Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Karburátor Favorit na motoru Škoda 130 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
MAJO píše:
Tie téčka sú scínované z medenných trubiek. Do kúsku trubky som vyvŕtal dieru, do nej vložil tú tenšiu trubku, ktorá slúži ako odbočka a zaletoval.
Mockrát díky za tip, příští týden se do toho taky pustím. Budu mít Škodu 100L s motorem 130 a karburátor favorit.


22.11.06, 10:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A ještě mám dotaz na uchycení. Tu ocelovou podložku jsi přišrlouboval na původní místo a v té podložce máš závity a štefty na které jsi přidělal karbec? A máš pod tím karbecem i tu těsnící gumu?


22.11.06, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Škoda, že ma to nenapadlo odfotiť, ale približne takto nejako to vyzerá:

Obrázek


Pôvodné štifty z porubia odstrániš, dáš jedno tesnenie zo 120, podložku prišroubuješ šroubami M8 zo zapustenou hlavou, na to prišroubuješ gumokovovú podložku z fava štyrmi šroubami M6 a nakonec prišroubuješ karburátor. Tvar podložky si obkresli podľa tej gumovej podložky, vyrob si ju najprv z tvrdého papiera a až keď ti to bude sedieť si to prekresli na materiál.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


22.11.06, 22:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Aha, tak já ani nevěděl že favorit má nějakou podložku, mě to řekli včera v prodejně. Tak já to udělám stejně. A karbec se šroubuje do té gumokovové podložky?


23.11.06, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Ano, v tej podložke sú 3diery so závitom M6.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


23.11.06, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak už ho tam mám, ale mám problémy se seřízením. Teda spíše nevím jak se seřizuje. Studené se nastartuje super, ale po chvilce se ohřeje a pak to chcípe.


30.11.06, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Neviem, mne to šlapalo hneď bez problémov. Po ohriatí to má asi 850 ot./min. Neprisáva ti to niekde falošný vzduch? Bol ten karbec v poriadku?

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


30.11.06, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
MAJO píše:
Neviem, mne to šlapalo hneď bez problémov. Po ohriatí to má asi 850 ot./min. Neprisáva ti to niekde falošný vzduch? Bol ten karbec v poriadku?
Jestli byl v pořádku to nevím. Ale mám ještě jeden a ten by měl makat dobře, tak to zkusím přehodit. Jinak podložku mám taky ze železa tloušťka 5mm.


30.11.06, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak už to maká. Byla zacpaná tryska volnoběhu. Ale ještě nemám udělaný pedál plynu, tak referovat budu později.


1.12.06, 15:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz