Autor |
Zpráva |
tonda2001
Příspěvky: 46
|
to sem mněl taky na fa ze starterem vyměnil sem uhlíky a na civce máš dva šrouby musíš ten kryt rozpájet a ty šrouby otočit o270stupnů apak starter bude šlapat jako nový.
|
5.7.09, 15:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
varok píše: Já mám na fávu taky ten redukovaný jako mají feldy, ale nevím, jestli tam byl origo.
Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995.
|
5.7.09, 15:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
werty píše: Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995.
nebudem sa hádať, aj Favo aj Felda má písaný ako originálny aj klasický aj redukovaný štartér...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.09, 07:10 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
michalkatka píše: werty píše: Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995. nebudem sa hádať, aj Favo aj Felda má písaný ako originálny aj klasický aj redukovaný štartér...
A pročpak by ses chtěl hádat... není proč Jen jsi mě jak se zdá asi nepochopil. Samozřejmě že teď jsou psané oba jak u Fav tak Fel... Ale v době výroby Fav žádný s reduktorovým startérem z továrny nevyjel. Reduktorové startéry se ve výrobě začaly montovat až na Fel od června 95.
|
6.7.09, 13:30 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
So štartérom pozor, aby ste nedopadli, ako ja. Mám na Fave taký s prevodovkou. Bol pokazený pastorok - vľnobežka (pri štartovaní trochu zatočil a potom sa točil naprázdno). Pokúšal som sa ho opraviť, ale vnutrajšok bol zodratý. Kúpil som nový komplet (cca 22€), ale ten mal o 1 zub menej, alebo viac. Ked som ho vložil do motora, tak to tam česalo zuby. Hned som ho vybral, zuby na pastorku boli hned poznačené (zbrusené). Chcel som vymeniť len pastorok, ale ten nevočiel do drážkovania toho nového kompletu. Tak som musel rozobrať voľnobežku, ktorú som dal na starý komplet.
Takže pri výmene, spočítajte, či je rovnaký počet zubov - teraz som čítal v knihe 6 zubov.
Ale ešte pred týmto mi požičali typ ako na 105, a už ten mi česal zuby na zotrvačniku.
|
8.7.09, 20:11 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
Pre BORISROSSI
Reagoval som tak na Tvoj dopyt - či Ti to tak robí?
Kedže na toto forum nechodím, ak by si mal na mna dopyt s rozobraním/opravou, tak na georges1@pobox.sk
|
8.7.09, 20:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Pre BORISROSSI
pietro píše: Reagoval som tak na Tvoj dopyt - či Ti to tak robí? Kedže na toto forum nechodím, ak by si mal na mna dopyt s rozobraním/opravou, tak na georges1@pobox.sk
Omg
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.7.09, 22:48 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
on se dá sehnat reduktorový starter i na š1203, která má ozubení jiné, dali ti jiný typ...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
8.7.09, 23:14 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
Od dnes už mám problém ja - v jednom mieste, sú sčesané zuby a tak, ked chcem naštartovať v pokoji dám 4 rýchl a trochu posuniem autom, aby došlo k pohybu zotrvačníka. Potom už naštartujem štartérom.
To mi urobilo, že som vložil do štartéra pastorok (ako som predtým písal), ktorý má iný počet zubov, ako predtým - tento "zlý" má 9 zubov.
|
11.7.09, 22:04 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
vyměnit ozubený věnec setrvačníku... dá se koupit samostatně jako náhradní díl..
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
11.7.09, 23:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo tohle už sem taky viděl výměna věnce a jel zase jak za mlada
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.7.09, 08:51 |
|
|
BORISROSSI
Příspěvky: 195 Bydliště: Trnava
|
no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama dakujem za typy
_________________ Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine
|
12.7.09, 22:03 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
Ja som zas včera pozeral, ako to je s vencom/startérom.
Musím sa opraviť: počet zubov na oboch je rovnaký t.j. 9, ale ozubenie na zotrvačníku je totálne zodraté trojakým (dvojakým)česaním - zuby sčesané z výšky zubov na skoro nič zmenšením medzizubovej medzery, zuby sčesané do asi tretiny dlžky (vysuvanie pastorka), a ešte sčesaný nábeh do medzery.
Už je auto odstavené - hľadám veniec/zotrvačník.
Toto mi urobilo vloženie štartéra tvar škodovky a potom v prevodovkovom (fabiacky) nový pastorok.
Výmena naspäť za starý pastorok s prehodením novej voľnobežky už nepomohlo. Na štartéri sú už poznačené zuby a neviem, ako to bude ladiť s novým ozubením.
Neladilo vložiť len pastorok - drážkovanie starý/nový pastorok.
|
14.7.09, 17:44 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
BORISROSSI píše: no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama dakujem za typy
Chlape, chlape! Ako vidim tvoju profil foto, tak sa mi oci pretacaju. To sisi namontoval tuzing filter pred regulacnu klapku studeneho a tepleho vzduchu a vnutry vybral filter???? A co sa asi deje ked ti prepne na teply vzduch a zacne tahat nefiltrovany vzduch od vyf potrubia? Robis rychlo vybrus kruzkov???? Chlape honem to prerob!!!!
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
14.7.09, 17:59 |
|
|
BORISROSSI
Příspěvky: 195 Bydliště: Trnava
|
septim píše: BORISROSSI píše: no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama dakujem za typy Chlape, chlape! Ako vidim tvoju profil foto, tak sa mi oci pretacaju. To sisi namontoval tuzing filter pred regulacnu klapku studeneho a tepleho vzduchu a vnutry vybral filter???? A co sa asi deje ked ti prepne na teply vzduch a zacne tahat nefiltrovany vzduch od vyf potrubia? Robis rychlo vybrus kruzkov???? Chlape honem to prerob!!!!
Nie nie, tie klapky som mal doma dve tak som z jednej vsetko vybral aby nasavalo vzduch priamo z filtra a otvor pre teply vzduch od vyfuku je upchaty, na zimu tam davam tu povodnu klapku aj s filtrom
_________________ Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine
|
18.11.09, 11:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|