Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 15:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Spotřeba motoru ve FABII 1,2 HTP 47 kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Jeli jsme s dlouhou fabkou 1.4 MPi (Škoda) do Chorvatska, plně naložení (5 lidí, kufr plnej až po střechu, plnej střešní box), a jestli se dobře pamatuju, tak spotřeba byla necelých 7 a to jsme se nijak neflákali (samozřejmě v rámci možností, takhle naložený auto moc svižně nejede). Takže na mě to skoro dělá dojem, že co motor, to originál, jako za doby slavných Š120... :-)


Na margo toho originálu...tiež mám ten pocit, že je to jednoducho Škoda "se vším všudy".

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.9.06, 15:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?


18.9.06, 16:34
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
elegant píše:
Vo fabkach nie sú koncernové VW motory??


jasně že sou koukni i na podvozek fabie a pola a sou skoro stejný

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.9.06, 18:30
Profil ICQ

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Warman píše:
A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?


Nevadí to ničemu.


19.9.06, 14:14
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Warman píše:
A ještě k tý nulový spotřebě...nevadí to tomu motrou nějak v něčem? Beru, že se točí, takže fungujou čerpadla a dobíjení a všechno, ale jestli třeba mu prostě fyzicky nějak nevadí, že se jen "točí"...?


spotřeby nikdy neni nula kdyby byla 0 tak ti motor chcípne

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.06, 18:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
spotřeby nikdy neni nula kdyby byla 0 tak ti motor chcípne


Plati pro karbec, neplati pro moderni strikacku. Bo se pletu :shock: :?: (jako pri brzdeni motorem ... )

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.9.06, 18:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
dobře ale stejně tam něco de i pro stříkačku kdyby nešlo tak chcípne takžě ňáký 0,00prd tam musí jít třeba jenom aby to udrželo otáčky

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.06, 18:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No právě, z tohohle myšlenkovýho pochodu jsem taky vycházel. Prostě se mi nechce věřit, že by i stříkačka snesla, aby jí tam nic neteklo. Neklesala by motoru teplota příliš? Nevadilo by valcům, že se vracej bez zažehnutí paliva?

A neví někdo, kde by se o tomhle dalo najít víc?Třebas i literatura, nebo teoretický popisy...


19.9.06, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Sadra17 píše:
dobře ale stejně tam něco de i pro stříkačku kdyby nešlo tak chcípne takžě ňáký 0,00prd tam musí jít třeba jenom aby to udrželo otáčky


Podľa mňa tam nejde vôbec nič = 0,00 nič - aspoň, kým neklesnú otáčky pod kritický bod (napr. keby už klesli otáčky tak na 1000), vtedy jednotka zapne prívod paliva a spotreba už nie je nulová...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.9.06, 18:59
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ok ale počítači se nedá věřit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.06, 19:03
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Zatím to chápu tak, že si elektronika hlídá teplotu chladicí kapaliny a otáčky. Pokud jsou obě sledované veličiny v pořádku, dochází k takzvanému "nucenému běhu naprázdno", kdy motor opravdu žádné palivo nedostává. Toto funguje pouze nad cca 1500 otáček a samozřejmě pokud je motor dostatečně zahřátý. Jinak pracuje stejně jako motory s karburátorem - tedy palivo dostává.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


19.9.06, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Spravne Hans, uz som sa bal ze tu kazdy pise len bludy. Cca pri 1500-1700 zapina RJ znova benzin aby nezhasol motor, inak pri brzdeni motorom je to 0 a motoru to skor prospieva ako vadi. Zbytocne sa neriedi olej benzinom. Pretoze pri vyssich otackach predsa nestiha zapalit malu volnobeznu zmes motor a tak ide vs do vyfuku, to je to tzv bublanie pri sportovom vyfuku, ked sa tato zmes zapaluje vo vyfuku. A keby mal velku zmes tak by predsa nebrzdil.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


20.9.06, 06:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz