Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 18:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 po vycisteni karbecu problem zo syticom 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
congy píše:
hmm len ja mozem akurat tak dat dole celi ten plastovy filterbox a kuknut sa na to rozoberat to nechcem sak by som to uz nedal dokopy:):):) viem ze su tam este pruzinky mozno tam niekde nastala zrada. vies ja mozem kukat kolko chcem ked neviem ako to ma byt spravne

Šak ja ti nekažem nič rozoberať. Najlepšie bude ak to daš niekomu kto vie o čo go, takto nad tym filozofovať nemá vyznam. A v elektrike nemaš chybu? El.mag. ventil funguje?


17.7.09, 07:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
vcera som ju kontroloval ventil cvak pri zapnutom zapalovani poistka je OK

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


17.7.09, 07:28
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no takze auto stalo od 6:15 do 14:30 na parkovisku a vonku mohlo byt tak 27 - 30 dal som dole filterbox a po zosliapnuti privery bola medzera 7 mm meral som to sublerou takze presne je to ok alebo KO

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


17.7.09, 14:04
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Přívěra se ti uzavře podle toho jak moc (ne)bude nahřátý bimetal respektive víko sytiče ve kterém je umístěný. Pokud se ti neuzavřela úplně dá se předpokládat že při teplotě co byla byl i bimetal nahřátý na víc jak 20°C tím pádem se přívěra neuzavřela úplně... což značí že by měla pracovat správně.


17.7.09, 14:11
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
A NEDA SA TEN BIMETAL NEJAKO NASTAVIT ABY UZAVREL TU PRIVERU AJ PRI VYSSICH TEPLOTACH

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


17.7.09, 14:18
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
congy píše:
A NEDA SA TEN BIMETAL NEJAKO NASTAVIT ABY UZAVREL TU PRIVERU AJ PRI VYSSICH TEPLOTACH


Chces aby tam nesel zadny vzduch jo?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.7.09, 14:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
congy píše:
A NEDA SA TEN BIMETAL NEJAKO NASTAVIT ABY UZAVREL TU PRIVERU AJ PRI VYSSICH TEPLOTACH

Pri vyššej teplote ti to nemože uzatvoriť uplne!


17.7.09, 14:35
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To nedělej, potom by to zlobilo úplně. Vždyť v tom je kouzlo té automatiky sytiče, ne? Podle teploty motoru si sám sytič řídí. Jestli auto stálo celé dopoledne na sluníčku, tak se není čemu divit. Já když jsem měl staré fáčko s karburátorem, tak jsem při takovém vedru na pedál ani nešlapal. Pak se motor akorát přechlastal a chcípal, jako tobě. Zkus nastartovat bez pedálu a možná bude běžet dobře.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.7.09, 20:18
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no takze teraz stalo 2 dni v garage po zosliapnuti plynu sa privera zavrela tak ako mala bola tam tusim2mm medzera. nastartoval som otacky 1500 ale po 5 sekundach to padlo a kebyze nepridam plyn tak to zakape. takze napady?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


19.7.09, 15:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
congy píše:
no takze teraz stalo 2 dni v garage po zosliapnuti plynu sa privera zavrela tak ako mala bola tam tusim2mm medzera. nastartoval som otacky 1500 ale po 5 sekundach to padlo a kebyze nepridam plyn tak to zakape. takze napady?

Tak to ti asi potom nefunguje ta podtlaková membrána (nenapadne ma teraz odborný názov). Tá by mala trochu pootvoriť štartovaciu klapku, aby sa vlastne motor neudusil.


19.7.09, 15:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
slavik74 píše:
Tak to ti asi potom nefunguje ta podtlaková membrána (nenapadne ma teraz odborný názov). Tá by mala trochu pootvoriť štartovaciu klapku, aby sa vlastne motor neudusil.


Myslíš objemový ovladač? Taky to na něj vidím...

_________________
Favo 135 (G)LX '93


19.7.09, 16:21
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
hmmm myslite ze to len tak zo dna na den odislo po vycisteni? neviem mam jeden karbec doma myslite si ze vymenit to je jednoduche ?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


19.7.09, 16:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Capricorn píše:
slavik74 píše:
Tak to ti asi potom nefunguje ta podtlaková membrána (nenapadne ma teraz odborný názov). Tá by mala trochu pootvoriť štartovaciu klapku, aby sa vlastne motor neudusil.


Myslíš objemový ovladač? Taky to na něj vidím...

Noooo, anoooo, objemový ovladač! Skus ho vymeniť, uvidíš. A prečo by to nemohlo odísť zo dňa na deň? Myslíš že to odchadza postupne? Membrána urobí prrrd a maš to! Vymeníš to ľahko.


19.7.09, 16:26
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no a naco sluzi ten srobik co je na imbus a JE spojeny tym ovladacom ? ozaj a keby ten obj. ovladac bol KO nezralo by to nahodou vela?

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


19.7.09, 17:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
congy píše:
no a naco sluzi ten srobik co je na imbus a JE spojeny tym ovladacom ? ozaj a keby ten obj. ovladac bol KO nezralo by to nahodou vela?

Je to dorazová skrutka, je na obmedzenie pohybu celej tej tyčky ktorá je spojená so štartovacou klapkou. Je možné (ak nie isté) že ak cely ten system nefunguje ako má, spotreba bude vyššia.


19.7.09, 17:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz