Spotřeba motoru ve FABII 1,2 HTP 47 kW
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kybergreg píše: Jeli jsme s dlouhou fabkou 1.4 MPi (Škoda) do Chorvatska, plně naložení (5 lidí, kufr plnej až po střechu, plnej střešní box), a jestli se dobře pamatuju, tak spotřeba byla necelých 7 a to jsme se nijak neflákali (samozřejmě v rámci možností, takhle naložený auto moc svižně nejede). Takže na mě to skoro dělá dojem, že co motor, to originál, jako za doby slavných Š120...
Na margo toho originálu...tiež mám ten pocit, že je to jednoducho Škoda "se vším všudy".
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.9.06, 15:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?
|
18.9.06, 16:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
elegant píše: Vo fabkach nie sú koncernové VW motory??
jasně že sou koukni i na podvozek fabie a pola a sou skoro stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.9.06, 18:30 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Warman píše: A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?
Nevadí to ničemu.
|
19.9.06, 14:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Warman píše: A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?
spotřeby nikdy neni nula kdyby byla 0 tak ti motor chcípne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.9.06, 18:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: spotřeby nikdy neni nula kdyby byla 0 tak ti motor chcípne
Plati pro karbec, neplati pro moderni strikacku. Bo se pletu (jako pri brzdeni motorem ... )
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.9.06, 18:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dobře ale stejně tam něco de i pro stříkačku kdyby nešlo tak chcípne takžě ňáký 0,00prd tam musí jít třeba jenom aby to udrželo otáčky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.9.06, 18:47 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
No právě, z tohohle myšlenkovýho pochodu jsem taky vycházel. Prostě se mi nechce věřit, že by i stříkačka snesla, aby jí tam nic neteklo. Neklesala by motoru teplota příliš? Nevadilo by valcům, že se vracej bez zažehnutí paliva?
A neví někdo, kde by se o tomhle dalo najít víc?Třebas i literatura, nebo teoretický popisy...
|
19.9.06, 18:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Sadra17 píše: dobře ale stejně tam něco de i pro stříkačku kdyby nešlo tak chcípne takžě ňáký 0,00prd tam musí jít třeba jenom aby to udrželo otáčky
Podľa mňa tam nejde vôbec nič = 0,00 nič - aspoň, kým neklesnú otáčky pod kritický bod (napr. keby už klesli otáčky tak na 1000), vtedy jednotka zapne prívod paliva a spotreba už nie je nulová...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.9.06, 18:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ok ale počítači se nedá věřit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.9.06, 19:03 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Zatím to chápu tak, že si elektronika hlídá teplotu chladicí kapaliny a otáčky. Pokud jsou obě sledované veličiny v pořádku, dochází k takzvanému "nucenému běhu naprázdno", kdy motor opravdu žádné palivo nedostává. Toto funguje pouze nad cca 1500 otáček a samozřejmě pokud je motor dostatečně zahřátý. Jinak pracuje stejně jako motory s karburátorem - tedy palivo dostává.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
19.9.06, 19:19 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Spravne Hans, uz som sa bal ze tu kazdy pise len bludy. Cca pri 1500-1700 zapina RJ znova benzin aby nezhasol motor, inak pri brzdeni motorom je to 0 a motoru to skor prospieva ako vadi. Zbytocne sa neriedi olej benzinom. Pretoze pri vyssich otackach predsa nestiha zapalit malu volnobeznu zmes motor a tak ide vs do vyfuku, to je to tzv bublanie pri sportovom vyfuku, ked sa tato zmes zapaluje vo vyfuku. A keby mal velku zmes tak by predsa nebrzdil.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
20.9.06, 06:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|