Autor |
Zpráva |
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
No už se mi to měnit nechce, ale asi budu muset. Co by se stalo, kdyby ne ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
7.9.08, 15:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
novomi píše: No už se mi to měnit nechce, ale asi budu muset. Co by se stalo, kdyby ne ?
Tu dám Sadrovi za pravdu - kašli na to, ale sleduj, či Ti niekde nepreteká benzín pod víko...niekto to tu už spomenul "don´t change running system"...ako, malo by sa to tesnenie vymeniť, no ke´d si tak neurobil a všetko ice v poho, tak sa na to vykašli...ja osobne by som to kvôli tomu nerozoberal...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.9.08, 19:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
ventYl píše: tesnenie treba vymenit.
Nepřeháněj, karbec jsem měl rozdělaný milionkrát a nikdy jsem těsnění neměnil...
|
7.9.08, 21:31 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Tak to ste mě moc potěšili. Díky za rady. Tady vždy někdo poradí...super forum.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
8.9.08, 13:48 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ?
Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ?
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
12.9.08, 10:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
M3Power píše: Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ? Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ?
Otvírání klapky 2. stupně je (aspoň na EDSR a SEDR) vnitřními kanály. Jedna hadička jde z karbu k rozdělovači (podtlak pro předstih), druhá k filtrboxu (přídavný vzduch). Průměry neznám, tipnu cca 5 a 15 mm vnitřní průměry...
|
12.9.08, 10:48 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
fatal píše: M3Power píše: Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ? Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ? Otvírání klapky 2. stupně je (aspoň na EDSR a SEDR) vnitřními kanály. Jedna hadička jde z karbu k rozdělovači (podtlak pro předstih), druhá k filtrboxu (přídavný vzduch). Průměry neznám, tipnu cca 5 a 15 mm vnitřní průměry...
Měl jsem tam 7mm s hopsalo to jak kobyla, nedrželo volnoběh. Koupil jsem teď 5mm a vypadá to, že problém zmizel ... dikes
Ještě k té klapce 2st (SEDR). Tam ta hadička vede do toho náústku co je na tom dutém šroubu a ten náústek tam má 2 tesnění. Co to je zač ? Jaká velikost, průměr ? Vždycky na mě čumí jak na idiota, když se na to ptám
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
12.9.08, 11:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jako po straně, blíže k ventilovému víku? To je na podtlakovou regulaci předstihu, hadice opět vnitřní průměr 5mm.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.08, 19:17 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
Šemik píše: Jako po straně, blíže k ventilovému víku? To je na podtlakovou regulaci předstihu, hadice opět vnitřní průměr 5mm.
Jasně to chápu, ale ta hadice se nandává na takovou trubičku a ta trubička je takové L na dutém šroubu. A to L má na obou stranách takové těsnění, keré nemůžu sehnat. Nevím jaký má být správně průměr a díra ...
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
12.9.08, 21:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo takhle, fíbrové těsnění, vnitřní díra 6mm
jde tam použít cokoliv, když je uděláš nůžkami z krabice od bot bude to OK
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.08, 21:52 |
|
|
M3Power
Příspěvky: 150 Bydliště: Frýdlant n./O.
|
Šemik píše: Jo takhle, fíbrové těsnění, vnitřní díra 6mm jde tam použít cokoliv, když je uděláš nůžkami z krabice od bot bude to OK
Fakt ? No dobře, tak já si je seženu raději origo. Neumím moc vystřihovat Díky za rozměr.
Ještě mám takový zajímavý problém související s tímhle tématem :
1) normákla nastartuju +/- 900ot./min. ... pohoda
2) přidám plyn .... normálně jde do otáček ...
3) pustím plyn ... spadne na +/- 200ot. - 500ot. kolísá skomírá až umře ... pokud neumře a brnknu po plynu vyskočí do otáček, ale potom (nedržím plyn) stejně spadne zase tam kde byl ... nebo umře
4) pokud jedu, tak s tímhle není problém ... normálně drží a padá na 900ot./min.
5) zaparkuju, stojím a drží 900ot./min.
6) zhasnu motor a znovu nastartuji ... buď drží 900ot./min, nebo taky ne a opakujeme bod 3
Co to sakra je ? Nějak mě nenapadá, proč to někdy dělá a někdy ne ?
VN - OK, na svíčky jsem nekoukal, ale ty tam jsou chvilku, hadičky už taky OK, předstih tak 8° (na 6° to jede blbě), karbec seřízený jak jen to šlo ... (moc ale nereaguje na vyšroubovávání šroubu bohatosti ...)
_________________ Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252
|
12.9.08, 22:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
M3Power píše: karbec seřízený jak jen to šlo ... (moc ale nereaguje na vyšroubovávání šroubu bohatosti ...)
V tom bych viděl problém. Buď máš někde něco zacpané, nebo ti to naopak přisává. To že ti to občas zdechne může být způsobeno tím, že máš volnoběh seřízený zrovna když ti to přisávalo, no a jak to náhodou nepřisává, tak to zdechne. Takže zkontroluj zda se ti zavírají klapky správně, zda máš nastavené dorazy, zda nemáš prasklé nějaké těsnění, zda máš v pořádku hadici k posilovači atd.
|
13.9.08, 10:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|