Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Logika ovládání el. palivového čerpadla
Jasně, jsou frajeři, kteří si to zapojí rovnou přes klíček a běží to pořád, ale...
Zkrátka moje logika je následující:
Zapnu zapalování, pumpa se na pár vteřin rozeběhne a zastaví se, dokud nezhasne kontrolka mazání.
Rozsvítí-li se kontrolka mazání na dýl než pár vteřin, pumpa se zastaví.
Tak, nějak mi to funguje, jen bych potřeboval upřesnit, na jaké napětí může spadnout napětí na akumulátoru, kdy se startér ještě točí, zkrátka jaké minimální napětí je třeba k jeho běhu, potřebuju to kvůli stabilizaci napětí pro napájení oné chytré krabičky... (Zener olé)
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.1.09, 22:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.1.09, 22:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jde o bezpecnost...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.1.09, 23:01 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Martin 007 píše: A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ? Ne, jakmile kontrolka zhasne, pumpa se rozeběhne.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.1.09, 23:03 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
OK
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.1.09, 23:04 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
26.1.09, 06:59 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Přesně tak, chci vědět, na jaké napětí může klesnout při startování.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.1.09, 08:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak píše: Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto?
Sice rika ze jo, ale nevi co mluvi. Nechce znat napeti pred startem, ale primo pri startu kdy se toci starter, aby ridici elektronice nikdy nechybelo napeti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.1.09, 09:16 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.1.09, 10:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Logika ovládání el. palivového čerpadla
ak to bedeš mať na karburátore tak ti stačí jeden podtlakový spínač na sanie, pre štart ešte v komore palivo bude, po pohnutí motora sa vytvorí podtlak a čerpadlo sa rozbehne, ak to chcipne podtlak sa stratí a čerpadlo prestane ísť...
alebo vyrobiiť iba jednoduchý časový spínač ktorý po zapnutí zapaľovania zapne na 1sek čerpadlo, potom to už bude riadiť ten podtlakový spínač...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.1.09, 11:36 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To nikdy nezměříš stejně. Jiný napětí budeš mít v létě, jiný v zimě, jiný při dobrým startéru, jiný při vylágrovaným. Stejně nějak nechápu, o co de.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
26.1.09, 16:55 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak tam dám 6V8 zenerku, to by mohlo stačit.
A podtlakový spínač funguje v podstatě stejně jako čidlo tlaku oleje.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 26.1.09, 19:02, celkově upraveno 1
|
26.1.09, 19:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
proč to dělat tak složitě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.1.09, 19:01 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Protože sádro neni nic horšího, než otočit 1203 s elektrickou pumpou na střechu a slyšet zezadu zlověstné cvak-cvak a čekat, až to začně stříkat benzín na rozžhavený svody.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.1.09, 19:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
otočit 1203 na střechu tak je stejně po tobě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.1.09, 19:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|