Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
kódování datového pole mono-motronic
Zkoušeli jstě někdo rozpojit kódování datového pole u BMM? Já jsem to zkusil, motor daleko líp táhne v nízkých otáčkách a nad 4 000ot. se taky jakoby trochu probral, ale zajímalo by mě co na to řekne spotřeba....nevíte?
|
13.4.08, 21:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
zase neco co nevim....co to znamena rozpojit kodovani datoveho pole..
|
13.4.08, 21:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.
|
13.4.08, 21:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
emise bych ani nepotreboval...tak to muzu vyzkouset...
|
14.4.08, 18:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cyz píše: Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.
a kdes to vyčetl? nwbo zjistil miloš
|
14.4.08, 18:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To je v nějakém manuálu od BMM. Má se to používat při problémech s klepáním motoru. Údajně je to jedna z úprav kterou na BMM dělá Cimbu (pokud ne jediná )
|
14.4.08, 19:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: To je v nějakém manuálu od BMM. Má se to používat při problémech s klepáním motoru. Údajně je to jedna z úprav kterou na BMM dělá Cimbu (pokud ne jediná )
manuály BMM mám kompletné, asi si ich budem musieť dopodrobna prejsť....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.4.08, 19:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Přečti. Pro doplnění je to přes svorku 40 na kostru. Má to snižovat předstih.
|
14.4.08, 19:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: Přečti. Pro doplnění je to přes svorku 40 na kostru. Má to snižovat předstih.
pozriem...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.4.08, 19:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
jediné čo som našiel je toto:
ale to vyzerá ak chceš vyčítať s jednotky nejaké dáta, žiaden režim motora to nemení...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.4.08, 20:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cyz píše: Když na BMM sundáš krytku konektoru na řídící jednotce tak je tam dva dráty spojené dutinkama. Tím si vybíráš mezi dvěma režim ŘJ - když je to spojené tak to naměřené údaje nějak kompenzuje (asi kvůli emisím), když to rozpojíš tak to kompenzování vyřadíš a ŘJ přímo na základě naměřených hodnot nastavuje hodnoty vyčtené z datového pole. Nebo tak nějak to funguje.
hlavně napiš jak ti to funguje časem někdy provedeš určitou úpravu a zdá se ti že je super výkon a časem zjistíš že nic miloš
|
15.4.08, 18:16 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
slovacek.milos píše: hlavně napiš jak ti to funguje časem někdy provedeš určitou úpravu a zdá se ti že je super výkon a časem zjistíš že nic miloš
tak tak, podle mě je to jen subjektivní třeba já mám ve feldě hlavu řadící páky z fábie a zpátečka je "vepředu dole" taky jen subjektivně
|
15.4.08, 20:43 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Fúúúú tak toto ma veeeelice zaujima. napis cim skor ako to slape a co to zerie. teda ked odpojim ten kabel 40 od kostry malo by to zvysit predstih, ak to dobre chapem? Mozete niekto kto mate materialy k BMM poskytnut na mail alebo na net? rad by som sa z toho poucil. Diky. piste cim skor som zvedavy, chcem to vyskusat.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
16.4.08, 08:50 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
mam jednu prirucku na BMM, ale tam som nic o tom nenasiel, mozes to blizsie popisat alebo nafotit, kd si aky kabel odpojil?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
16.4.08, 10:45 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No prezrel som asi 1000strán manuálov co mám k felicii ale nenasiel som to tam. ale nemam ten manual co je dane foto, skusim sa na to pozriet v garazi ci vobec nieco take najdem v aute...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
16.4.08, 11:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|