

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek Cukani motoru v nizkych otackach
Zdravim , muj problem se tyka motoru favorit umisteneho ve skode 120, provozovanem na karburatoru SEDR . Motor mi cuka v nizkych otackach a to v rozmezi 2000 az 3 . Od 3 tisic vystreli jak raketa a vsechno je v poradku . Je to takove jako by jemne cukani motor jede , ale absolutne netahne . Je dost mozne , ze v tu chvili jede na tri valce , jelikoz se mi ten zvuk nejak nezda , ale to nevim jiste . Kazdopadne jsem zkousel , menit za jiny karburator , jine svicky , kabely , vicko rozdelovace a palec , kontroloval jsem bohatost a zakladni predstih a vuli v rozdelovaci . Napada vas na co bych se mel jeste kouknout ?


5.8.10, 20:34
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Zapalování tam je mechanické ze škodovky 120, nebo elektronické z favorita?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.8.10, 14:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
vole na ventiloch mas ake? rozvody su na tom ako?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.8.10, 14:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jakej tam mas karbec? Predstih a jeho regulace je jeka?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.8.10, 15:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já osobně bych fávo motor nekrmil SEDRem, ale raději origo karbecem z favorita. Nebo se myslím někdy do rapidů dávaly webery, ne? Nebo nevím přesně, ale jinačí než favo. Jeden típek z expráce měl kdysy rapida s motorem z fáčka. Bylo to ale origo, nějaký vývoz do holandska, nebo kam. Měl tam karbec jiný než škodovácký, ani favo karbec to nebyl.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.8.10, 15:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
32BDIC? no tak to tiez nieje vyhra teda, ja osobne nevidim v Jikove problem, kedze sa to montovalo na 742.13x motory a voci favoritu je jediny rozdiel v umiestneni mierky oleja a vyrobneho cisla.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.8.10, 15:59
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 147
Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
Příspěvek 
JJ darklord ma naprostou pravdu :wink:

_________________
Skoda Rapid 136 rv.89


6.8.10, 17:34
Profil ICQ

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Vule serizeny , rozvody nevim kolik maji , ale zatim to nijak extremne nerachta , karbec normalne ze 136 ( difuzory 22 /24) , zitra jdu pro komplet zapalovani do favorita vcetne rozdelovace , doted tam byl jen 120 rozdelovac ( je asi pul roku stary ) a inducka , kterou jsem zkousel tez menit a nic nepomohlo. Predstih jsem zkousel 5 potom 7 stupnu .


6.8.10, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Vyhrievanie sacieho potrubia máš zapojené?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.8.10, 19:41
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
jasne , to jsem resil uz kdysi davno


6.8.10, 20:35
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Po tri denim trapeni z elektronickym zapalovanim , sem to nakonec rozchodil . Chod motoru se zlepsil , volnobeh a vsechno okolo funguje na jednicku . Nicmene problem porad zustava , uz neni tak intenzivni to cukani , da se s tim i celkem jezdit , ale pri konstatni rychlosti tak kolem tech 2 tisic pocukava , kdyz chci zrychlit . Kazdopadne zapalovani to hodne zlepsilo . Nejake napady ? byl bych vdecny .


11.8.10, 19:39
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Problem vyresen , vymeneny znovu tyhle dily , karbec , kabely , vicko rozdelovace , palec , svicky + nove zapalovani, a serizen predstih a ventily . Auto uz slape jak hodiny . Sam ani nevim cim to presne bylo , kazdopadne uz do toho sahat nebudu :D


15.8.10, 13:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz