Teplota motoru - těsnění pod hlavou?
Autor |
Zpráva |
Qwerty1
Příspěvky: 14
|
Anabáze pokračuje ;-)
Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic
Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ...
Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ...
Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?
|
21.8.06, 08:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Anabáze pokračuje ;-)
Qwerty1 píše: Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ... Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ... Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?
Vyměň obě hadice co jdou k odvzdušňovacímu ventilu co je v tom kanále pod čelnim oknem. Já je měl děravé
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.8.06, 08:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Anabáze pokračuje ;-)
Qwerty1 píše: Takže o víkendu jsem se povrtal v autě a vyměnil termostat a těsnění pod hlavou a co myslíte? ... Nic Jak jsem to tak projížděl tak jsem zjistil, že zhruba po 20-30 km, kdy se teplota drží jakž-takž se mi systém totálně zavzdušní a všechno jde do ... Ale nemůžu přijít na to, kde mi do systému jde vzduch ... Vyměnil jsem i zátku od expanzní nádobky a víčko jako první možný zdroj potíží ... A nic ... Nikde nic neteče ani neprosakuje ... Jak se dá přijít na prasklinu v hadici?
To víčko expanznej nádržky to nemôže byť...a nemáš v systéme jednoducho stále vzduch (niekde bubliny)?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.8.06, 18:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Je to určitě zavzdušněním? Já jsem měl v motoru špatnou vodní pumpu a taky to pořád vařilo
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.8.06, 07:50 |
|
|
BeBe
Příspěvky: 35 Bydliště: Sk,BA
|
No a skontroloval si hlavu valcov,ked si menil to tesnenie???Ono to kludne moze byt aj prasknuta hlava,najma ked pises ze to zacalo robit potom co si to uvaril.
_________________ 110R,120Ls,Rapid 130
|
22.8.06, 09:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
áno, skontroloval si tú hlavu a presah vložiek??? A tiež ako si prišiel na to zavzdušnenie?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.8.06, 12:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
BeBe píše: No a skontroloval si hlavu valcov,ked si menil to tesnenie???Ono to kludne moze byt aj prasknuta hlava,najma ked pises ze to zacalo robit potom co si to uvaril.
nemusí bejt prasklá stačí když bude drobátko skřivená
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.8.06, 12:12 |
|
|
Mexikan
Příspěvky: 5 Bydliště: Opava
|
Moje zkušenost
Za časů oněch, kdy jsem si pořídil 130ku jsem měl podobné problémy: teplota lítala mezi 80 a 100°C, často se mi stalo, že topení přestalo topit a teplota se rázem vyhoupla na 120+°C a už jsem mohl jenom čekat až to schladne a potom dolívat a dolívat. Lítal jsem po různých fórech a zjišťoval jsem možné příčiny, hrozíce se toho, že budu muset měnit hlavu a kdesi cosi. Jednoho dne mi vlivem vyvyření praskla trubka s vodou do chladiče v té gumové spojce pod autem vlivem přetlakovaného systému a uhnité spony (naštěstí při dojezdu rovnou před barákem). Nevadila mi ani ta porucha jako obsah co vytékal z trubek. Nedalo se to ani nazvat tekutinou.
Pak mi poradil děda nějakou sračku na pročištění chl. systému (lahvinka o 250ml stála kolem 160.- a jmenovalo se to Flush nebo tak nějak). Mělo se to nechat obíhat v chl. systému při zahřátém motoru cca 20 min. a pak celý obsah chl. systému vypustit, napustit nový zahřát a zase vypustit, dokud nebude obsah čistý a dále se nebude objevovat znečištění (samozřejmě tohle provádět s vodu, kdo by tohle absolvoval s fridexem ) Moje zkušenosti jsou nechat to tam kolovat aspoň 100km (zichr je zichr a nic se tím nezkazí) a pak vypusit a napustit alespoň 6x. Jo a jaště jesm vyměnil termostat (ten minulý byl nějaký retardovaný a otvíral až při cca 90°C a nebo vůbec). Odvzdušnění je samozřejmostí (bacha na nedosatek tekutiny po odvzdušnění)
Od této "opravy" mi auto ještě ani jednou nedosáhlo teploty vyšší než 100°C, drží v rozmezí 80-90°C (vše podle teploměru v palubce). Rychle se zahřeje, topí nádherně.
_________________ Felicia 1.3MPi
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=6385
|
21.10.06, 10:09 |
|
|
menfred
Příspěvky: 14
|
prasklá hlava
no může to být termostatem, ale mě to udělala prasklá hlava mezi 2 a 3 válcem. tak prasklina nebyla vidět pouhym okem ale až pod lupou bouihžel i to stačilo a já měl vyděláno 3000 kč za novou hlavu z vrakoviště.
|
21.10.06, 18:41 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
3000 za hlavu z vrakáče
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
21.10.06, 21:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
spartra píše: 3000 za hlavu z vrakáče
to si narazil nas pěkný židy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.10.06, 07:45 |
|
|
Herbie
Příspěvky: 89 Bydliště: Olomouc
|
Teplota motoru - těsnění pod hlavou?
Při prvním ohřátí motoru (před prvním otevřením termostatu) se mi vyvaří trochu vody, poté teplota prudce spadne. Od té doby po dobu celé jízdy je vše v pořádku. Kde hledat závadu? Jedná se o Š 125.
|
25.10.06, 20:05 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Buď se termostat otvírá pozdě, nebo utíká někde v motoru vzduch (spaliny, pára, atd) v takové míře, že se to nestihne utéct tou dírkou v termostatu a u termostatu se vytvoří taková vzduchová kapsa, která je blbě tepelně vodivá a termostat se otevře později. Ještě by mohl být ucpaný ten nýtek na termostatu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.10.06, 20:11 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Re: Moje zkušenost
Mexikan píše: Za časů oněch, kdy jsem si pořídil 130ku jsem měl podobné problémy: teplota lítala mezi 80 a 100°C, často se mi stalo, že topení přestalo topit a teplota se rázem vyhoupla na 120+°C a už jsem mohl jenom čekat až to schladne a potom dolívat a dolívat. Lítal jsem po různých fórech a zjišťoval jsem možné příčiny, hrozíce se toho, že budu muset měnit hlavu a kdesi cosi. Jednoho dne mi vlivem vyvyření praskla trubka s vodou do chladiče v té gumové spojce pod autem vlivem přetlakovaného systému a uhnité spony (naštěstí při dojezdu rovnou před barákem). Nevadila mi ani ta porucha jako obsah co vytékal z trubek. Nedalo se to ani nazvat tekutinou. Pak mi poradil děda nějakou sračku na pročištění chl. systému (lahvinka o 250ml stála kolem 160.- a jmenovalo se to Flush nebo tak nějak). Mělo se to nechat obíhat v chl. systému při zahřátém motoru cca 20 min. a pak celý obsah chl. systému vypustit, napustit nový zahřát a zase vypustit, dokud nebude obsah čistý a dále se nebude objevovat znečištění (samozřejmě tohle provádět s vodu, kdo by tohle absolvoval s fridexem ) Moje zkušenosti jsou nechat to tam kolovat aspoň 100km (zichr je zichr a nic se tím nezkazí) a pak vypusit a napustit alespoň 6x. Jo a jaště jesm vyměnil termostat (ten minulý byl nějaký retardovaný a otvíral až při cca 90°C a nebo vůbec). Odvzdušnění je samozřejmostí (bacha na nedosatek tekutiny po odvzdušnění) Od této "opravy" mi auto ještě ani jednou nedosáhlo teploty vyšší než 100°C, drží v rozmezí 80-90°C (vše podle teploměru v palubce). Rychle se zahřeje, topí nádherně.
To je fajn, ja som to tiež skúšal s tým prípravkom... ale je to nanič. Keď som menil tesnenie pod hlavou kolo vložiek som mal toľko bordelu.. a hlavne okolo 3-4 valca... hrôza.. ale nebol čas čistiť to (vyťahovať vložky a všetko ostatné) tak som nasadil hlavu dúfal že sa mi to podarí nejako vypláchnuť. Kamoš mi poradil že mám do systému naliať aspoň 20% octu.. na kanvici to na kameň funguje perfektne:)).. tak som to tam nalial... spravil som už asi 4000 km.. asi 3 mesiace.. ide zima, tak to vypustím prepláchnem a nalejem nemrznúcu... zaitaľ sa nehreje.. ale som zvedavý čo mi z toho vytečie... ak to bude vôbec tekutina
_________________ Š 125L r.v.89
|
25.10.06, 20:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|