Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti" 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já tu vrtulku kachnis už mám, nic mi nevož :wink: Jinak mám doma fungl nový, origo československý, nikdy nejetý EDSR 120LS a ten ten ekonostat asi má... To jsou takový ty tři jakoby trysečky ve víku,ne?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.12.06, 14:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Já tu vrtulku kachnis už mám, nic mi nevož :wink: Jinak mám doma fungl nový, origo československý, nikdy nejetý EDSR 120LS a ten ten ekonostat asi má... To jsou takový ty tři jakoby trysečky ve víku,ne?


EDSR měly ekonostat snad všechny (nejsem si jist 105kovým EDSR, ale 120kové EDSR zaručeně), SEDRy měly ekonostat jen 130kové (a možná 135 a 136kové).
Ekonostat nejsou ty trysky ve víku, ale ty propojené díry ve víku u difuzoru II. stupně v místech, kde jsou na I. stupni ty trysky, které popisuješ.
porovnej si víko EDSR a SEDR (mimo 130) a uvidíš - u SEDRu je jedna z těch děr zaslepená a úplně chybí propojovací kanálek (otázkou je, proč tam nechali tu slepou druhou díru) :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.12.06, 16:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Viky píše:
kachnis píše:
nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka?


Tak na 95% bych rekl ze nema.
Tech 5% je karb, kterej jsem vytah ze svyho motoru (120LS), ale zrejme mel dany viko ze 130ky.


Presne tak, SEDR 120 LS nemá Ekonostat...iba ak by mal víko zo SEDR130...ako som písal v článku ja som mal víko SEDR130 na SEDR120 a bolo to cítiť...inak, myslím, že rozdiel SEDR120 a SEDR120 LS je hl. tryska 110 miesto 108, takže nič moc....myslím, že najväčší a najdôležitejší rozdiel v dynamike je priemer difúzora 1. komory...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.12.06, 20:36
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a pasuje na SEDR viko z EDSR????potom bych mel ten ekonostat taky :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.06, 21:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jo, víka jsou záměnná u všech SEDRů i EDSRů vzájemně... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.12.06, 22:21
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jako fakt :shock: :shock: :shock: takze muzu na zanovni sedr 120LS nahodit viko z EDSR a budu mit letadlo??? a jakk ybych mel mit tesneni? sedr nebo edsr?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.06, 22:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tak jsem kecal, omlouvám se Šemikovi :oops:
Ten ekonostat jsou opravdu ty 3 trysky na I.stupni, v tom případě ho ve víku měly i jiné SEDRy kromě 130.
Otázkou zůstává, co je to za systém na druhém stupni, který mají jen EDSR a SEDR 130 :?:
A další věc je, že ten ekonostat je sice ve víku, ale v těle karburátoru by se musela vyvrtat dírka v plovákové komoře a u některých karbců i v difuzoru.
Je to trochu složitější, než jsem myslel a pokaždé, když nahlédnu do bedny s karburátorama, zjistím něco nového (co karbec, to originál - skoro :? ) :roll:
Takže víko z EDSRu tam klidně dej, těsnění je stejné (tedy alespoň u těch karbců, co mám doma) - radši kupuj na eMko, ale nevim, jestli i to pomůže bez dalších úprav karburátoru... :o

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.12.06, 22:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tak k těm ekonostatům - jediné víko, které ho nemá je SEDR 2932 ze 120ky.
Jediný SEDR, který má ekonostat v těle (provrtané kanálky) je SEDR 2951 ze 130ky.

Ostatní víka SEDR, která tu mám, ekonostat mají (SEDR 2935, SEDR 3222, SEDR 2951).
Zprovoznění ekonostatu na karburátorech SEDR je možné provrtáním dvou dírek - jedna v plovákové komoře v malém prolisu u stěny difuzoru I. stupně (jednoduché),
druhá dírka pak v místě vyústění trysky ekonostatu do difuzoru (složité - jsou tam přepážky a musí se vrtat za roh :? )
Někdy to vyzkouším :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.12.06, 23:22
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Těsnění pod víko se ale liší pro SEDR a EDSR, ne?

jinak sem se nějak zamotal do toho ekonostatu.. já měl na mysli ty tři maličké trysečky ve víku co jsou u sebe. nebo to není ono?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.12.06, 13:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Těsnění se dělá zvlášť pro SEDR a pro EDSR. Co sem si všimnul, tak se ty víka liší takovým výstupkem na straně u SEDRu, takže nevím jestli to půjde nahradit. Možná se liší ještě v něčem, moc jsem to nezkoumal.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.12.06, 15:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Položil jsem těsnění SEDR na ESDR a je v nich jen malý rozdíl. Z ESDR uděláš SEDR vyseknutím jedné dírky opačně bys musel tu dírku zaslepit. Jinak jsou totožné. Když jsem kdysi dávno kupoval těsnění, tak jsem nevěděl jaký mám karbec, proto jsem koupil obojí po pěti.
Mám to těsnění SEDR naskenovaný v Pc


Obrázek

JIný rozdíl v těsnění jsem nenašel a položil jsem je na sebe tak by se rozdíly projevily.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


Naposledy upravil paradio dne 6.12.06, 18:43, celkově upraveno 4



6.12.06, 15:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Těsnění pod víko se ale liší pro SEDR a EDSR, ne?

jinak sem se nějak zamotal do toho ekonostatu.. já měl na mysli ty tři maličké trysečky ve víku co jsou u sebe. nebo to není ono?


Jo, tyhle trysečky jsou trysky a vzdušník ekonostatu, jen nestačí vyměnit víko, ale musí být i karbec s kanálky navazujícími na ty trysky.
Tyhle kanálky tam jsou u všech karburátorů, ale u SEDRů (kromě š 130/135/136 a prvních SEDRů š 120) jsou tyhle kanálky zaslepené.
Ovšem je možno je provrtat a zprovoznit tak ekonostat u všech karburátorů SEDR :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


6.12.06, 17:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ste ma šokli tými zaslepenými dierkami - checknem to.
A či pasuje víko...neviem, raz dávno som na SEDR nahodil víko EDSR a motor vôbec nešiel, musel som dať naspäť víko SEDR....možno to ale bolo iba nesprávnym tesnením - je to už dávno

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.12.06, 18:14
Profil

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Podívej se na to těsnění už se mi podařilo tam hodit obrázek. SEDR má tu díru a ESDR nemá. stačí ji jen vyříznout ale to těsnění stojí 4 koruny tak to nestojí ani za řeč.
Ale z toho vyplývá, že pokud nejsou stejná těsnění, nejsou stejná ani víčka.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


6.12.06, 18:35
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
na tom neco bude...... :cry:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.12.06, 18:48
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz