Automaticky sytič u Favorita
Autor |
Zpráva |
A-L-E-X
Příspěvky: 2 Bydliště: Ústí nad Labem
|
čau,
tak nevim , ale já mam Favorita jen 3 týdny. Startuju, tak že sešlápnu 2x plyn a na první otočení motor chytne, běží sytič, ten necham tak cca minutu běžet, když je zima nebo mrzne tak dýl ...NO... a pak šlápnu na plyn pěkně do otáček a tím se sytič vypne.
takže nastartuj...nech to chvilku běžet na sytič a pak jednou popřípadě 2x přidej víc plyn a máš ho vypnutej.
to je tedy moje zjištění ale za pokus nic nedáš
|
18.4.06, 19:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Luk
|
Jikom píše: Po demontáži filtru je na pravé straně karb.( va směru jízdy) těleso bimetalu. Vedou k němu dvě hadice. Uprostřed víka tohoto tělesa je šestihran 5,5mm. Pod ním zpředu je zajištovací šroubek (červík). Tímto šestihranem otočit- pozor je to velice citlivé, proti směru hod. ručiček při teplotě motoru zhruba 60 stupňů C. Je to potřeba vyzkoušet, aby se motor udržel na volnoběhu. Tak jsem s tim sestihranem pootocil a zacali me padat otacky.Pri vyrazeni pri zahratem motoru, zacnou padat... ma to na to vliv?? Se pise tady ze jo,ale neni to mysleno pri studenem? Jaky to ma vliv pootoceni sestihranu na volnobezne otacky?? No Muzu kdyztak pridat volnobeh??
|
19.4.06, 20:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
voľnobeh by sa mal nastavovať pri úplne vypnutom sytiči a pri zohriatom motore na prevádzkovú teplotu, 800-880 ot/min. ak máš zohriaty motor a zhodíš dole veko filtra, klapka sytiča musí byť úplne otvorená. Klapka sytiča je na 1. komore karburátora zhora...
|
21.4.06, 22:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
taková pojistka, když to přestane jít, dá se to ovládat manuálně, nemusím běhat uprostřed křižovatky s větrovkou
|
22.4.06, 20:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
spartra píše: taková pojistka, když to přestane jít, dá se to ovládat manuálně, nemusím běhat uprostřed křižovatky s větrovkou
tou vetrovkou som mal na mysli nefunkčnú automatiku regulácie teploty a následné vyvretie systému...
myslím že každým manuálnym ovládaním niečoho čo už je automatické sa človek vracia minimálne o 100 rokov späť...
|
24.4.06, 05:35 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
100 roků zpátky, můžeš s tím dojet alespoň domů s tou větrovkou to ujelo, pardon, sem nepochopil
|
24.4.06, 08:49 |
|
|
segi
Příspěvky: 48
|
Sytič
Ja mám automatický sytič prerobený na manuál - ráno ho otvorím a súčasne trochu zošľapnem plynový pedál,po pár sekundách ho zatvorím a motor šľape bez problému aj v zime.
|
22.8.06, 17:24 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
mam original sadu na prerobenie sytica spravenu a mam odvtedy pokoj. Ak chces prepnes na automatiku, ak chces vypnes. Mne predtym strasne dlho isiel sytic. ale teraz jazdim cely rok na plyn, tak to mam na haku:-)
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
22.8.06, 17:47 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Mám trochu jiný problém. Při studeném startu sytič vůbec nefunguje. Když se mi podaří auto nastartovat a držím ho pár minut pod plynem, tak teprve potom začne fungovat normálně. Nevíte co s tím
|
6.11.06, 12:28 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
taky mě to trošku zlobí, tak sem s tim šteloval až se tráva zelenala a výsledek mě moc neuspokojuje.. když nastavím bimetal tak, že sytič vypne při nějakých 60ti stupních, tak když je tak kolem 5ti stupňů nad nulou (možná i víc), tak se sytič při startování (šlápnutím na plyn) nezapne a nedrží mi po nastartování volnoběh. no a když ho vrátím kousek zpátky, aby při téhle teplotě zapínal, tak zas drží hrozně dlouho na poslední poloze (škrtící klapka je už otevřená, ale otáčky sou zhruba 1400).. takže sem z toho takovej smutnej :/ namontoval sem si tam i manuální ovládání, ale tím jenom otevřu škrtící klapku tak aby tam neteklo víc benzínu, ale otáčky to má pořád zvýšený do té doby než mě ručička od teploměru vyleze do bílýho pásma..
|
6.11.06, 15:38 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.
|
6.11.06, 16:32 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
FerdikF píše: Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.
mě nestačí.. musím to fakt vyhnat do votáček, někdy to de někdy ne, ale aji když to srazím, tak po prvním přidání plynu se to zase zvedne než to má určitou teplotu..
|
6.11.06, 19:18 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
FerdikF píše: Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000.
Taky tak-mám už druhej Fa motor a u obou prošlápnutí plynu na vypnutí sytiče fungovalo (funguje) bez problému.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
6.11.06, 22:39 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
Thobiash píše: FerdikF píše: Mě to celý léto fungovalo normálně. Nastartoval jsem a motor měl tak 1400 otáček a vypínal se za chvilku, na to spadnutí otáček stačí prošlápnout plyn, aby otáčky rychle vylítli tak nad 2000. Taky tak-mám už druhej Fa motor a u obou prošlápnutí plynu na vypnutí sytiče fungovalo (funguje) bez problému.
tak u toho mýho asi udělali soudruzi z ndr někde chybu zejtra se v tom du porejpat znova, zatim sem ještě nehrabal na ten černej podtlakovej bazmek co do něj dou ty dvě hadice, ale toho už neušetřim taky...
btw krásná šáde
|
7.11.06, 00:11 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
ale nevíte někdo proč se mi ten sytič nezapíná hned při startu, už jsem zkoušel fšechno možný, prošlápnout plyn, neprošlapovat, s plynem, bez.........co mám zkusit poštelovat
|
7.11.06, 09:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|