Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 03:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Automaticky sytič u Favorita 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek 
čau,
tak nevim , ale já mam Favorita jen 3 týdny. Startuju, tak že sešlápnu 2x plyn a na první otočení motor chytne, běží sytič, ten necham tak cca minutu běžet, když je zima nebo mrzne tak dýl ...NO... a pak šlápnu na plyn pěkně do otáček a tím se sytič vypne.
takže nastartuj...nech to chvilku běžet na sytič a pak jednou popřípadě 2x přidej víc plyn a máš ho vypnutej.

to je tedy moje zjištění ale za pokus nic nedáš :D


18.4.06, 19:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Jikom píše:
Po demontáži filtru je na pravé straně karb.( va směru jízdy) těleso bimetalu. Vedou k němu dvě hadice. Uprostřed víka tohoto tělesa je šestihran 5,5mm. Pod ním zpředu je zajištovací šroubek (červík). Tímto šestihranem otočit- pozor je to velice citlivé, proti směru hod. ručiček při teplotě motoru zhruba 60 stupňů C. Je to potřeba vyzkoušet, aby se motor udržel na volnoběhu.
Tak jsem s tim sestihranem pootocil a zacali me padat otacky.Pri vyrazeni pri zahratem motoru, zacnou padat... ma to na to vliv?? Se pise tady ze jo,ale neni to mysleno pri studenem? Jaky to ma vliv pootoceni sestihranu na volnobezne otacky?? No Muzu kdyztak pridat volnobeh??


19.4.06, 20:07
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
voľnobeh by sa mal nastavovať pri úplne vypnutom sytiči a pri zohriatom motore na prevádzkovú teplotu, 800-880 ot/min. ak máš zohriaty motor a zhodíš dole veko filtra, klapka sytiča musí byť úplne otvorená. Klapka sytiča je na 1. komore karburátora zhora...


21.4.06, 22:16
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
taková pojistka, když to přestane jít, dá se to ovládat manuálně, nemusím běhat uprostřed křižovatky s větrovkou 8)


22.4.06, 20:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
spartra píše:
taková pojistka, když to přestane jít, dá se to ovládat manuálně, nemusím běhat uprostřed křižovatky s větrovkou 8)


tou vetrovkou som mal na mysli nefunkčnú automatiku regulácie teploty a následné vyvretie systému...

myslím že každým manuálnym ovládaním niečoho čo už je automatické sa človek vracia minimálne o 100 rokov späť...


24.4.06, 05:35
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
100 roků zpátky, můžeš s tím dojet alespoň domů 8) s tou větrovkou to ujelo, pardon, sem nepochopil :lol:


24.4.06, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 48
Příspěvek Sytič
Ja mám automatický sytič prerobený na manuál - ráno ho otvorím a súčasne trochu zošľapnem plynový pedál,po pár sekundách ho zatvorím a motor šľape bez problému aj v zime.


22.8.06, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
mam original sadu na prerobenie sytica spravenu a mam odvtedy pokoj. Ak chces prepnes na automatiku, ak chces vypnes. Mne predtym strasne dlho isiel sytic. ale teraz jazdim cely rok na plyn, tak to mam na haku:-)

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


22.8.06, 17:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Mám trochu jiný problém. Při studeném startu sytič vůbec nefunguje. Když se mi podaří auto nastartovat a držím ho pár minut pod plynem, tak teprve potom začne fungovat normálně. Nevíte co s tím


6.11.06, 12:28
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
taky mě to trošku zlobí, tak sem s tim šteloval až se tráva zelenala a výsledek mě moc neuspokojuje.. když nastavím bimetal tak, že sytič vypne při nějakých 60ti stupních, tak když je tak kolem 5ti stupňů nad nulou (možná i víc), tak se sytič při startování (šlápnutím na plyn) nezapne a nedrží mi po nastartování volnoběh. no a když ho vrátím kousek zpátky, aby při téhle teplotě zapínal, tak zas drží hrozně dlouho na poslední poloze (škrtící klapka je už otevřená, ale otáčky sou zhruba 1400).. takže sem z toho takovej smutnej :/ namontoval sem si tam i manuální ovládání, ale tím jenom otevřu škrtící klapku tak aby tam neteklo víc benzínu, ale otáčky to má pořád zvýšený do té doby než mě ručička od teploměru vyleze do bílýho pásma..


6.11.06, 15:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.


6.11.06, 16:32
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
FerdikF píše:
Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.


mě nestačí.. musím to fakt vyhnat do votáček, někdy to de někdy ne, ale aji když to srazím, tak po prvním přidání plynu se to zase zvedne než to má určitou teplotu..


6.11.06, 19:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
FerdikF píše:
Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.


Taky tak-mám už druhej Fa motor a u obou prošlápnutí plynu na vypnutí sytiče fungovalo (funguje) bez problému.

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


6.11.06, 22:39
Profil ICQ

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Thobiash píše:
FerdikF píše:
Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.


Taky tak-mám už druhej Fa motor a u obou prošlápnutí plynu na vypnutí sytiče fungovalo (funguje) bez problému.


tak u toho mýho asi udělali soudruzi z ndr někde chybu :evil: zejtra se v tom du porejpat znova, zatim sem ještě nehrabal na ten černej podtlakovej bazmek co do něj dou ty dvě hadice, ale toho už neušetřim taky...

btw krásná šáde :wink:


7.11.06, 00:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
ale nevíte někdo proč se mi ten sytič nezapíná hned při startu, už jsem zkoušel fšechno možný, prošlápnout plyn, neprošlapovat, s plynem, bez.........co mám zkusit poštelovat


7.11.06, 09:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz