silver line píše:
kbelík plnej nervu je sice taky duležitej ale já bych spíš potřeboval poradit jak to tam je s těma uchytama na motor jaký dát poloosy tlumiče nápravy a brzdy zatím sem jen slyšel o jednom co to udělal a prý s tím jezdí vrchy
Upřimně, je to tak minimálně na půlroku odstavit fáčko...
Fáze 1: mít hodně vysokou garáž, auto zvednout ke stropu, motor s přední nápravou a řízením dát pod to a pomalu pouštět dolu, co překáží pryč, co chybí převařit... Až to tam dostaneš v rámci montáže (držáky motoru, převodovky, chladiče, náprav...) pak následuje fáze 2.
Fáze 2: oživování... Polovina věcí tam bude k elektrice chybět, takže i výfukové potrubí se všemi sondami a vším, co bylo v oktávce napáchat do fáčka, zapomeň na karburátor, vstřikování... až to prvně natočíš a bude to +/- běžet, následuje fáze 3.
Fáze 3: Brzdy, podvozek, zadní náprava, sladění...
Fáze 4: Všechno ven, navařené držáky a celé auto zesílit, nalakovat...
Fáze 5: Všechno nastrojit zpět...
Až to zvládneš, budeš mít 110kW favorita, pak si sedneš a začneš počítat a zjistíš, že cenou jsi na tom dráž, než kdybys koupil rovnou oktávku 1,8 T (110 kW) a máš auto, které nesmí na silnice a v případě nehody se s tebou nebude pojišťovna ani bavit....
Nepotěšil jsem tě, ale to je fakt...