Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 03:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Teplota motoru - těsnění pod hlavou? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Příspěvek Anabáze pokračuje ;-)
Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic :evil:
Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ...
Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ...

Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?


21.8.06, 08:46
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Anabáze pokračuje ;-)
Qwerty1 píše:
Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic :evil:
Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ...
Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ...

Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?


Vyměň obě hadice co jdou k odvzdušňovacímu ventilu co je v tom kanále pod čelnim oknem. Já je měl děravé

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.8.06, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Anabáze pokračuje ;-)
Qwerty1 píše:
Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic :evil:
Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ...
Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ...

Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?


To víčko expanznej nádržky to nemôže byť...a nemáš v systéme jednoducho stále vzduch (niekde bubliny)?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.8.06, 18:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Je to určitě zavzdušněním? Já jsem měl v motoru špatnou vodní pumpu a taky to pořád vařilo

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


22.8.06, 07:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Bydliště: Sk,BA
Příspěvek 
No a skontroloval si hlavu valcov,ked si menil to tesnenie???Ono to kludne moze byt aj prasknuta hlava,najma ked pises ze to zacalo robit potom co si to uvaril.

_________________
110R,120Ls,Rapid 130


22.8.06, 09:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
áno, skontroloval si tú hlavu a presah vložiek??? A tiež ako si prišiel na to zavzdušnenie?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.8.06, 12:06
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
BeBe píše:
No a skontroloval si hlavu valcov,ked si menil to tesnenie???Ono to kludne moze byt aj prasknuta hlava,najma ked pises ze to zacalo robit potom co si to uvaril.


nemusí bejt prasklá :!: stačí když bude drobátko skřivená

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


22.8.06, 12:12
Profil ICQ

Příspěvky: 5
Bydliště: Opava
Příspěvek Moje zkušenost
Za časů oněch, kdy jsem si pořídil 130ku jsem měl podobné problémy: teplota lítala mezi 80 a 100°C, často se mi stalo, že topení přestalo topit a teplota se rázem vyhoupla na 120+°C a už jsem mohl jenom čekat až to schladne a potom dolívat a dolívat. Lítal jsem po různých fórech a zjišťoval jsem možné příčiny, hrozíce se toho, že budu muset měnit hlavu a kdesi cosi. Jednoho dne mi vlivem vyvyření praskla trubka s vodou do chladiče v té gumové spojce pod autem vlivem přetlakovaného systému a uhnité spony (naštěstí při dojezdu rovnou před barákem). Nevadila mi ani ta porucha jako obsah co vytékal z trubek. Nedalo se to ani nazvat tekutinou.
Pak mi poradil děda nějakou sračku na pročištění chl. systému (lahvinka o 250ml stála kolem 160.- a jmenovalo se to Flush nebo tak nějak). Mělo se to nechat obíhat v chl. systému při zahřátém motoru cca 20 min. a pak celý obsah chl. systému vypustit, napustit nový zahřát a zase vypustit, dokud nebude obsah čistý a dále se nebude objevovat znečištění (samozřejmě tohle provádět s vodu, kdo by tohle absolvoval s fridexem :) ) Moje zkušenosti jsou nechat to tam kolovat aspoň 100km (zichr je zichr a nic se tím nezkazí) a pak vypusit a napustit alespoň 6x. Jo a jaště jesm vyměnil termostat (ten minulý byl nějaký retardovaný a otvíral až při cca 90°C a nebo vůbec). Odvzdušnění je samozřejmostí (bacha na nedosatek tekutiny po odvzdušnění)
Od této "opravy" mi auto ještě ani jednou nedosáhlo teploty vyšší než 100°C, drží v rozmezí 80-90°C (vše podle teploměru v palubce). Rychle se zahřeje, topí nádherně.

_________________
Felicia 1.3MPi
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=6385


21.10.06, 10:09
Profil ICQ

Příspěvky: 14
Příspěvek prasklá hlava
no může to být termostatem, ale mě to udělala prasklá hlava mezi 2 a 3 válcem. tak prasklina nebyla vidět pouhym okem ale až pod lupou :!: bouihžel i to stačilo a já měl vyděláno 3000 kč za novou hlavu z vrakoviště.


21.10.06, 18:41
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
3000 za hlavu z vrakáče :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


21.10.06, 21:52
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
spartra píše:
3000 za hlavu z vrakáče :shock:


:shock: to si narazil nas pěkný židy

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


22.10.06, 07:45
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Teplota motoru - těsnění pod hlavou?
Při prvním ohřátí motoru (před prvním otevřením termostatu) se mi vyvaří trochu vody, poté teplota prudce spadne. Od té doby po dobu celé jízdy je vše v pořádku. Kde hledat závadu? Jedná se o Š 125.


25.10.06, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Buď se termostat otvírá pozdě, nebo utíká někde v motoru vzduch (spaliny, pára, atd) v takové míře, že se to nestihne utéct tou dírkou v termostatu a u termostatu se vytvoří taková vzduchová kapsa, která je blbě tepelně vodivá a termostat se otevře později. Ještě by mohl být ucpaný ten nýtek na termostatu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.10.06, 20:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek Re: Moje zkušenost
Mexikan píše:
Za časů oněch, kdy jsem si pořídil 130ku jsem měl podobné problémy: teplota lítala mezi 80 a 100°C, často se mi stalo, že topení přestalo topit a teplota se rázem vyhoupla na 120+°C a už jsem mohl jenom čekat až to schladne a potom dolívat a dolívat. Lítal jsem po různých fórech a zjišťoval jsem možné příčiny, hrozíce se toho, že budu muset měnit hlavu a kdesi cosi. Jednoho dne mi vlivem vyvyření praskla trubka s vodou do chladiče v té gumové spojce pod autem vlivem přetlakovaného systému a uhnité spony (naštěstí při dojezdu rovnou před barákem). Nevadila mi ani ta porucha jako obsah co vytékal z trubek. Nedalo se to ani nazvat tekutinou.
Pak mi poradil děda nějakou sračku na pročištění chl. systému (lahvinka o 250ml stála kolem 160.- a jmenovalo se to Flush nebo tak nějak). Mělo se to nechat obíhat v chl. systému při zahřátém motoru cca 20 min. a pak celý obsah chl. systému vypustit, napustit nový zahřát a zase vypustit, dokud nebude obsah čistý a dále se nebude objevovat znečištění (samozřejmě tohle provádět s vodu, kdo by tohle absolvoval s fridexem :) ) Moje zkušenosti jsou nechat to tam kolovat aspoň 100km (zichr je zichr a nic se tím nezkazí) a pak vypusit a napustit alespoň 6x. Jo a jaště jesm vyměnil termostat (ten minulý byl nějaký retardovaný a otvíral až při cca 90°C a nebo vůbec). Odvzdušnění je samozřejmostí (bacha na nedosatek tekutiny po odvzdušnění)
Od této "opravy" mi auto ještě ani jednou nedosáhlo teploty vyšší než 100°C, drží v rozmezí 80-90°C (vše podle teploměru v palubce). Rychle se zahřeje, topí nádherně.


To je fajn, ja som to tiež skúšal s tým prípravkom... ale je to nanič. Keď som menil tesnenie pod hlavou kolo vložiek som mal toľko bordelu.. a hlavne okolo 3-4 valca... hrôza.. ale nebol čas čistiť to (vyťahovať vložky a všetko ostatné) tak som nasadil hlavu dúfal že sa mi to podarí nejako vypláchnuť. Kamoš mi poradil že mám do systému naliať aspoň 20% octu.. na kanvici to na kameň funguje perfektne:)).. tak som to tam nalial... spravil som už asi 4000 km.. asi 3 mesiace.. ide zima, tak to vypustím prepláchnem a nalejem nemrznúcu... zaitaľ sa nehreje.. ale som zvedavý čo mi z toho vytečie... ak to bude vôbec tekutina

_________________
Š 125L r.v.89


25.10.06, 20:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz