Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 20:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Tlumiče problém!!! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Petr píše:
Taky jsem si myslel, ze jsou tlumice z Fava a Feldy tvarove a rozmerove uplne stejny, ale ted me napada, ze v knizce o Felde Cedrych na str. 412 pise, ze tehlice z Feldy ma o 50' mensi odklon nez tehlice z Fava. Vzhledem ke stejne rozteci spodnich kulovych cepu a horniho ulozeni tlumicu u Fava a Feldy, me napada, jestli si nahodou s tlumicema nedal i jiny spodni tehlice z Feldy? Anebo i jiny kratsi, nebo delsi pera a tim padem se ti mohla hnout i geometrie? Anebo co jsi krome tlumicu jeste na predni naprave menil-cim jeste se ti mohla rozhodit ta geometrie?
Na ty Monroe jsem taky neslysel nic moc chvalu. Ne snad, ze by to byly nejake vylozene sra*ky jako treba Al-ka, nebo Gabriely, ktery tecou snad uz jako novy v krabici :? , ale nejsou nic moc. Od Monroe jsou dobre pry akorat Sensatracky. Osobne bych asi sel nejspis do Sachsu, nebo mozna Atesa, oboji maji dobry pomer mezi cenou a kvalitou. To neni jen z me hlavy, tohle mi radilo uz hodne lidi.


Jj...Amarouny a Monroe...stejná pochutina :D :D :D


22.1.07, 21:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


22.1.07, 22:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Nepér píše:
Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou :)


Tak to máš v tlumičích umělou inteligenci, zkus vždy před vyjetím zatroubit, aby se probudily... :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


22.1.07, 22:58
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Nepér píše:
Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou :)


Tak to máš v tlumičích umělou inteligenci, zkus vždy před vyjetím zatroubit, aby se probudily... :)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mozno sa ti zapchava ten bazmek cez ktory sa pretlaca olej, alebo ho mas husty, resp. ma zlu konzistenciu :D (si myslim aspon)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


22.1.07, 23:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No nevim sice jak to uvnitř funguje :oops: ale když to auto tak den někde stojí, přijdu k němu, zkoupnu ho tak 2x, tak se při prvním zhoupnutí chová jako bez tlumičů a při dalším zhoupnutí už drží (nejde rozhoupat). Nevím, jestli v tom zhoustne nějaká kapalina okolo nějakýho ventilu, nebo tak něco. Každopádně se to musí vždycky rozhejbat, což nastane tak po 500m jízdy. Dělá to od začátku a ty tlumiče jsou nový (asi tak 5tkm). Během jízdy fungujou normálně (po silnici neposkakuju).
Jinak s tou felícií mám pocit že je tam skutečně nějaký jiný úhel. Když tlumiče z feldy, tak se většinou mění i těhlice...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.1.07, 10:39
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Byli tam dány nové tlumiče z Felicie.Jinak tam jsou všechny díly z Favorita nové.


23.1.07, 17:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
No nevim sice jak to uvnitř funguje :oops: ale když to auto tak den někde stojí, přijdu k němu, zkoupnu ho tak 2x, tak se při prvním zhoupnutí chová jako bez tlumičů a při dalším zhoupnutí už drží (nejde rozhoupat). Nevím, jestli v tom zhoustne nějaká kapalina okolo nějakýho ventilu, nebo tak něco. Každopádně se to musí vždycky rozhejbat, což nastane tak po 500m jízdy. Dělá to od začátku a ty tlumiče jsou nový (asi tak 5tkm). Během jízdy fungujou normálně (po silnici neposkakuju).
Jinak s tou felícií mám pocit že je tam skutečně nějaký jiný úhel. Když tlumiče z feldy, tak se většinou mění i těhlice...


tych typov tlmicov je viac (som si nemyslel ze az tolko :shock: ) tu je uvedych par typov a celkom pekne opisana funkcia : http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.1.07, 18:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ahoj chlapi,problém je vyřešen.Mám tam nové tlumiče a byl jsem na geometrie a mam to v přípustné normě.Tlumiče plynové s Felicie byli o 1cm kratší,než u Favorita má být.Díky za rady.


30.1.07, 21:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz