Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 favorit 1.8 turbo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Bydliště: brno novej lískovec
Příspěvek favorit 1.8 turbo
čau mám fáčko a mám šanci mít motor s octávky 1.8t 110kw s převodovkou a komplet elektrikou a chtěl bych ho dát do fáčka nemá s tím náhodou někdo zkušenosti?a neví někdo jak to bude finančně náročné kdyz bych uz měl ten motor komplet i s fáčkem co bych estě k tomu musel sehnat moc díky za info


21.12.08, 17:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Kybl nervů pro úspěšný rozběhnutí.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.12.08, 17:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Drak píše:
Kybl nervů pro úspěšný rozběhnutí.


... a po pořádně přidání plynu bude mít 2 fáčka. Jedno kratší, a druhé delší :lol: :lol:

Ale už sem to někde viděl. Snad na virtu? Takový žlutý forman? (možná si to zas s něčím pletu...)

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


21.12.08, 17:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
ondra120: jj, Roman a Škury

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


21.12.08, 18:01
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
MATTESS píše:
ondra120: jj, Roman a Škury

jj
ten s oranzovim formanom tu ma nick Orangee ale nebol tu uz velmi dlho, snad 2 roky

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.12.08, 18:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ten žlutej forman je dooost libovej :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.12.08, 18:15
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Bydliště: brno novej lískovec
Příspěvek 
kbelík plnej nervu je sice taky duležitej ale já bych spíš potřeboval poradit jak to tam je s těma uchytama na motor jaký dát poloosy tlumiče nápravy a brzdy zatím sem jen slyšel o jednom co to udělal a prý s tím jezdí vrchy


22.12.08, 13:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
no nechcu ani přemýšlet co je lepší jestli komplet nápravu z oktávky dat na favo nebo nabastlit jenom motor se skříňů na tu nápravu...nějak ty auta neznám zespoda...hledej nákresy a kde to drží na netu. Každopádně to jde když se chce a je na to čas :) držím palec ;) já už sem z toho vyrostl :oops: ale kdyby ti to vyšlo tak se rád svezu :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


22.12.08, 13:35
Profil ICQ

Příspěvky: 22
Příspěvek 
silver line píše:
kbelík plnej nervu je sice taky duležitej ale já bych spíš potřeboval poradit jak to tam je s těma uchytama na motor jaký dát poloosy tlumiče nápravy a brzdy zatím sem jen slyšel o jednom co to udělal a prý s tím jezdí vrchy


Upřimně, je to tak minimálně na půlroku odstavit fáčko...

Fáze 1: mít hodně vysokou garáž, auto zvednout ke stropu, motor s přední nápravou a řízením dát pod to a pomalu pouštět dolu, co překáží pryč, co chybí převařit... Až to tam dostaneš v rámci montáže (držáky motoru, převodovky, chladiče, náprav...) pak následuje fáze 2.

Fáze 2: oživování... Polovina věcí tam bude k elektrice chybět, takže i výfukové potrubí se všemi sondami a vším, co bylo v oktávce napáchat do fáčka, zapomeň na karburátor, vstřikování... až to prvně natočíš a bude to +/- běžet, následuje fáze 3.

Fáze 3: Brzdy, podvozek, zadní náprava, sladění...

Fáze 4: Všechno ven, navařené držáky a celé auto zesílit, nalakovat...

Fáze 5: Všechno nastrojit zpět...

Až to zvládneš, budeš mít 110kW favorita, pak si sedneš a začneš počítat a zjistíš, že cenou jsi na tom dráž, než kdybys koupil rovnou oktávku 1,8 T (110 kW) a máš auto, které nesmí na silnice a v případě nehody se s tebou nebude pojišťovna ani bavit....

Nepotěšil jsem tě, ale to je fakt...


22.12.08, 14:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja by som to tak tragicky nevidel, ak máš trocha filipa...

myslým že by si potreboval kompletnú prednú nápravu s Felicie - to ide v pohode, ale použiješ prevodovku Felicia 1.9 s favoriťáckym vekom, prírubu na VW motor na spojenie prevodovky, (Felicia 1.6, alebo 1.9) (200mm spojková sada) myslím že tie motory majú rovnakú prírubu ako tá 1.8T, ak nie tak smola :oops: ...
celý motor nbastliť nejako upraviť úchyt pri vodnej pumpy a vyriešiť palivový systém ( možno by čerpadlo s 1.9 feldy sadlo do BMM nádrže )...

ak sa nad tým vážne zamýšľaš pozisťuj si niekde tieto info...

aj nad týmto som uvažoval...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.12.08, 15:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz