Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felicia 1.3 s posilovačem 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek Felicia 1.3 s posilovačem
Zdravím,
montoval se někdy továrně do obsahů 1.3 posilovač řízení ?


19.3.08, 20:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
montoval a dokonce se montovala i klimatizace

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.3.08, 20:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
tak to je supr.Ještě bych měl dotaz ohledně motoru.Montovaly se na nějaký feldy motory se samoštelováním ventilů (např MPi)?


19.3.08, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Sender píše:
tak to je supr.Ještě bych měl dotaz ohledně motoru.Montovaly se na nějaký feldy motory se samoštelováním ventilů (např MPi)?


Tie dali az do Fabii,

Vseobecne hydrostely zvysuju pasivny odpor motora a su narocnejsie na cistotu oleja. Obcas sa aj zvyknu pokazit. Vyhodou je ze sa ti niekto kazdy rok nehrabe v motore = vacsia blbovzdornost = zvysila sa spolahilvost 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 19.3.08, 23:18, celkově upraveno 1



19.3.08, 22:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
OK. Díky všem za informace.

Ještě mě napadlo -existují motory s obsahem 1.3 o výkonu 40kW a 50kW. Dají se ty motory nějak na pohled rozeznat ?


19.3.08, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Sender píše:
OK. Díky všem za informace.

Ještě mě napadlo -existují motory s obsahem 1.3 o výkonu 40kW a 50kW. Dají se ty motory nějak na pohled rozeznat ?


Podla cisla na motore 781.135M =40kW a 781.136M =50kW.
A na zadnych dverach ma 40kW oznacenie LX (GLX=konfortnejsia vybava) a 50kW ma LXi (GLXi=konfornejsia vybava)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.3.08, 23:28
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
i v označení výbavy říká podle mě něco jiného - LXi, GLXi = MPI , LX, GLX= BMM

edit: díky za upozornění, tento příspěvěk je blbost


Naposledy upravil Vít dne 20.3.08, 15:44, celkově upraveno 1



19.3.08, 23:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Ještě bych měl jeden dotaz:Jaký tlaky ve válcích tak asi má dobrej motor 1.3 felda (rok 2000) ?


20.3.08, 09:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sender píše:
Ještě bych měl jeden dotaz:Jaký tlaky ve válcích tak asi má dobrej motor 1.3 felda (rok 2000) ?


podľa toho či máš 135, alebo 136, pri 135kách je ešte dobrý okolo 8-9, pri 136 9-10, dôležitejšie je nemať medzi valcami veľké rozdiely...
neviem v akých je to jednotkách, to som na meráku neskúmal...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.3.08, 11:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
kwiko ma pravdu Vit to napsal spatne.


20.3.08, 13:19
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Dusche píše:
kwiko ma pravdu Vit to napsal spatne.
máš pravdu, teď jsem si to ověřil v literatuře, což jsem včera bohužel nemohl


20.3.08, 15:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Sender píše:
Ještě bych měl jeden dotaz:Jaký tlaky ve válcích tak asi má dobrej motor 1.3 felda (rok 2000) ?


Ako pisal Michal,
ale da sa to poznat aj jednoducho podla stavu a farby sviecok.

alebo:
Ked kupujes tak to asi najrychlejsie zistis ked si pozries akej farby je vnutro motora, ak je strasne cierne tak pri zohriatom motore otvoris kapotu, Pomocnik zapcha vyfuk a ked je motor v super stave (aj vyfuk) tak motor zhasne. Inak podla casu a vysky do akej vystreli kryt otvoru na nalievanie oleja odhadnes stav ako rychlo musis setrit na GO :lol:
Rekord, co som videl bolo ze sa odrazil od kapoty a odletel cca 4m dopredu (Pozor na uraz!) :D :D :D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


20.3.08, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Heeh tak tohle zkusím :D


20.3.08, 19:20
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
cyz píše:
Heeh tak tohle zkusím :D



Já to zkoušel, a zhaslo. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.3.08, 20:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
kwiko píše:
Sender píše:
tak to je supr.Ještě bych měl dotaz ohledně motoru.Montovaly se na nějaký feldy motory se samoštelováním ventilů (např MPi)?


Tie dali az do Fabii,

Vseobecne hydrostely zvysuju pasivny odpor motora a su narocnejsie na cistotu oleja. Obcas sa aj zvyknu pokazit. Vyhodou je ze sa ti niekto kazdy rok nehrabe v motore = vacsia blbovzdornost = zvysila sa spolahilvost 8)


Hydroštely ma i felda 1.6MPI je to ale motor koncernu VW co se daval do VW Poplo ´´litinova mrcha´´.


23.3.08, 14:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz