Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
gulicka je pod injektorom (taka ta zahnuta rurka co smeruje do prvej komory)
druha pripadne pod srobom pri akceleracnej pumpicke ale ten vypada byt nedotknuty
a na tych dalsich fotkach nevypada byt nic sprasene, teda na jednej alebo dvoch chyba pruzinka zozadu karbu, ale na ostatnych tam je
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.3.09, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
dvojka jde na 105 5q (pro 4kv platí taky, 1,2,3 jsou stejné) vytočit někam k 80km, trojka normálně 110-115, 4ka (u 5kv, kratší - 135, na pětku po rovině 150-155 jede.
když má dlouhou rozletovou dráhu, tak 165... az kopce dá doraz
105 motory nejezdí zle, pokud jsou dobré, mám přímé porovnání motoru trvale dušeného důchodcem, a motoru z M, který mám teď....
starý motor nejezdil špatně, ale motor ježděný normálně chodí lépe, v malých otáčkách stejně jako starý, ve větších se nový točí bez okolků na 5000-5500... starému při 4500 docházel dech, neměl švih.
stejné konkrétní auto, stejná konkrétní převodovka, stějné obutí, stejný typ motoru.
spotřeba u 5Kv.vychází dobře, po okreskách běžnou jízdou okolo 7, tavba po dálnici aby to odsejpalo se vleze přinejhorším do 8 (je tam furt 4-5, takže se to tím vysvětluje) dálka volnou jízdou pod 7, já radši přidržím pod krkem, aby valila a pak je to jak jsem psal.
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=42724&cat=500
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
8.3.09, 11:57 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Vyvoněnej karbec docela. Nacpal bych tam nový těsnění (po zkontrolovaní rovnosti horního víka / dílu jak je na něm plovák), těsnící gumičky k trisce akcelerátoru (ta zahnutá rourka) a ještě k nastavovacím šroubům směsi (palivo:vzduch = volnoběh).. pročistit benzinem a stlačeným vzduchem, trysky ven ale pamatovat kde byly!! ..zkompletovat, složit, nainstalovat, rozběhat.. Nakonec ještě zkontrolovat podtlaky, jestli je zapojena správně hadička podtlaku na rozdělovači (jestli netahá vzduch z venku) atd..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
10.3.09, 15:14 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Re: 8-)
Tomáš1280 píše: ...A ak bude krivé veko nestačilo by tesnenie naviac? alebo silikon
Ne!! silikon proboha né!! Já s tím nemám dobré zkušennosti, dostalo se to v karburátotu na místa kam se to dostat nemělo.. potom jsem měl šílený problémy.. ..nakonec jsem musel krabec odepsat.. ale někdo tvrdí, že se mu to povedlo bez problémů.. nevím..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
10.3.09, 15:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Benzín ty motorové silikony rozpouští.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.09, 15:22 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
8-)
No tak vsetko namontovane,premazane,rozbehané,hadičky utesnene a šlape dobre
CHce to pohrať sa s bohatostou a nebude mať chybu.
teraz sa mi neporovnatelne lepsie vytáča.
Predtým som spravil 0-100km/h za 26sekund a som zvedavý teraz..
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
10.3.09, 15:32 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Re: 8-)
Tomáš1280 píše: No tak vsetko namontovane,premazane,rozbehané,hadičky utesnene a šlape dobre CHce to pohrať sa s bohatostou a nebude mať chybu.
teraz sa mi neporovnatelne lepsie vytáča. Predtým som spravil 0-100km/h za 26sekund a som zvedavý teraz..
Tak pak napiš.. To zrychlení mě také zajímá.
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
10.3.09, 15:35 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
8-)
Dobre napíšem.
dnes to sem hodím..
Ty /vy máte aké zrýchlenie.?maďar jsem?. bolo mi povedané že aj 26 je dobrý cas na 22ročnú 105ku tak uvidím..
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
10.3.09, 15:39 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Re: 8-)
Tomáš1280 píše: Dobre napíšem. dnes to sem hodím..
Ty /vy máte aké zrýchlenie.?maďar jsem?. bolo mi povedané že aj 26 je dobrý cas na 22ročnú 105ku tak uvidím..
Motor (co mam teď jako avatar) 105L, r.v. 1988 originál sériovej motor, najeto cca 80 tis. km... z 0 - 100 km/h za 16 sec. 2 osoby v autě vč. řidiče, což je asi 150 kg.. počítejme zhruba 200kg vč. obsluhy, výbavy a paliva..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
10.3.09, 16:07 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
8-)
Wlezley : neprehnal si to trochu? 16sekúnd???? to sa mi nechce veriť ,šak to skoro nové auta majú.
Čo vsetko si porobil s motorom
Aj ja chcem,ale zas ide o to či ho máš ponastavované na rýchlosť a ináč stojí a leštíš alebo používaš denne a tankuješ raz za čas...
toď otázka
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
10.3.09, 17:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: 8-)
Tomáš1280 píše: 16sekúnd???
To mají papírově stodvacítky, ne?
|
10.3.09, 17:54 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
8-)
ja som nasiel že 120 - 20sekúnd a 105 -24sekúnd.
http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_105
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
10.3.09, 18:14 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: 8-)
Tomáš1280 píše: ja som nasiel že 120 - 20sekúnd a 105 -24sekúnd.
Jestli to nebudou údaje od eMka, to jsou líné mrchy. Užovky měly větší výkon a lehčí převody.
|
10.3.09, 18:22 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
no já s rudou raketou dal 0-100 za 16s, a 140 tam bylo za dalších 24s... ale je to 120M... a to jsem tahnul čelní sklo(na sklopený pravý přední sedačce), na zadních sedačkách taky něco a plnej kufr nějakejch drobností...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
10.3.09, 18:39 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
jen pár prvních 76 a 77, r.78, co mám já už měla normálně 4,22, a měla také, bůhvíproč, v papírech o jednu kobylu víc
na druhou stranu, mám přímé srovnání v mém autě jel užovkovej motor malinko hůř než nynější 105M. na pětikvaltu, který v autě mám, 4kvat jezdil hůř do kopců (dlouhá 4ka) a s ohromným randálem po rovině (absence 5) tej jsem jezdil dva roky na původním motoru, a původní motor pak jezdil dalších 5 na pětikvaltu.
na obou byl M-karburátor, protože původní odešel na odpojovač volnoběhu, kterej se uklepal.
jak jezdí, je o pár příspěvků výše na odkazu
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
10.3.09, 18:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|