Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
karburátorový fávo existuje ve verzi 50kW, musím tě zklamat... Bylo jich sice jen málo, ale byly. Výroba v roce 93
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.12.06, 10:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Šemik píše: karburátorový fávo existuje ve verzi 50kW, musím tě zklamat... Bylo jich sice jen málo, ale byly. Výroba v roce 93
No jasně promiň....máš recht 136x...Jj pardón
|
29.12.06, 11:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: karburátorový fávo existuje ve verzi 50kW, musím tě zklamat... Bylo jich sice jen málo, ale byly. Výroba v roce 93
tom moze by celkom pila osobne by som takyto uprednostnil pred BMMkovym favom
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.1.07, 17:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: max. otáčky
Martin 007 píše: Zdarec, tak sem jel projet Rapida a po dostatečném ohřátí asi tak 3 hodinky sem si vyhlédnul takovou rovinku zakončenou sešupem - no prostě jako dělaný na test maximálky. Tak semto to rozjel a drtil za 4 na 6500 asi tak 160 podle tacháku, pak sem tam smahnul za 5 přehoup se na tom šíleným krpálu přes horizont a vytáh za 5 asi někde kolem tak těch 6500 z Rapouše podle tacháku odhadem tak 195km/h no prostě bylo to za čárkama. Šílenej kravál od všeho, ale třeba volant jenom drčel. Jinak trochu strach a hlavně mě to nikdo nevěří. Tak až tady sem podle tabulky zjistil že to asi teda možný je, ale tachák stejně kecá - tak co vy na to. Zatim čus Martin.
No, ak si mal 6500 ot na 5 ke, tak to mohlo byť aj 230 km/h. Ja totiž mám na otcovej 130 tje na 5 ke pri 3000 ot cca 107 km/h = pri 6500 ot 231 km/h....
...na š110Ls som s origo DDSr karbecom jazdil bežne (ona fakt dovtedy ťahala) na 2ke do 80 km/h (cca 6500 ot) ťahala aj do 90 km/h (už asi vyše 7000 ot)...ale max bola 130 km/h...aj 150 dolu jemným kopčekom...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.1.07, 22:11 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Mohlo mohlo ale otáčkoměr není přesný tachometr není přesný a ani podle ubíhání těch stromů mě to zas tak nepřišlo. Viděl bych to tak těch 180. Jinak dikas že aspon tady mě to někdo věří - přece jen sem jel sám Dikas Martin
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.1.07, 22:53 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
Hele, já ti věřim. Já sem jel 130 (měřeno předemnou Astrou) a měl jsem tam 4500ot. A když jsem si nastavil na tý stránce (která tu je někde na začátku) všechny svoje parametry, tak byh měl mít teoreticky prej při 5200ot. 137km/h. Tak nevim, kde to kecá. Ale při těch 5200ot. bych měl jet aspoň něch 150.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
2.1.07, 23:32 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Jestli to bylo na mě tak je tam motor z posledníhch fáček 94 50kw s karburátorem z obyč 46kw
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
2.1.07, 23:42 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
tak na šádě 5700 cca a už sem se dost bál a na baworu necelejch 7000 a šel by asi do 7200 pak by to bylo omezený
_________________ život je boj, bohudík
|
3.1.07, 00:02 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Ritchma píše: Jestli to bylo na mě tak je tam motor z posledníhch fáček 94 50kw s karburátorem z obyč 46kw
moja rec
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.1.07, 00:15 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Ja moju 125-ku vytočím do 6000 viac už neide.. asi je v rozdeľovači nejaká fajn poistka. Môžem kľudne položiť tehlu na plyn pri neutrále, otáčkomer vyskočí na 6000 a drží... zdá sa mi že je to fajn, ale bojím sa ho tu podržať dlhšie, tých 10s mi stačilo... a myslím že aj jemu:))) Pri jazde ak to tlačím tak točím normálne do tých 5000 potom to ozaj nemá ťah.
_________________ Š 125L r.v.89
|
4.1.07, 13:36 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
JohnDeere píše: Ja moju 125-ku vytočím do 6000 viac už neide.. asi je v rozdeľovači nejaká fajn poistka. Môžem kľudne položiť tehlu na plyn pri neutrále, otáčkomer vyskočí na 6000 a drží... zdá sa mi že je to fajn, ale bojím sa ho tu podržať dlhšie, tých 10s mi stačilo... a myslím že aj jemu:))) Pri jazde ak to tlačím tak točím normálne do tých 5000 potom to ozaj nemá ťah.
Na neutral plnej plyn? To jsi teda odvaznej.
Jinak pro srovnani, motory 110R nebo 130 (ty s vysokou kompresi) bys timhle testem snadno zdemoloval, protoze by sly i na 7000.
Jinak se staci podivat do literatury na krivky prubehu tocivyho momentu a vykonu. Otacky maximalniho vykonu by se nemely prekracovat.
Nekde jsem se docetl (ale to je fakt neovereny info), ze se seriovym vyvazenim motoru by se nemelo prekracovat 6200, protoze nekde na 6500 ma blok rezonancni frekvenci a pri blbje vyvazenym motoru se muze i nejak poskodit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
4.1.07, 14:10 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Až taky odvážny nie som, ale po pár pokusoch som zistil že proste ten motor do vyšších otáčok nepôjde. Na otcovej 120-ke keď som nechal na neutrále nohu na plyne tak išli otáčky stále hore.. až do nebies.. neviem kam lebo otáčkomer nebol. Na mojej 125 som si ten otáčkomer konečne zohnal namontoval, vyzerá že ukazuje reálne hodnoty a tá ručičky aj motor sa proste na 6000 zastaví a vyššie už neide... myslím že to nie je na škodu.
_________________ Š 125L r.v.89
|
4.1.07, 18:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
JohnDeere píše: Až taky odvážny nie som, ale po pár pokusoch som zistil že proste ten motor do vyšších otáčok nepôjde. Na otcovej 120-ke keď som nechal na neutrále nohu na plyne tak išli otáčky stále hore.. až do nebies.. neviem kam lebo otáčkomer nebol. Na mojej 125 som si ten otáčkomer konečne zohnal namontoval, vyzerá že ukazuje reálne hodnoty a tá ručičky aj motor sa proste na 6000 zastaví a vyššie už neide... myslím že to nie je na škodu.
to u mě taky 80 na dvojku víc ani ťuk
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.07, 18:35 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Panové tady bych teprve hádal max. otáčky:
http://www.youtube.com/watch?v=vmbgjN13uNU
S pozdravem Váš Martin
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
6.1.07, 00:15 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
6.1.07, 13:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|