|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Karburátor Favorit na motoru Škoda 130
Autor |
Zpráva |
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
MAJO píše: Tie téčka sú scínované z medenných trubiek. Do kúsku trubky som vyvŕtal dieru, do nej vložil tú tenšiu trubku, ktorá slúži ako odbočka a zaletoval. Mockrát díky za tip, příští týden se do toho taky pustím. Budu mít Škodu 100L s motorem 130 a karburátor favorit.
|
22.11.06, 10:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
A ještě mám dotaz na uchycení. Tu ocelovou podložku jsi přišrlouboval na původní místo a v té podložce máš závity a štefty na které jsi přidělal karbec? A máš pod tím karbecem i tu těsnící gumu?
|
22.11.06, 20:24 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Škoda, že ma to nenapadlo odfotiť, ale približne takto nejako to vyzerá:
Pôvodné štifty z porubia odstrániš, dáš jedno tesnenie zo 120, podložku prišroubuješ šroubami M8 zo zapustenou hlavou, na to prišroubuješ gumokovovú podložku z fava štyrmi šroubami M6 a nakonec prišroubuješ karburátor. Tvar podložky si obkresli podľa tej gumovej podložky, vyrob si ju najprv z tvrdého papiera a až keď ti to bude sedieť si to prekresli na materiál.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
22.11.06, 22:23 |
|
|
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Aha, tak já ani nevěděl že favorit má nějakou podložku, mě to řekli včera v prodejně. Tak já to udělám stejně. A karbec se šroubuje do té gumokovové podložky?
|
23.11.06, 07:18 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Ano, v tej podložke sú 3diery so závitom M6.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
23.11.06, 11:21 |
|
|
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Tak už ho tam mám, ale mám problémy se seřízením. Teda spíše nevím jak se seřizuje. Studené se nastartuje super, ale po chvilce se ohřeje a pak to chcípe.
|
30.11.06, 16:24 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Neviem, mne to šlapalo hneď bez problémov. Po ohriatí to má asi 850 ot./min. Neprisáva ti to niekde falošný vzduch? Bol ten karbec v poriadku?
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
30.11.06, 19:04 |
|
|
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
MAJO píše: Neviem, mne to šlapalo hneď bez problémov. Po ohriatí to má asi 850 ot./min. Neprisáva ti to niekde falošný vzduch? Bol ten karbec v poriadku? Jestli byl v pořádku to nevím. Ale mám ještě jeden a ten by měl makat dobře, tak to zkusím přehodit. Jinak podložku mám taky ze železa tloušťka 5mm.
|
30.11.06, 20:09 |
|
|
Pšenda
Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Tak už to maká. Byla zacpaná tryska volnoběhu. Ale ještě nemám udělaný pedál plynu, tak referovat budu později.
|
1.12.06, 15:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|