Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 23:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Další
 Tuner#2 - Škoda 105 - 136L 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.9.08, 12:55
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Kachnis píše:
nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi :)
He he :lol: Ještě k Tvému dotazu, jen líznout hlavu a vačka nestačí, popis motoru najdeš na začátku. Určitě musí být udělané kanály v hlavě na správný průměr a drsnost (neleštit), slícované sání, otryskovaný karbec a pořádný výfuk. Ale spodek je série z MPI.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


29.9.08, 13:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Kachnis píše:
nemuze li tuner ke kachnisovi, musi kachnis k tunerovi :)
He he :lol: Ještě k Tvému dotazu, jen líznout hlavu a vačka nestačí, popis motoru najdeš na začátku. Určitě musí být udělané kanály v hlavě na správný průměr a drsnost (neleštit), slícované sání, otryskovaný karbec a pořádný výfuk. Ale spodek je série z MPI.

no tak vono má MPIčko o 3 desetinky vyšší písty, takže to máš poměr tak 12:1 ne ??...jinak co řikáš na vačky od p. Krejbycha ??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 13:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


29.9.08, 13:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet.

nj, jenže felicie BMM a fávo maj při snížení hlavy o 0,6 KP 10,6 no a ty máš spodek z MPI a tam jsou vyšší písty, takže máš "jakoby" sníženou hlavu o 0,9
....jen sem se zeptal........... takže :?:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 14:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Tuner#2 píše:
Ondras83: Jak jsi přišel na 12:1? To není vůbec na tuhle vačku vhodné. KP mám kolem 10,6 - 7 což je na tuhle vačku až dost, optimum je 10,5 - 6 ale jezdím 100octan a nebo smíšeninu, takže to nevadí. Kreybych dělá dobře, vačky umí, ale dělá hlavně závodní motory, což já nechci, neb ten motor taky musí něco vydržet.

nj, jenže felicie BMM a fávo maj při snížení hlavy o 0,6 KP 10,6 no a ty máš spodek z MPI a tam jsou vyšší písty, takže máš "jakoby" sníženou hlavu o 0,9
....jen sem se zeptal........... takže :?:
Obecné pravidlo je zhruba 0,1mm o 0,1vyšší KP a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne?

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


29.9.08, 15:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
[ a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne?


ano bmm ma 9,7, MPi ma 10,0 takze budes u tech 10,7, rozhodne ne 11 a 12 urcite neee 8)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.9.08, 15:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kachnis píše:
Tuner#2 píše:
[ a když vezmu, že sériové MPI má tuším 10:1, tak jsem na těch 10,6 - 7KP ne?


ano bmm ma 9,7, MPi ma 10,0 takze budes u tech 10,7, rozhodne ne 11 a 12 urcite neee 8)

tak já nevim....někde mám napsaný, že na fávu když se sníží o 0,6 tak je komprese 10,6 takže mě to právě napadlo, že tam musíš mit víc...ale to je jedno
takže já mám teď 10,1...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 15:38
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
je to 10.3 na favu/bmm tady mas tabulku.. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.9.08, 15:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kachnis píše:
je to 10.3 na favu/bmm tady mas tabulku.. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

jo jo...tak jo, ale mě to sedí :D...hlava o 0,4 snížená takže to je 10,1 kp

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 15:44
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.9.08, 15:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no pekne pekne, pises sice, ze realna maximalka na dialnici je 194, ale zaujimalo by ma, kolko je realna pohodlna maximalka na dialnici. ja ked som to na kratkom useku rychlostnej cesty skusal, tiez som vytiahol tachometrickych 195 (davam tomu max. 170 v reali), ale uz to moc pohodlne nebolo, proste podvozok na toto nebol nastaveny... s tym tvojim podvozkom sa pri akej rychlosti este da hovorit o pohodli?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


29.9.08, 18:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
jel jsem s Tunerem#2 první rok,co auto vyjelo, po dálnici 180km/h a auto se nechovalo nějak nervózně. Asi jako když se svým Rapidem jedu 150 (tacho)

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


29.9.08, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
ventYl: Jak na tohle jenom odpovědět. O pohodlí s tvrdšíma pružinama a tlumičema HP sporting se třeba na D1čce hovořit nedá při jakékoliv rychlosti, ale třeba na dálnici Plzeň - Praha není problém ject skutečných 180 a řídit jednou rukou (ne že bych tak řídil dlouhodobě) a auto se chová bezproblémově. Cestovní rychlost, ale kterou jezdíme na sraz je tak 120 - 125 což je lehce přes 3500 otáček a v autě je relativně klid a pohoda. Mnohem víc si ale auto užívám u nás na okreskách, protože teprve tam se ukáže proč vytrpět natřesené ledviny na D1 :D

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


29.9.08, 20:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
ventYl: Jak na tohle jenom odpovědět. O pohodlí s tvrdšíma pružinama a tlumičema HP sporting se třeba na D1čce hovořit nedá při jakékoliv rychlosti, ale třeba na dálnici Plzeň - Praha není problém ject skutečných 180 a řídit jednou rukou (ne že bych tak řídil dlouhodobě) a auto se chová bezproblémově. Cestovní rychlost, ale kterou jezdíme na sraz je tak 120 - 125 což je lehce přes 3500 otáček a v autě je relativně klid a pohoda. Mnohem víc si ale auto užívám u nás na okreskách, protože teprve tam se ukáže proč vytrpět natřesené ledviny na D1 :D

amen :)
u nas doma sa mi zatial okrem jednej cesty (galanta-bratislava) nestalo ze by mi bola nejaka cesta velmi neprijemna, mesto samozrejme neratam.... :D
ono zas tie HPcka tiez nie su pre kazdeho
a tie okresky... 8) to je jedna basen, taka prazdna ceste medzi hornou a dolnou, na to je to ako stvorene

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


29.9.08, 21:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz