Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Starter Favo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Příspěvek 
to sem mněl taky na fa ze starterem vyměnil sem uhlíky a na civce máš dva šrouby musíš ten kryt rozpájet a ty šrouby otočit o270stupnů apak starter bude šlapat jako nový.


5.7.09, 15:03
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 376
Příspěvek 
varok píše:
Já mám na fávu taky ten redukovaný jako mají feldy, ale nevím, jestli tam byl origo.


Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995.


5.7.09, 15:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
werty píše:
Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995.


nebudem sa hádať, aj Favo aj Felda má písaný ako originálny aj klasický aj redukovaný štartér...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.7.09, 07:10
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
michalkatka píše:
werty píše:
Nebyl... Na Fav se nikdy reduktorové startéry nedávaly. I první Felicie mají starý typ... Nový reduktorový startér se dával až od června 1995.


nebudem sa hádať, aj Favo aj Felda má písaný ako originálny aj klasický aj redukovaný štartér...


A pročpak by ses chtěl hádat... není proč :wink: Jen jsi mě jak se zdá asi nepochopil. Samozřejmě že teď jsou psané oba jak u Fav tak Fel... Ale v době výroby Fav žádný s reduktorovým startérem z továrny nevyjel. Reduktorové startéry se ve výrobě začaly montovat až na Fel od června 95.


6.7.09, 13:30
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves
Příspěvek 
So štartérom pozor, aby ste nedopadli, ako ja. Mám na Fave taký s prevodovkou. Bol pokazený pastorok - vľnobežka (pri štartovaní trochu zatočil a potom sa točil naprázdno). Pokúšal som sa ho opraviť, ale vnutrajšok bol zodratý. Kúpil som nový komplet (cca 22€), ale ten mal o 1 zub menej, alebo viac. Ked som ho vložil do motora, tak to tam česalo zuby. Hned som ho vybral, zuby na pastorku boli hned poznačené (zbrusené). Chcel som vymeniť len pastorok, ale ten nevočiel do drážkovania toho nového kompletu. Tak som musel rozobrať voľnobežku, ktorú som dal na starý komplet.

Takže pri výmene, spočítajte, či je rovnaký počet zubov - teraz som čítal v knihe 6 zubov.

Ale ešte pred týmto mi požičali typ ako na 105, a už ten mi česal zuby na zotrvačniku.


8.7.09, 20:11
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves
Příspěvek Pre BORISROSSI
Reagoval som tak na Tvoj dopyt - či Ti to tak robí?
Kedže na toto forum nechodím, ak by si mal na mna dopyt s rozobraním/opravou, tak na georges1@pobox.sk


8.7.09, 20:16
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Pre BORISROSSI
pietro píše:
Reagoval som tak na Tvoj dopyt - či Ti to tak robí?
Kedže na toto forum nechodím, ak by si mal na mna dopyt s rozobraním/opravou, tak na georges1@pobox.sk


Omg :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.7.09, 22:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
on se dá sehnat reduktorový starter i na š1203, která má ozubení jiné, dali ti jiný typ...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


8.7.09, 23:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves
Příspěvek 
Od dnes už mám problém ja - v jednom mieste, sú sčesané zuby a tak, ked chcem naštartovať v pokoji dám 4 rýchl a trochu posuniem autom, aby došlo k pohybu zotrvačníka. Potom už naštartujem štartérom.
To mi urobilo, že som vložil do štartéra pastorok (ako som predtým písal), ktorý má iný počet zubov, ako predtým - tento "zlý" má 9 zubov.


11.7.09, 22:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
vyměnit ozubený věnec setrvačníku... dá se koupit samostatně jako náhradní díl..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


11.7.09, 23:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo tohle už sem taky viděl :D výměna věnce a jel zase jak za mlada :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.7.09, 08:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 195
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama :) dakujem za typy

_________________
Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine


12.7.09, 22:03
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves
Příspěvek 
Ja som zas včera pozeral, ako to je s vencom/startérom.
Musím sa opraviť: počet zubov na oboch je rovnaký t.j. 9, ale ozubenie na zotrvačníku je totálne zodraté trojakým (dvojakým)česaním - zuby sčesané z výšky zubov na skoro nič zmenšením medzizubovej medzery, zuby sčesané do asi tretiny dlžky (vysuvanie pastorka), a ešte sčesaný nábeh do medzery.
Už je auto odstavené - hľadám veniec/zotrvačník.

Toto mi urobilo vloženie štartéra tvar škodovky a potom v prevodovkovom (fabiacky) nový pastorok.
Výmena naspäť za starý pastorok s prehodením novej voľnobežky už nepomohlo. Na štartéri sú už poznačené zuby a neviem, ako to bude ladiť s novým ozubením.
Neladilo vložiť len pastorok - drážkovanie starý/nový pastorok.


14.7.09, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
BORISROSSI píše:
no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama :) dakujem za typy


Chlape, chlape! Ako vidim tvoju profil foto, tak sa mi oci pretacaju. To sisi namontoval tuzing filter pred regulacnu klapku studeneho a tepleho vzduchu a vnutry vybral filter???? A co sa asi deje ked ti prepne na teply vzduch a zacne tahat nefiltrovany vzduch od vyf potrubia? Robis rychlo vybrus kruzkov???? Chlape honem to prerob!!!!

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


14.7.09, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 195
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
septim píše:
BORISROSSI píše:
no dnes som konecne poriesil ten starter, posledne dni nebol cas, nasiel som dva co som tu mal pohodene, jeden bol k.o. tak som vyskusal ten druhy a toci jak das, startujem na plyne a aj pri studenom motore sa mi nestalo ze by som startoval na 2 krat, len tukne a uz frci, spokojnost sama :) dakujem za typy


Chlape, chlape! Ako vidim tvoju profil foto, tak sa mi oci pretacaju. To sisi namontoval tuzing filter pred regulacnu klapku studeneho a tepleho vzduchu a vnutry vybral filter???? A co sa asi deje ked ti prepne na teply vzduch a zacne tahat nefiltrovany vzduch od vyf potrubia? Robis rychlo vybrus kruzkov???? Chlape honem to prerob!!!!


Nie nie, tie klapky som mal doma dve tak som z jednej vsetko vybral aby nasavalo vzduch priamo z filtra a otvor pre teply vzduch od vyfuku je upchaty, na zimu tam davam tu povodnu klapku aj s filtrom

_________________
Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine


18.11.09, 11:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz