Autor |
Zpráva |
jarmil
Příspěvky: 21 Bydliště: Jeseník
|
Jede na tři válce
Mám problém po nastartování mi jde motor na 1,6 na tři válce, nepálí první válec, jakmile se motor trošku zahřeje motor zabere na všechny čtyři a jede úplně normálně. Prý by to mohl být prasklý pístní kroužek, dík zas každou radu jarmil
|
31.3.09, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.3.09, 19:10 |
|
|
jarmil
Příspěvky: 21 Bydliště: Jeseník
|
Šemik píše: Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače?
To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek.
|
31.3.09, 19:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
klapka potenciometr promaž diavou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.3.09, 19:52 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jarmil píše: Šemik píše: Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače? To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek.
praskly krouzek poznas jednoduse tim ze zmeris kompresi...a po vymene toho vstriku tam ta chyba skace porad
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
31.3.09, 20:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne,
první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6,
jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční
a taky nahlaš tlak čerpadla a jak rychle hned po ránu spadne když vypneš hned klíček vstříkovací lišty taky odchází a můžou po ránu válec zachlastat miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 31.3.09, 20:31, celkově upraveno 1
|
31.3.09, 20:27 |
|
|
jarmil
Příspěvky: 21 Bydliště: Jeseník
|
slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš
Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil
|
31.3.09, 20:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jarmil píše: slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil
jaký ventil
|
31.3.09, 20:31 |
|
|
jarmil
Příspěvky: 21 Bydliště: Jeseník
|
slovacek.milos píše: jarmil píše: slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil jaký ventil
No ten vstřikovací
|
31.3.09, 20:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
vstřikovací lištu vytáhneš celou pokud nemáš tlakoměr pak zastartuješ a vidíš zda práší, uchcává, nebo nestříká vyloupni ji ven a pomocník muší startovat uvidíš vyloučíš miloš
|
31.3.09, 20:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|