Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Petr píše: Taky jsem si myslel, ze jsou tlumice z Fava a Feldy tvarove a rozmerove uplne stejny, ale ted me napada, ze v knizce o Felde Cedrych na str. 412 pise, ze tehlice z Feldy ma o 50' mensi odklon nez tehlice z Fava. Vzhledem ke stejne rozteci spodnich kulovych cepu a horniho ulozeni tlumicu u Fava a Feldy, me napada, jestli si nahodou s tlumicema nedal i jiny spodni tehlice z Feldy? Anebo i jiny kratsi, nebo delsi pera a tim padem se ti mohla hnout i geometrie? Anebo co jsi krome tlumicu jeste na predni naprave menil-cim jeste se ti mohla rozhodit ta geometrie? Na ty Monroe jsem taky neslysel nic moc chvalu. Ne snad, ze by to byly nejake vylozene sra*ky jako treba Al-ka, nebo Gabriely, ktery tecou snad uz jako novy v krabici , ale nejsou nic moc. Od Monroe jsou dobre pry akorat Sensatracky. Osobne bych asi sel nejspis do Sachsu, nebo mozna Atesa, oboji maji dobry pomer mezi cenou a kvalitou. To neni jen z me hlavy, tohle mi radilo uz hodne lidi.
Jj...Amarouny a Monroe...stejná pochutina
|
22.1.07, 21:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.07, 22:30 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nepér píše: Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou
Tak to máš v tlumičích umělou inteligenci, zkus vždy před vyjetím zatroubit, aby se probudily...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.1.07, 22:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Bukaj píše: Nepér píše: Já tam mám tlumiče KAYABA, nevím jaký jsou, nemám porovnání... ale když auto dlouho stojí, přestanou fungovat a po pár zhoupnutích se nějak aktivujou Tak to máš v tlumičích umělou inteligenci, zkus vždy před vyjetím zatroubit, aby se probudily...
mozno sa ti zapchava ten bazmek cez ktory sa pretlaca olej, alebo ho mas husty, resp. ma zlu konzistenciu (si myslim aspon)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.1.07, 23:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No nevim sice jak to uvnitř funguje ale když to auto tak den někde stojí, přijdu k němu, zkoupnu ho tak 2x, tak se při prvním zhoupnutí chová jako bez tlumičů a při dalším zhoupnutí už drží (nejde rozhoupat). Nevím, jestli v tom zhoustne nějaká kapalina okolo nějakýho ventilu, nebo tak něco. Každopádně se to musí vždycky rozhejbat, což nastane tak po 500m jízdy. Dělá to od začátku a ty tlumiče jsou nový (asi tak 5tkm). Během jízdy fungujou normálně (po silnici neposkakuju).
Jinak s tou felícií mám pocit že je tam skutečně nějaký jiný úhel. Když tlumiče z feldy, tak se většinou mění i těhlice...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.1.07, 10:39 |
|
|
Petik
Příspěvky: 9
|
Byli tam dány nové tlumiče z Felicie.Jinak tam jsou všechny díly z Favorita nové.
|
23.1.07, 17:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Nepér píše: No nevim sice jak to uvnitř funguje ale když to auto tak den někde stojí, přijdu k němu, zkoupnu ho tak 2x, tak se při prvním zhoupnutí chová jako bez tlumičů a při dalším zhoupnutí už drží (nejde rozhoupat). Nevím, jestli v tom zhoustne nějaká kapalina okolo nějakýho ventilu, nebo tak něco. Každopádně se to musí vždycky rozhejbat, což nastane tak po 500m jízdy. Dělá to od začátku a ty tlumiče jsou nový (asi tak 5tkm). Během jízdy fungujou normálně (po silnici neposkakuju). Jinak s tou felícií mám pocit že je tam skutečně nějaký jiný úhel. Když tlumiče z feldy, tak se většinou mění i těhlice...
tych typov tlmicov je viac (som si nemyslel ze az tolko ) tu je uvedych par typov a celkom pekne opisana funkcia : http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.1.07, 18:09 |
|
|
Petik
Příspěvky: 9
|
Ahoj chlapi,problém je vyřešen.Mám tam nové tlumiče a byl jsem na geometrie a mam to v přípustné normě.Tlumiče plynové s Felicie byli o 1cm kratší,než u Favorita má být.Díky za rady.
|
30.1.07, 21:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|