Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.9.08, 12:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Kachnis píše: nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi He he Ještě k Tvému dotazu, jen líznout hlavu a vačka nestačí, popis motoru najdeš na začátku. Určitě musí být udělané kanály v hlavě na správný průměr a drsnost (neleštit), slícované sání, otryskovaný karbec a pořádný výfuk. Ale spodek je série z MPI.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
29.9.08, 13:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Tuner#2 píše: Kachnis píše: nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi He he Ještě k Tvému dotazu, jen líznout hlavu a vačka nestačí, popis motoru najdeš na začátku. Určitě musí být udělané kanály v hlavě na správný průměr a drsnost (neleštit), slícované sání, otryskovaný karbec a pořádný výfuk. Ale spodek je série z MPI.
no tak vono má MPIčko o 3 desetinky vyšší písty, takže to máš poměr tak 12:1 ne ??...jinak co řikáš na vačky od p. Krejbycha ??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 13:13 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
29.9.08, 13:36 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Tuner#2 píše: Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet.
nj, jenže felicie BMM a fávo maj při snížení hlavy o 0,6 KP 10,6 no a ty máš spodek z MPI a tam jsou vyšší písty, takže máš "jakoby" sníženou hlavu o 0,9
....jen sem se zeptal........... takže
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 14:13 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Ondras83 píše: Tuner#2 píše: Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet. nj, jenže felicie BMM a fávo maj při snížení hlavy o 0,6 KP 10,6 no a ty máš spodek z MPI a tam jsou vyšší písty, takže máš "jakoby" sníženou hlavu o 0,9 ....jen sem se zeptal........... takže Obecné pravidlo je zhruba 0,1mm o 0,1vyšší KP a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
29.9.08, 15:08 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Tuner#2 píše: [ a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne?
ano bmm ma 9,7, MPi ma 10,0 takze budes u tech 10,7, rozhodne ne 11 a 12 urcite neee
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.9.08, 15:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kachnis píše: Tuner#2 píše: [ a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne? ano bmm ma 9,7, MPi ma 10,0 takze budes u tech 10,7, rozhodne ne 11 a 12 urcite neee
tak já nevim....někde mám napsaný, že na fávu když se sníží o 0,6 tak je komprese 10,6 takže mě to právě napadlo, že tam musíš mit víc...ale to je jedno
takže já mám teď 10,1...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 15:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
je to 10.3 na favu/bmm tady mas tabulku.. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.9.08, 15:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jo jo...tak jo, ale mě to sedí ...hlava o 0,4 snížená takže to je 10,1 kp
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 15:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.9.08, 15:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
no pekne pekne, pises sice, ze realna maximalka na dialnici je 194, ale zaujimalo by ma, kolko je realna pohodlna maximalka na dialnici. ja ked som to na kratkom useku rychlostnej cesty skusal, tiez som vytiahol tachometrickych 195 (davam tomu max. 170 v reali), ale uz to moc pohodlne nebolo, proste podvozok na toto nebol nastaveny... s tym tvojim podvozkom sa pri akej rychlosti este da hovorit o pohodli?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
29.9.08, 18:29 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
jel jsem s Tunerem#2 první rok,co auto vyjelo, po dálnici 180km/h a auto se nechovalo nějak nervózně. Asi jako když se svým Rapidem jedu 150 (tacho)
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
29.9.08, 19:42 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
ventYl: Jak na tohle jenom odpovědět. O pohodlí s tvrdšíma pružinama a tlumičema HP sporting se třeba na D1čce hovořit nedá při jakékoliv rychlosti, ale třeba na dálnici Plzeň - Praha není problém ject skutečných 180 a řídit jednou rukou (ne že bych tak řídil dlouhodobě) a auto se chová bezproblémově. Cestovní rychlost, ale kterou jezdíme na sraz je tak 120 - 125 což je lehce přes 3500 otáček a v autě je relativně klid a pohoda. Mnohem víc si ale auto užívám u nás na okreskách, protože teprve tam se ukáže proč vytrpět natřesené ledviny na D1
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
29.9.08, 20:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Tuner#2 píše: ventYl: Jak na tohle jenom odpovědět. O pohodlí s tvrdšíma pružinama a tlumičema HP sporting se třeba na D1čce hovořit nedá při jakékoliv rychlosti, ale třeba na dálnici Plzeň - Praha není problém ject skutečných 180 a řídit jednou rukou (ne že bych tak řídil dlouhodobě) a auto se chová bezproblémově. Cestovní rychlost, ale kterou jezdíme na sraz je tak 120 - 125 což je lehce přes 3500 otáček a v autě je relativně klid a pohoda. Mnohem víc si ale auto užívám u nás na okreskách, protože teprve tam se ukáže proč vytrpět natřesené ledviny na D1
amen
u nas doma sa mi zatial okrem jednej cesty (galanta-bratislava) nestalo ze by mi bola nejaka cesta velmi neprijemna, mesto samozrejme neratam....
ono zas tie HPcka tiez nie su pre kazdeho
a tie okresky... to je jedna basen, taka prazdna ceste medzi hornou a dolnou, na to je to ako stvorene
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
29.9.08, 21:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|