Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 07:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 kódování datového pole mono-motronic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek kódování datového pole mono-motronic
Zkoušeli jstě někdo rozpojit kódování datového pole u BMM? Já jsem to zkusil, motor daleko líp táhne v nízkých otáčkách a nad 4 000ot. se taky jakoby trochu probral, ale zajímalo by mě co na to řekne spotřeba....nevíte?


13.4.08, 21:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
zase neco co nevim....co to znamena rozpojit kodovani datoveho pole..


13.4.08, 21:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.


13.4.08, 21:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
emise bych ani nepotreboval...tak to muzu vyzkouset...


14.4.08, 18:34
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.


a kdes to vyčetl? nwbo zjistil miloš


14.4.08, 18:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To je v nějakém manuálu od BMM. Má se to používat při problémech s klepáním motoru. Údajně je to jedna z úprav kterou na BMM dělá Cimbu (pokud ne jediná :D)


14.4.08, 19:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cyz píše:
To je v nějakém manuálu od BMM. Má se to používat při problémech s klepáním motoru. Údajně je to jedna z úprav kterou na BMM dělá Cimbu (pokud ne jediná :D)


manuály BMM mám kompletné, asi si ich budem musieť dopodrobna prejsť....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.4.08, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Přečti. Pro doplnění je to přes svorku 40 na kostru. Má to snižovat předstih.


14.4.08, 19:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cyz píše:
Přečti. Pro doplnění je to přes svorku 40 na kostru. Má to snižovat předstih.


pozriem...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.4.08, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
jediné čo som našiel je toto:

Obrázek Obrázek

ale to vyzerá ak chceš vyčítať s jednotky nejaké dáta, žiaden režim motora to nemení...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.4.08, 20:40
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.


hlavně napiš jak ti to funguje časem někdy provedeš určitou úpravu a zdá se ti že je super výkon a časem zjistíš že nic miloš


15.4.08, 18:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
hlavně napiš jak ti to funguje časem někdy provedeš určitou úpravu a zdá se ti že je super výkon a časem zjistíš že nic miloš

tak tak, podle mě je to jen subjektivní :) třeba já mám ve feldě hlavu řadící páky z fábie a zpátečka je "vepředu dole" taky jen subjektivně :)


15.4.08, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Fúúúú tak toto ma veeeelice zaujima. napis cim skor ako to slape a co to zerie. teda ked odpojim ten kabel 40 od kostry malo by to zvysit predstih, ak to dobre chapem? Mozete niekto kto mate materialy k BMM poskytnut na mail alebo na net? rad by som sa z toho poucil. Diky. piste cim skor som zvedavy, chcem to vyskusat.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


16.4.08, 08:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
mam jednu prirucku na BMM, ale tam som nic o tom nenasiel, mozes to blizsie popisat alebo nafotit, kd si aky kabel odpojil?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


16.4.08, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No prezrel som asi 1000strán manuálov co mám k felicii ale nenasiel som to tam. ale nemam ten manual co je dane foto, skusim sa na to pozriet v garazi ci vobec nieco take najdem v aute... :roll: :?:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


16.4.08, 11:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz