Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 03:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Olej? Kde sa straca? 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: dakujem ale
psimi píše:
dakujem vsetkym co sa zapojili do tejto problematiky, ale nemam vobec tusenie co a kde tie gufera su. Preto by som vas poprosil ci sa niekto nenasiel a napisal by mi prosim , aspon ako taky postup , ako nato. Motor pre mna nieje problem dat dole. Len neviem kde a co su gufera, a to ich treba vymenit za nove? Netreba ich len trosku osetrit?
dakujem

tesnenia na ventiloch ako som uz pisal
Obrázek
je to sice na opel astra ale principialne je to to iste
http://www.opelastra.cz/technika/gufera8v.htm

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.08, 21:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: dakujem ale
ja som ich menil systémom.

1: veko ventilov dole s hlavy
2: klaviatúru ventilov dole, tam budeš potrebovať aj profi imbus 10 na krajné šrouby.
3: vyberieš tyčky a do dier nacpi noviny aby ti mesiačiky, alebo iný bordel nanapadal do motora.
4: piest motora na valci ktorý budeš robiť musí byť hore, potom sa dajú sťahovákom, alebo úderom po pružine ventilu cez vhodný orech s goly, vyraziť mesiačiky čo držia vrchnú misku pružiny, najlepšie gumeným kladivom nakoľko ventil narazí do piestu keď tie mesiačiky povolia, piest musí byť hore aby neprepadol do valca, pružiny dáš preč a na drieku ventilu je nasadené gufero, to treba vymeniť...
5: zložiť...
to zopakuješ 8x :shock:
6:nasadíš klaviatúru, nastavíš ventily, nasadíš veko a hurá...

pre ventily a piesty je citlivejšie dať dole hlavu, ale to je už iná robota...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.7.08, 22:17
Profil

Příspěvky: 177
Příspěvek 
Kolko stoji asi nove gufero?


2.7.08, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
psimi píše:
Kolko stoji asi nove gufero?


celá sada 8ks nemeckých stojí cca 160skk

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.7.08, 18:38
Profil

Příspěvky: 177
Příspěvek ako nato?
Pri vymene tych gufer, treba dat celu hlavu dole? alebo treba vypustit chladiacu kvapalinu , alebo vypustit olej?


3.7.08, 15:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ako nato?
psimi píše:
Pri vymene tych gufer, treba dat celu hlavu dole? alebo treba vypustit chladiacu kvapalinu , alebo vypustit olej?


návod bez demontáže hlavy som ti už napísal, vtedy netreba vypúštať olej, ani vodu, keď dávaš dole hlavu je to zložitejšie, musíš vypustiť aj vodu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.7.08, 18:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
radsej aj takto treba vypústat nieco z vody,lebo ked vyberes krajné imbusáky,tak casto kvaspká voda

_________________
Favorit 136 LX LPG


3.7.08, 18:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
wordy píše:
radsej aj takto treba vypústat nieco z vody,lebo ked vyberes krajné imbusáky,tak casto kvaspká voda


nevylieval som vodu, a nekvapkalo, keď je motor studený a nieje naštartovaný nieje to namáhané...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.7.08, 10:00
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
dotaz...kolik tak cvaknu v servisu...nebo spíš na kolik myslíte že si to zaúčtujou hodin práce...když si nechám vyměnit vanu+těsnění, gufero na klice, těsnění rozvod.tyček a gufera na ventilech?...a pokud u těch gufer na ventilech musí dolu hlava, tak preventivně i těsnění pod ní...materiál bych si přines..jde čistě o práci...a ne doma si to něudělám..bydlim u paneláku, nemám nářadí a ani zkušenosti :-) díky :D

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


5.7.08, 19:41
Profil
rejpal

Příspěvky: 18273
Příspěvek 
pjdefort píše:
...a pokud u těch gufer na ventilech musí dolu hlava, tak preventivně i těsnění pod ní...


Jen poznámka - pokud sundáš hlavu, těsnění musíš dát nové.


5.7.08, 19:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek Re: dakujem ale
michalkatka píše:
5: zložiť...

Jak jsi ty klinky vrazil zpatky na ten ventil, kdyz jsi ho nemel zespoda nicim podlozeny?
Nedari se mi predstavit jak jeden clovek najednou drzi ventil aby nesjel dolu, macka pruzinu a vklada klinky :shock:


5.7.08, 19:54
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
pjdefort píše:
dotaz...kolik tak cvaknu v servisu...nebo spíš na kolik myslíte že si to zaúčtujou hodin práce...když si nechám vyměnit vanu+těsnění, gufero na klice, těsnění rozvod.tyček a gufera na ventilech?...a pokud u těch gufer na ventilech musí dolu hlava, tak preventivně i těsnění pod ní...materiál bych si přines..jde čistě o práci...a ne doma si to něudělám..bydlim u paneláku, nemám nářadí a ani zkušenosti :-) díky :D


případně někdo z okolí Teplic kdo by to udělal za nějakej obnos... :lol:

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


5.7.08, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: dakujem ale
bitmap píše:
michalkatka píše:
5: zložiť...

Jak jsi ty klinky vrazil zpatky na ten ventil, kdyz jsi ho nemel zespoda nicim podlozeny?
Nedari se mi predstavit jak jeden clovek najednou drzi ventil aby nesjel dolu, macka pruzinu a vklada klinky :shock:


dá sa to, teba tú strunu poriadne zatlačiť, ventil sa oprie o piest, však píšem že piest musí byť hore aby ventil nepadol do valca...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.7.08, 21:55
Profil

Příspěvky: 177
Příspěvek 
a postup je rovnaky aj ked mam motor z favorita 136?


7.7.08, 15:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
psimi píše:
a postup je rovnaky aj ked mam motor z favorita 136?


áno, je to to isté....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.7.08, 19:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz