Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 22:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 čep řízení 
Autor Zpráva
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Nepér píše:
Vy té sbíhavosti říkáte geometrie? :)


ono to nejni jenom o sbíhavosti :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.5.09, 21:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: čep řízení
Radon píše:
Ahoj, můžete mi někdo polopatě vysvětlit, jak vyměnit čepy řízení na Felicii ? Mají už nalítáno 160t km, docel by si to zasloužily.. Díky za info :wink:

Mno pochybuju,že po 160 tis to budou ještě originály,pokud jo,tak bez plamene nepůjdou vyšroubovat z táhel....Tipuju i vůli na axiálních táhlech..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


26.5.09, 22:06
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak zkusím na to použít hrubou sílu, jestliže to nepůjde, pak to přenechám servisu. Já když jsem to auto koupil, tak jsem málem v první zatáčce vletěl do svodidel, človek zatočí a ono nic :sick: Teďkom jsem si na to už zvyknul, tak mi to ani nepříjde, že je něco špatně.


27.5.09, 08:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Radon píše:
Tak zkusím na to použít hrubou sílu, jestliže to nepůjde, pak to přenechám servisu. Já když jsem to auto koupil, tak jsem málem v první zatáčce vletěl do svodidel, človek zatočí a ono nic :sick: Teďkom jsem si na to už zvyknul, tak mi to ani nepříjde, že je něco špatně.

:lol: :lol: :lol: ...rovnou tim pádem vyměnit i ty lůžka spojovaček v řízení :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.5.09, 09:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Radon píše:
Tak zkusím na to použít hrubou sílu, jestliže to nepůjde, pak to přenechám servisu. Já když jsem to auto koupil, tak jsem málem v první zatáčce vletěl do svodidel, človek zatočí a ono nic :sick: Teďkom jsem si na to už zvyknul, tak mi to ani nepříjde, že je něco špatně.

:lol: :lol: :lol: ...rovnou tim pádem vyměnit i ty lůžka spojovaček v řízení :wink:

Jak víš,že má lůžka spojovaček-silonové kroužky? Feldy od 97 mají spojovačky jiné než fáva a první feldy.Už tam nejsou ty silon. lužka,ale kloubek,a proto se mění celá spojovačka..Teď jsem to kupoval bo mám řízení z feldy 98 a od TRW stála spojovačka 360 kč...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


27.5.09, 09:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
...holt to má fotřik v merku no 8) :)[/quote]
NÁHODA jak cip,a to nejspíš dal čepy stejného výrobce jako tam byly..Jinak je to takřka nemožné a můžeš měřit a počítat otáčky jak chceš..Né každý výrobce čepů má stejnou délku,stačí 2-3 mm rozdíl nebo jinak náběh závitu a jsi víš kde?...v prd...i s celým měřením a počítáním..;-)
Jedině odborné pracoviště,kde dělaj geo..jinak gumy fuč...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


27.5.09, 10:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Radon píše:
Tak zkusím na to použít hrubou sílu, jestliže to nepůjde, pak to přenechám servisu.


Hlavně neházej brzo flintu do žita. Na té výměně není nic složitého, až na to povolení. Dávat to do servisu je škoda peněz.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.5.09, 10:57
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Nepér píše:
Vy té sbíhavosti říkáte geometrie? :)


a jak tomu mame rikat? jsou tam uhly a jsou tam miry to same jako v matematice v geometrii :mrgreen:


27.5.09, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Na vyražení čepu z těhlice je ještě jinej trik, zvedněš auto, sundáš kolo, vyndáš závlačku, povolíš matku na čepu, aby končila zároveň se závitem a pod čep s takhle povolenou matkou si z cihel postavíš komínek, nahoru radši ještě kus plechu. Pak povolíš hever a mírně opřeš těhlici o tenhle komínek. No a pak přes druhý kladivo, aby k tomu byl přístup, praštíš do těhlice u čepu zhora. On pak vyskočí, auto skočí o centimetr dolu zase ho zvedneš heverem a vyndáš to :wink:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


27.5.09, 22:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
[quote="Nepér"]Na vyražení čepu z těhlice je ještě jinej trik..
Anebo..zapáčíš čep montpákou o těhlici-né moc,jen tak aby čep věděl,že má vyskočit nahoru:-)..Vezmeš 2 kladiva,1 přidržíš z jedné strany oka na těhlici a druhým přesně mířená rána z druhé strany oka a ...čep vyskočí jak víno...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


27.5.09, 22:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz